
Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?
ufer
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 10 Яну 2011 18:54
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Toyota Corolla e12 газ/бензин
- Получена благодарност: 1 път
ГАЗ НА TOYOTA COROLLA 1.6 VVTI 2003 ГОД.
Мнение от 534 » 11 Сеп 2021 08:47
За пояснение - главата беше отворена. Всички изпускателни клапани били подменени - поне така казаха от сервиза - и хлабините обрани с шлайфане на опашки на клапани. Там, така правели. Не предложиха и не настояха за
подмяна на чашки.
подмяна на чашки.
534
ufer
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 24 пъти
- Получена благодарност: 66 пъти
ГАЗ НА TOYOTA COROLLA 1.6 VVTI 2003 ГОД.
Мнение от Двигателист » 11 Сеп 2021 22:19
Стореното, сторено.
Но едно не разбрах. След като регулирането на хлабините е било твърдо решено да стане без смяна на размерните повдигачи, а с шлайф на стеблото на клапана, не би ли трабвало първо да се оборудва главата, да се монтират разпределителните валове, да се мери, да се запише кой клапан с колко да се скъси. Неприятното е, че ако при първото мерене излезе клапан без хлабина, то ще трябва да се скъсява два пъти. Един път примерно с една-две десети, после главата да се оборудва втори път с валовете, пак да се мери, за да се уточни окончателното скъсяване. Та затова ми е странно как се е получила хлабина над 0.6 и защо е оставена така. Не знам дали няма да се повреди гърбица, или повдигач при работа с такъв голям луфт, като оставим настрана, че вероятно трака доста дразнещо. Дано не съм прав.
Но едно не разбрах. След като регулирането на хлабините е било твърдо решено да стане без смяна на размерните повдигачи, а с шлайф на стеблото на клапана, не би ли трабвало първо да се оборудва главата, да се монтират разпределителните валове, да се мери, да се запише кой клапан с колко да се скъси. Неприятното е, че ако при първото мерене излезе клапан без хлабина, то ще трябва да се скъсява два пъти. Един път примерно с една-две десети, после главата да се оборудва втори път с валовете, пак да се мери, за да се уточни окончателното скъсяване. Та затова ми е странно как се е получила хлабина над 0.6 и защо е оставена така. Не знам дали няма да се повреди гърбица, или повдигач при работа с такъв голям луфт, като оставим настрана, че вероятно трака доста дразнещо. Дано не съм прав.
Двигателист
ufer
534
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 39 пъти
ГАЗ НА TOYOTA COROLLA 1.6 VVTI 2003 ГОД.
Мнение от мехаННика » 12 Сеп 2021 08:13
Ако главата е била разглобена напълно и има нови клапани, тогава хлабина 0.65 е сериозна грешка. Имах такъв случай с две глави поред-ново момче в шлайф базата. С два нови лифтъра би трябвало да се получи.
мехаННика
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 10 Яну 2011 18:54
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Toyota Corolla e12 газ/бензин
- Получена благодарност: 1 път
ГАЗ НА TOYOTA COROLLA 1.6 VVTI 2003 ГОД.
Мнение от 534 » 12 Сеп 2021 08:36
Не е сигурно. Ако предположим, че сегашните лифтъри са с максимален или близък до максималния размер, не съм сигурен, че ще стане. Но всъщност, не знам какви са размерите на оригиналните лифтъри и максималните размери на ремонтните такива...
534
мехаННика
ufer
534
- ufer
- Мнения: 2821
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
ГАЗ НА TOYOTA COROLLA 1.6 VVTI 2003 ГОД.
Мнение от ufer » 13 Сеп 2021 15:13
Дано да са коректни хората и да не стане като при мен - плащам пълна ревизия на глава (шлайфане, надуване, притриване на клапани, гумички), а сега като изби ганитурата на 20 000 км, се оказа, че нищо не е правено може би с изключение на гумичките. 

ufer
cnc82
- Akima
- Мнения: 7471
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 105 пъти
- Получена благодарност: 192 пъти
Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?
Мнение от Akima » 14 Мар 2023 23:11
Археологията продължава:
Потребител 534
Потребител 534
Последно активен:05 окт 2021, 20:11
Akima
Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?
Мнение от Mitcom » 20 Мар 2023 15:05
Изпусквателните клапани не е ли заради високите обороти и недоизгаряне? Като гледам след 2000 г. двигателите са на оптимална мощност на 4400 оборота, старите бяха на ок 3000, скоростите са по-къси, а се карат на 140-160 на магистрала часове наред.
Mitcom
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта