Тропане Авенсис Т27
- ufer
- Мнения: 2648
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 41 пъти
Тропане Авенсис Т27
Миналата година правих сериозна профилактика на спирачната система и тези пружинки (наричм ги триъгълните), свързващи накладките, бяха почти изядени от ръждата, а една от тях беше дори прекъсната и висеше... Но въобще не съм имал тракане и естествено, сложих нови и съответно пак няма тракане. Явно всичко е до късмет с конкретен модел или конкретна кола, но както се вижда от снимките, българският технически гений е доста продуктивен...
Тропане Авенсис Т27
Колеги Тойотата ми е 2.2 D CAТ 17 Цолови джантна 80000 км и тропа имали начин в София да извърша профилактиката на предните водачи.
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 72 пъти
Тропане Авенсис Т27
Много зависи и от обезщумяването на автомобила. На лексуса ми тропат водачите в супортите особено при преминаване от D към R, но когато съм със затворени прозорци изобщо не го чувам, а когато не го чувам значи не съществува И така си карам , без изобщо да се вкарвам във филми, но иначе вероятно ще е дразнещо, ако се чуваше постоянно.
- onicks
- Мнения: 96
- Регистриран на: 13 Апр 2010 13:44
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav 4 2.0 vvt-i 2004
Тропане Авенсис Т27
Съшия проблем го имах на rav4 xa20 когато го купих, смених дисковете и накладките, както и гумичките на водачите и трскането спря. Сега след 30 000км отново започна, майстора ми каза че след смяна на накладките и гумичките на водачите пак ще спре тропането временно докато отново се поизносят и има хлабини.
- slowtraveler
- Мнения: 5051
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 182 пъти
- Получена благодарност: 162 пъти
Тропане Авенсис Т27
Чугунът закалява ли се(с малки изключения)?
Не забравяйте, че температурните разлики в спирачния апарат са големи, и е хубаво добре да се обмисли температурното разширение на отделните детайли, за да не заклинят при определено нагряване...
Не забравяйте, че температурните разлики в спирачния апарат са големи, и е хубаво добре да се обмисли температурното разширение на отделните детайли, за да не заклинят при определено нагряване...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- ufer
- Мнения: 2648
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 41 пъти
Тропане Авенсис Т27
Закалява се сферографитният чугун, за сивия нямам спомен, но спирачните апарати май се правят от последния, поне стандартните...
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 07 Авг 2019 10:36
- Местоположение: Stara Zagora
- Автомобил: Avensis 2.0 D4D
Тропане Авенсис Т27
Чугунът е стомана с въглерод над 25 процента над тези проценти стоманата става чугун и закаляване няма въпросът е как да спрем тропането на спирачките че ме подлудява на Авенсис Т27
- slowtraveler
- Мнения: 5051
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 182 пъти
- Получена благодарност: 162 пъти
Тропане Авенсис Т27
► Виж съдържание
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- memorex
- Мнения: 813
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 21 пъти
Тропане Авенсис Т27
Колегата с 25% явно е практик и аз да си призная съм срещал графитната корозия при която като чели остава само графит от чугуни и можеш да го режеш ,както се казва с нож.Много често срещано при помпи с чугунен корпус.
П.П.И тръби ,да не забравя.
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
- ufer
- Мнения: 2648
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 41 пъти
Тропане Авенсис Т27
Аз работя с чугун като краен продукт, но не знам процентното съдържание на графита. Възможно е в конкретния случай да е технологична тайна. Модерната технология е разработила нов вид - сферографитен чугун, като при него формата на графитните молекули е сферична и това дава допълнителна якост и особено висока еластичност. Разликата в теглото спрямо сивия чугун при един и същ продукт е около 40%, т.е. сферографитният чугун е значително по-лек. При него се прави някакъв особен вид "закаляване", но не е същото като при стоманата. Технологиите се развиват иначе доста бързо...
- slowtraveler
- Мнения: 5051
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 182 пъти
- Получена благодарност: 162 пъти
Тропане Авенсис Т27
Поне на времето като учехме - различната форма на въглерода (графита) в чугуна зависи от темпото на изстиване на сплавта... Т.е. подобно на стоманата, можеш да получиш голяма разликата в качествата само от начина на термообработка, без да променяш съдържанието на въглерод... То и това го гледахме на лабораторните упражнения под микроскоп И трябваше да кажеш какво виждаш (грубо с какво съдържание на въглерод), и как е било обработвано парчето 'желязо'
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта