Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic
- nov
- Мнения: 1136
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 42 пъти
Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic
Мнение от nov » 04 Яну 2021 21:58
BOz не разбирам как едните го пишат по един начин другите по друг?????
Говорим за Приус 3, който навсякъде е 99 коня и 1,8 бензин с хибрид, Аурис 2 от 2012, който започва е 132 коня, или искаш да кажеш, че при Приус 3 на включват в сметките мощността на ел.мотора ли?
Всъщност няма значение, важното по темата е, че и двата двигателя стават на газ.
Дизел САМО дънки!!!
nov
- BOz
- Мнения: 4574
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 217 пъти
Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic
Мнение от BOz » 04 Яну 2021 22:05
Да, поне там от където черпиш тази информация.

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
- nov
- Мнения: 1136
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 42 пъти
Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic
Мнение от nov » 04 Яну 2021 22:08
Ауто дата, там гледам - дори на някои модели има вписан и клирънса.
Дизел САМО дънки!!!
nov
-
- Мнения: 5723
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic
Мнение от Hursa » 04 Яну 2021 22:14
Същото би трябвало да пишат и за приус 3, поне ако е за европейския пазар. За източния май го дават с 2 кс сили по малко, по една вземат от ДВГ и от батерията.
Hursa
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 04 Яну 2010 16:18
- Местоположение: Ямбол Тойота Корола 1.6 VVT 2009г
Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic
Мнение от Миланов » 04 Яну 2021 23:07
Миланов
- nov
- Мнения: 1136
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 42 пъти
Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic
Мнение от nov » 05 Яну 2021 05:58
Дизел САМО дънки!!!
nov
biro
- nov
- Мнения: 1136
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 42 пъти
Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic
Мнение от nov » 05 Яну 2021 08:03
Дизел САМО дънки!!!
nov
biro
- BOz
- Мнения: 4574
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 217 пъти
Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic
Мнение от BOz » 05 Яну 2021 09:49
Това твърдение е доста неточно. Много често, дори пречи за движение напред от колкото да помага.
Точно обратното е. МГ2 винаги участва в движението назад, но не винаги в движението напред.

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
biro
- BOz
- Мнения: 4574
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 217 пъти
Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic
Мнение от BOz » 05 Яну 2021 10:39
Ако примерно имаш негативен въртящ момент от МГ2 когато се движиш напред, то МГ2 участва ли в движението напред или му пречи?

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
-
- Мнения: 5723
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic
Мнение от Hursa » 05 Яну 2021 10:41
Хибридната система на приус 3 и аурис (още от когато пуснаха арис хибрид – по стария модел) – е на практика една и съща (до колкото знам). За европейския пазар – дават, че ДВГ е 99 кс. Дават мощността на единия от мотор-генераторите – МГ2 – 82 кс или го дават още, като 60 кВт.
Електрическата мощност, която го захранва, получава както от другия мотор-генератор (работещ, като генератор) или от батерията. Когато автомобила работи в ел режим – МГ2 получава захранване само от батерията. Мощността, която отдава батерията е ограничена – по идея до 37 кс. Когато сте натиснали педала и е необходима по-голяма мощност от тази която ДВГ може да отдаде в момента, към електродвигателя се подава захранване и от батерията. Но това се случва - не само, когато е необходима по-висока мощност, а и когато системата реши, че за ускорението или за поддържането на скоростта, ако към задвижването се „добави” мощността и от батерията би довело до икономия на гориво – това е едно от ключовите предимства на хибрида и води до по-икономична работа, като цяло. Това ограничава и излишното в такива моменти „форсиране” на ДВГ. Така МГ2 в тези случаи работи – получавайки ел мощност, както от генератора, така и от батерията (– сумира тези мощности, така да се каже).
По идея, винаги когато е необходима по-висока мощност – батерията може да добави мощността, която отдава, към мощността, която отдава ДВГ на системата. Като енергията и се възстановява – когато не е необходима голяма мощност (при регенерация или от ДВГ, чрез генератора) – а е така обикновено в над 90% процента от времето на движение, дори ако се шофира много динамично.
Така, че не гледайте много анимацията на екрана, не знам как е реализирана при по-новия арис – би трябвало да показва, кога системата получава мощност (енергия) – от ДВГ, от батерията (в ел режим или че батерията получава енергия от задвижването при регенерация), или от ДВГ и батерията едновременно.
Това е – до колкото го разбирам

Hursa
- biro
- Мнения: 2813
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 123 пъти
Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic
Мнение от biro » 05 Яну 2021 11:55
Участва разбира се, за това съм написал МГ2, а не М2. Движението напред не е само ускорение или поддържане на скоростта. Аналогично при нехибридни МПС с ДВГ - при движение напред отпускаш газта без да натискаш съединителя, защото ти е необходимо минимално отрицателно ускорение. В този случай ДВГ участва ли в движението напред според теб?
biro
- BOz
- Мнения: 4574
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 217 пъти
Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic
Мнение от BOz » 05 Яну 2021 13:48
Също така ако трябва още да издребняваме и това въобще не е вярно. Потока на дисплея представлява потока на енергия от/към всяка система.
Не случайно може да видиш поток от ДВГ-то към колелата, към МГ1 и към МГ2 (съвсем примерно). И всичко това без въобще батерията да е намесена под каквато и да е форма в целия поток както на дисплея, така и реално. Което само по себе си прави и това твърдение доста грешно.


Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост