3.6 летен разход пълна кола, междуградско... чакам
Corolla E21 / Auris E21 - Поколение XII - /2019-2024/ - двигатели/задвижване и дизайн
- 
				Krachunov
 - Мнения: 1051
 - Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
 - Местоположение: София
 - Автомобил: Тойота корола
 - Благодарил/а: 69 пъти
 - Получена благодарност: 38 пъти
 
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
- 
				dracunculus
 - Мнения: 1560
 - Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
 - Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
 - Благодарил/а: 217 пъти
 - Получена благодарност: 136 пъти
 
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Виж, малко е оффтопик, но все пак... Аз съм си убеден в дизел-технологията. Недей.  
 . Все пак 2тонна Е-Класа 2,2d дава разход извън града по-нисък от Лексуса ми и Камрито. Виж, в градски условия няма никакъв шанс.  
			
									
						Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
						Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
- BOz
 - Мнения: 4641
 - Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
 - Местоположение: София
 - Благодарил/а: 8 пъти
 - Получена благодарност: 239 пъти
 
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Между другото София - Сливен с БМВ 550д на 140 км/ч темпомат, пак дава толкова. При 400 коня кола. Не, че е важно.
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->
						
Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

- 
				Krachunov
 - Мнения: 1051
 - Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
 - Местоположение: София
 - Автомобил: Тойота корола
 - Благодарил/а: 69 пъти
 - Получена благодарност: 38 пъти
 
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Предполагам, градско разхода е друг? Да бъде коректно сравнението трябва да сравняваш с някое друго 120-130-140 коня... с 270 коня от горе, ще кажеш още малко и че върви повече
- nicktodorov
 - Мнения: 363
 - Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
 - Местоположение: София
 - Автомобил: велосипед
 - Получена благодарност: 1 път
 
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Може ли да ми цитираш къде съм написал такова нещо?
Да, моята 2.0 не смятам, че на магистрала е особено икономична и разход под 6 е много трудно постижим. Повтарям, за да не кажеш после, че съм писал друго - "на магистрала".
Ако не ми вярваш, в подписа ми има линк, отваряш и виждаш данни от всичките ми зареждания от ден първи. Там се вижда ясно колко ми гори Королата при записи само на магистрала.
И колите ми винаги там ги карам по абсолютно еднакъв начин - с круиз контрол настроен между 110 и 130 според обстановката.
- 
				Mcl
 - Мнения: 713
 - Регистриран на: 23 Ное 2020 19:21
 - Местоположение: Кюстендил
 - Автомобил: Corolla ts
 - Благодарил/а: 17 пъти
 - Получена благодарност: 18 пъти
 
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Corolla ts 1.8 hybrid 2020
						- ToyotaPassion
 - Мнения: 226
 - Регистриран на: 18 Апр 2011 20:57
 - Местоположение: София
 
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Не е така... Човекът гледа да е обективен, без да казва, че хибрида навсякъде е най-доброто решение. Магистралата всъщност е мястото, където хибрида наистина няма преимущество пред дизела. Ако си вземах автомобил само за магистрали (как ли пък всъщност да стане
- nicktodorov
 - Мнения: 363
 - Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
 - Местоположение: София
 - Автомобил: велосипед
 - Получена благодарност: 1 път
 
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Защо разхода ми е последна грижа:
Имам разлика от 2 литра (до тук, при условие, че сега заради пандемията нямам много извънградско, от което разхода на Королата би скочил). Еднакви коне, еднаква кубатура. Едното хибрид, другото турбо бензин.
Ако се карат средните 15 хиляди на година, за 5 години (максималния срок, за който бих държал автомобила), с Королата ще спестя едни около 3000 лв., спрямо ако си карах още Леона.
Да, ама цената му е 20 хиляди отгоре, а от гориво ще спестя 3000...
Затова и моето мнение е, че купувайки си нов автомобил, ако човек ще гледа само колко му пести от гориво, винаги сметките биха показали, че е по-добре да си търкаля каквото е имал преди това.
Ps. Дори само по-скъпото каско ще изяде спестеното от гориво...
			
													Имам разлика от 2 литра (до тук, при условие, че сега заради пандемията нямам много извънградско, от което разхода на Королата би скочил). Еднакви коне, еднаква кубатура. Едното хибрид, другото турбо бензин.
Ако се карат средните 15 хиляди на година, за 5 години (максималния срок, за който бих държал автомобила), с Королата ще спестя едни около 3000 лв., спрямо ако си карах още Леона.
Да, ама цената му е 20 хиляди отгоре, а от гориво ще спестя 3000...
Затова и моето мнение е, че купувайки си нов автомобил, ако човек ще гледа само колко му пести от гориво, винаги сметките биха показали, че е по-добре да си търкаля каквото е имал преди това.
Ps. Дори само по-скъпото каско ще изяде спестеното от гориво...
					Последно промяна от nicktodorov на 18 Фев 2021 18:48, променено общо 1 път.
									
			
						- 
				Mcl
 - Мнения: 713
 - Регистриран на: 23 Ное 2020 19:21
 - Местоположение: Кюстендил
 - Автомобил: Corolla ts
 - Благодарил/а: 17 пъти
 - Получена благодарност: 18 пъти
 
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Е аз се шегувам ,разбира се. И аз съм правил много ниски разходи с мощни коли. Ама с цел да пробвам колко може да е икономична.
			
									
						Corolla ts 1.8 hybrid 2020
						- nicktodorov
 - Мнения: 363
 - Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
 - Местоположение: София
 - Автомобил: велосипед
 - Получена благодарност: 1 път
 
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Тук не, но има доста места, където се кара основно по магистрала.ToyotaPassion написа: ↑18 Фев 2021 18:17 Ако си вземах автомобил само за магистрали (как ли пък всъщност да стане ), то щеше да е дизел
Преди няколко години като живях в Испания, сигурно 98% от карането ми беше магистрала. Отивам на работа - 19км по магистрала в посока и само 2-3 градско. До най-близкия супермаркет - 11км по магистрала в посока + 1км докато стигна до нея.
- 
				Hursa
 - Мнения: 6016
 - Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
 - Местоположение: Козлодуй
 - Благодарил/а: 42 пъти
 - Получена благодарност: 209 пъти
 
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Хибрида не е за „върхова икономичност”. Вижте автомобилите за рекордна икономичност - не са хибриди, вижте как се поставят тези рекорди. Хибрида е за екологичност. Но няма как да бъде много екологичен, без да е икономичен – затова (според мен) целта е да бъде относително по-икономичен при нормална експлоатация от „средния” потребител, дори без да се опитва да шофира икономично, да е по-икономичен в сравнение с аналогичен „конвенционален” автомобил, дори ако сравнението се прави при динамично шофиране.
 
Да се предложи автомобил с икономичен двигател – но обикновено тези икономични двигатели са маломощни и са действително икономични в относително тесен диапазон режими. За да бъде този автомобил достатъчно привлекателен за широк кръг купувачи – е с хибридна система, като цяло осигуряваща приемлива мощност и динамичност в широк диапазон режими. Същевременно тя (хибридната система) – дава и допълнителни екстри (и по отношение на екологията, и по отношение на икономичността – в определени режими, и екстрите са не само в тези направления). Но основното е да направи автомобил с икономичен (с екологичен двигател) – достатъчно търсен. Защо приус 3 е с по-голям и мощен двигател от предходните поколения. Защо приус 4 го рекламираха, едва ли не като джити автомобил, защо пуснаха королата освен със системата на приус 4 и с по-мощен двигател. Защо пуснаха и хибриден c-hr с по-мощната система. Защо рав прайм е с над 300 кс. Защо новия хибриден ярис е по-мощен. Защо фоксваген груп предлага хибридите си с мощността на гти (и не само те). За да ги направят по-привлекателни, по-търсени (за относително високата си цена). Но не и за да ги направят „много” икономични.
			
									
						► Виж съдържание
Да се предложи автомобил с икономичен двигател – но обикновено тези икономични двигатели са маломощни и са действително икономични в относително тесен диапазон режими. За да бъде този автомобил достатъчно привлекателен за широк кръг купувачи – е с хибридна система, като цяло осигуряваща приемлива мощност и динамичност в широк диапазон режими. Същевременно тя (хибридната система) – дава и допълнителни екстри (и по отношение на екологията, и по отношение на икономичността – в определени режими, и екстрите са не само в тези направления). Но основното е да направи автомобил с икономичен (с екологичен двигател) – достатъчно търсен. Защо приус 3 е с по-голям и мощен двигател от предходните поколения. Защо приус 4 го рекламираха, едва ли не като джити автомобил, защо пуснаха королата освен със системата на приус 4 и с по-мощен двигател. Защо пуснаха и хибриден c-hr с по-мощната система. Защо рав прайм е с над 300 кс. Защо новия хибриден ярис е по-мощен. Защо фоксваген груп предлага хибридите си с мощността на гти (и не само те). За да ги направят по-привлекателни, по-търсени (за относително високата си цена). Но не и за да ги направят „много” икономични.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
						- BOz
 - Мнения: 4641
 - Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
 - Местоположение: София
 - Благодарил/а: 8 пъти
 - Получена благодарност: 239 пъти
 
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Не знам, хибридна Корола не съм карал и може да ме изненада
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->
						
Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

- 
				Krachunov
 - Мнения: 1051
 - Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
 - Местоположение: София
 - Автомобил: Тойота корола
 - Благодарил/а: 69 пъти
 - Получена благодарност: 38 пъти
 
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
nicktodorov написа: ↑18 Фев 2021 18:02Може ли да ми цитираш къде съм написал такова нещо?
Да, моята 2.0 не смятам, че на магистрала е особено икономична и разход под 6 е много трудно постижим. Повтарям, за да не кажеш после, че съм писал друго - "на магистрала".
Ако не ми вярваш, в подписа ми има линк, отваряш и виждаш данни от всичките ми зареждания от ден първи. Там се вижда ясно колко ми гори Королата при записи само на магистрала.
И колите ми винаги там ги карам по абсолютно еднакъв начин - с круиз контрол настроен между 110 и 130 според обстановката.
Hursa написа: ↑11 Фев 2021 21:05Ихааа! Това можехте да го напишете в този раздел.
Иначе да, милд хибрида си е като хибрид на тойота - не снижава много разхода - няма как с оскъдна ел мощност.![]()
Ужасно съжалявам и моля да ме извиниш, сбъркал съм. Имах предвид Hursa. Сега върнах страници назад и видях пе него съм цитирал. Пак, моля да бъда извинен
- 
				Krachunov
 - Мнения: 1051
 - Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
 - Местоположение: София
 - Автомобил: Тойота корола
 - Благодарил/а: 69 пъти
 - Получена благодарност: 38 пъти
 
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
За пестенето от гориво, по - скоро бих правил съпоставка на корола хибрид, с нормална корола. Защото кажибречи там толкова излиза рязликата. Ясно че ако пестиш от гориво и тънки сметки, по - добре да не сменяш.
Друга ми беше идеята. Че по - скъпия хибрид, реално излиза колкото нормална... Съпоставяйки короли в лучая.
- 
				centil
 - Мнения: 1048
 - Регистриран на: 20 Авг 2016 11:13
 - Местоположение: Germany
 - Получена благодарност: 47 пъти
 
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Не веднъж съм писал в този форум - хибиден автомобил все още не може да покаже по-нисък разход от малолитражен дизел:
viewtopic.php?p=381923#p381923
Преди светът се управляваше от умните. И това беше много жестоко. Умните принуждаваха простите да учат. На простите им беше тежко..
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
						Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта
