Темпомат Приус 20 проблем
Темпомат Приус 20 проблем
Мнение от leo6666 » 07 Окт 2020 13:16
Здравейте приятели.От известно време темпомата не се включва винаги при натискане.Мислех,че е копчето на лоста,но няколко пъти при вкючен темпомат пак не реагира на командите.При следващо запускане на автомобила в повечето пъти зацепва.Затова мисля,че не е механичен проблема.Не показва никакви грешки през програма и OBD2.Бих се радвал на някакви идеи.
leo6666
- mapamop
- Мнения: 5283
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 167 пъти
- Получена благодарност: 615 пъти
Темпомат Приус 20 проблем
Мнение от mapamop » 07 Окт 2020 13:43
В Techstream има Live Tests и може да си го тествате, кое работи и кое не - дава ви статуса на лостчето и бутоните в реално време.
Другото за което се сещам е недобре закопчана, или замърсена букса. Това за "лесните ремонти.
Другото за което се сещам е недобре закопчана, или замърсена букса. Това за "лесните ремонти.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
mapamop
- BOz
- Мнения: 4577
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 217 пъти
Темпомат Приус 20 проблем
Мнение от BOz » 07 Окт 2020 14:50
Както го обясняваш най-вероятно да има проблем с лентовия кабел във волана.
Когато натиснеш копчето и не иска да се пусне (да светне "круиз" лампата), вземи си едно тиксо, натисни бутона и го залепи така натиснат. След това започни да въртиш волана от край до край и виж дали ще светне в някоя позиция. Може и да го държиш натиснато, но е по-трудно за това е лесно с лепенка да го задържиш временно натиснато.
Иначе като махнеш ербега на волана и стигнеш до буксата на ръчката, то може и по-точно да установиш дали проблемът е в самата ръчка или по-скоро в лентовия кабел.
Или по-малко вероятно някъде по инсталацията на автомобила да прави проблем.
Когато натиснеш копчето и не иска да се пусне (да светне "круиз" лампата), вземи си едно тиксо, натисни бутона и го залепи така натиснат. След това започни да въртиш волана от край до край и виж дали ще светне в някоя позиция. Може и да го държиш натиснато, но е по-трудно за това е лесно с лепенка да го задържиш временно натиснато.
Иначе като махнеш ербега на волана и стигнеш до буксата на ръчката, то може и по-точно да установиш дали проблемът е в самата ръчка или по-скоро в лентовия кабел.
Или по-малко вероятно някъде по инсталацията на автомобила да прави проблем.
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
zonmiracl
WoLF
Темпомат Приус 20 проблем
Мнение от leo6666 » 08 Окт 2020 08:54
Благодаря многоBOz.Както винаги бърз,точен и изчерпателен отговор.Богатство за форума е че Ви има.При завъртане на волана/копчето натиснато и залепено с тиксо/ половин оборот на ляво темпа се включва.Като върна малко изключва.На дясно докрай не включва.Ще рече лентов кабел?Целия волан ли се сваля или само възглавницата.И има ли нещо особено при свалянето,за да не ме прати на задната седалка.
leo6666
- BOz
- Мнения: 4577
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 217 пъти
Темпомат Приус 20 проблем
Мнение от BOz » 08 Окт 2020 10:14
Най-вероятно да.
Има генерален съвет да откачиш малкия акумулатор, когато пипаш по ербеците. За твое успокоение може да го направиш.
За лентовия кабел си трябва да свалиш волана. Волана винаги се сваля най-лесно като му отвиеш гайката, след това я хващаш на 1-2 оборота, колкото до ограничи волана да не изскочи изцяло. След това удряш волана към гайката. Това е трик, който да ти помогне при първо сваляне на волан, че понякога е леко запекъл на шлиците на кормилния прът. И да не се нараниш теб, или нещо по колата/волана докато се чудиш как да го издърпаш.
Също преди това си вземи един маркер, за да маркираш зацепването му в шлиците, за да не се наложи в последствие да го презацепваш, защото си го зацепил леко накриво примерно.
Ако ще взимаш лентов кабел втора употреба, задължително го свали от другата кола в изправено положение на гумите и след като се демонтира му залепи положението, защото се върти лесно и ако го превъртиш един оборот, след монтажа най-вероятно ще се повреди.
При Приус-2 мисля, че върху него също така трябва да се намира закачен и сензора за въртенето/позицията на волана. Просто информативно, за да знаеш кое какво е.
В крайна сметка, за да изключиш още веднъж ръчката като проблем, то пробвай след като махнеш ербега да окъсиш двата пина на буксата на ръчката в позиция, в която не сработва и да потвърдиш, че нищо не се случва отново. След това завърти волана в позиция, я която сработва и пак окъсявай пинчетата, за да свериш, че тестваш правилно първия сценарий. Надявам се ме разбра.
Успех.
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
WoLF
leo6666
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 13 Яну 2013 19:49
- Местоположение: Габрово
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Темпомат Приус 20 проблем
Мнение от strahomen1 » 03 Ное 2020 12:02
Аз минах през този филм няколко пъти!Така от време на време да се включва и докато съвсем отказа.По теста на Bozz и аз се ориентирах за лентов кабел.Нов около 600 лева от Тойота,от форума към 400 -оригинални!Да ама сякаш много ми идват.Реших да пробвам с един който продава по интернет за 130,уж корейски,били читави,нямал рекламация.Взех го,инсталирах и всичко тръгна!За 2 седмици!Почна пак от време на време,докато взе и да не ми работят и бутоните по волана.И реших да поръчам от Алито.Огледах ги хубаво,за да намеря точно като моя оригиналния,защото на него беше с един кабел за еърбега,а онзи корейския беше с 2.Открих такъв на цена около 13-14 долара май беше и след монтажа му досега нямам никакви проблеми,а използвам темпомата ежедневно цяло лято и досега.Така,че твърдо ЗА китайски вариант.Предполагам,че е на късмет,но все пак за 20 лева мога да си ги сменям 2 пъти в годината и пак за 10 години да стигна цената на оригиналния!За самия монтаж вече го правя за 10 минути след като го свалях повече от 5 пъти.
Поздрави и успех!
Поздрави и успех!
Carina 4AFE - 1994 - бивша
Corolla 4EFE - 1998 - бивша
Prius 2011
Forester 2.0XT - 2004 - скоро бивша,Продава се!
Corolla 4EFE - 1998 - бивша
Prius 2011
Forester 2.0XT - 2004 - скоро бивша,Продава се!
strahomen1
WoLF
Темпомат Приус 20 проблем
Мнение от sivik90 » 14 Ное 2020 21:41
Благодаря на всички отзовали се.И както винаги BOz безгрешен.Смених лентовия кабел с това китайче https://aliexpress.ru/item/32923057641. ... 1585540222 и темпомата работи без грешка.За всеки случай бях поръчал и лоста,но не е дошъл още и засега така е ок.Разглобих стария и има протъркани пътечки.Живи и здрави всички.
sivik90
Обратно към “Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост