Проблем с егр клапан
- simonpetrov
- Мнения: 15
- Регистриран на: 14 Апр 2018 15:34
- Местоположение: Враца
simonpetrov
Проблем с егр клапан
Мнение от Valery » 22 Ное 2020 17:13
Колеги, след 3 месеца ходене по мъките и пишман майстори, след 3 смени на ЕГР, безброй почиствания и какво ли не, най-после изгасих чека и грешка Р400. Почистете смукателния колектор и не слушайте майсторите, които ви казват, че не е възможно да е от тях или, че смятат че е чист, защото ЕГР-а не е чак толкова зацапан. Трудно е, бавно е, но това е решението. Съжалявам, че си си изгубих време и пари, а не бях настоятелен пред майсторите.
Valery
Чек лампата свети след смяна на ЕГР
Мнение от wj-steam » 07 Юли 2021 11:17
Corolla 2004, дизел, 116 к.с.
Откакто я купих преди 5 години, на колата около 2 пъти в годината ѝ падаше мощността драстично. Реално не можеше да се шофира нормално. Нямаше никакви индикации на таблото и не отчиташе грешка в компютъра. Тази година това вече започна да се случва много често и понеже никой не искаше да я пипа, заради това, че не свети лампа на таблото, я закарах на майстор, който изолира ЕГР за проба, след което колата се оправи и заради това го сменихме с нов - Magnetti Marelli.
След няколко карания обаче, светна заветната лампа дето я чаках толкова години. И така няколко пъти - свети за около 2 дни, после за 3-4 дни не свети. Никаква промяна в поведението - държи се нормално. Струва ми се, че става малко мудна докато потегля, но честно казано не съм сигурен дали е проблем това, а и преди си беше така.
Има ли някой мнение дали да се притеснявам от по-сериозен проблем, дали може да е от новия клапан или сега след смяната дава индикация за друг проблем, например стеснени пътища?
Благодаря!
пп: Закарах я при майстора - извежда грешка p0400, но той вече казва, че не знае от какво може да е това.
Откакто я купих преди 5 години, на колата около 2 пъти в годината ѝ падаше мощността драстично. Реално не можеше да се шофира нормално. Нямаше никакви индикации на таблото и не отчиташе грешка в компютъра. Тази година това вече започна да се случва много често и понеже никой не искаше да я пипа, заради това, че не свети лампа на таблото, я закарах на майстор, който изолира ЕГР за проба, след което колата се оправи и заради това го сменихме с нов - Magnetti Marelli.
След няколко карания обаче, светна заветната лампа дето я чаках толкова години. И така няколко пъти - свети за около 2 дни, после за 3-4 дни не свети. Никаква промяна в поведението - държи се нормално. Струва ми се, че става малко мудна докато потегля, но честно казано не съм сигурен дали е проблем това, а и преди си беше така.
Има ли някой мнение дали да се притеснявам от по-сериозен проблем, дали може да е от новия клапан или сега след смяната дава индикация за друг проблем, например стеснени пътища?
Благодаря!
пп: Закарах я при майстора - извежда грешка p0400, но той вече казва, че не знае от какво може да е това.
! | Съобщение от: slowtraveler |
има тема по въпроса - темата Ви е обединена със съществуващата.. |
Toyota Corolla E12, 2.0, D4D, 116, 2004
wj-steam
- the_fast_r1
- Мнения: 53
- Регистриран на: 31 Дек 2018 01:47
- Местоположение: Варна
- Автомобил: RAV4 II D4D-116 HP
Проблем с егр клапан
Мнение от the_fast_r1 » 13 Юли 2021 14:39
Колеги - излиза, че е масово при дизелите и конкретно 1cd-Ftv двигателя 116 к.с. - се получава запушване на EGR системата след самия клапан, точно където е отвора към всмукателния колектор.
Може да видите и моята тема с друга грешка която набиваше P2226 и с която карах над 12000км. преди да установя от какво е тази грешка. Оправи се след почистване на отвора от всмукателния колектор към EGR клапана.
viewtopic.php?p=391211#p391211
Може да видите и моята тема с друга грешка която набиваше P2226 и с която карах над 12000км. преди да установя от какво е тази грешка. Оправи се след почистване на отвора от всмукателния колектор към EGR клапана.
viewtopic.php?p=391211#p391211
the_fast_r1
biro
-
- Мнения: 196
- Регистриран на: 09 Авг 2016 18:05
- Местоположение: Wohnort
- Автомобил: RAV4 XA20 + echtes Auto
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Проблем с егр клапан
Мнение от toyota777 » 11 Ное 2022 11:59
изскочи ми и на мен Р0400, днес чистих ЕГРа, на рав4 2.0 д4д 116 .. беше толкова малко зацапан, че дори не го откачих от маркучите, на място го почистих
пробвах и кабелния метод, но не усетих да почиствам нещо
горе ляво към всмукателния се пъха кабел
после долу в дясно към изпускателния колектор ... дано има ефект
съседа няма да гледа кабелна ТВ известно време
пробвах и кабелния метод, но не усетих да почиствам нещо
горе ляво към всмукателния се пъха кабел
после долу в дясно към изпускателния колектор ... дано има ефект
съседа няма да гледа кабелна ТВ известно време

- IMG20221111095538.jpg (132.44 KiB) Преглеждано 5136 пъти
- IMG20221111105545.jpg (114.83 KiB) Преглеждано 5136 пъти
- IMG20221111112302.jpg (146.69 KiB) Преглеждано 5136 пъти
toyota777
-
- Мнения: 196
- Регистриран на: 09 Авг 2016 18:05
- Местоположение: Wohnort
- Автомобил: RAV4 XA20 + echtes Auto
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Проблем с егр клапан
Мнение от toyota777 » 11 Ное 2022 12:45
поразрових се ... D-4D 1CD-FTV двигателя има стеснение на всмукателния колектор, на 90 градуса завиват газовете с нищо не може да се бръкне
спестете си усилията
демонтажа на тоя колектор е дълга и широка, и скъпа процедура
спестете си усилията

демонтажа на тоя колектор е дълга и широка, и скъпа процедура
- japonski_dizle_weeee.JPG (100.08 KiB) Преглеждано 5127 пъти
- harakiri.jpg (18 KiB) Преглеждано 5127 пъти
toyota777
ufer
-
- Мнения: 196
- Регистриран на: 09 Авг 2016 18:05
- Местоположение: Wohnort
- Автомобил: RAV4 XA20 + echtes Auto
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Проблем с егр клапан
Мнение от toyota777 » 12 Ное 2022 09:19
отново го разглобих
не беше запушен от към всмукателния колектор
от към изпускателния беше запушен
тоест ако бях платил да свалят всмукателния пак щеше да светне чек
почистих го с кабел и химия .. спрей за карбуратори , спрей за печки(незапалим) , имало е и спрей за ЕГР не съм го ползвал
Тества се дали е чист с текстрийм
пускате активен тест и затваряте ЕГР и гледате колко грама въздух влизат
после отваряте ЕГР и пак гледате колко грама въздух показва МАФ
колкото по-голям спад след отварянето толкова по-отпушен е
при мен падна от 12,5 грама на 8,3 грама в секунда на празен ход ... може да го тествате и на 2500 оборота
не беше запушен от към всмукателния колектор
от към изпускателния беше запушен
тоест ако бях платил да свалят всмукателния пак щеше да светне чек

почистих го с кабел и химия .. спрей за карбуратори , спрей за печки(незапалим) , имало е и спрей за ЕГР не съм го ползвал
Тества се дали е чист с текстрийм
пускате активен тест и затваряте ЕГР и гледате колко грама въздух влизат
после отваряте ЕГР и пак гледате колко грама въздух показва МАФ
колкото по-голям спад след отварянето толкова по-отпушен е

при мен падна от 12,5 грама на 8,3 грама в секунда на празен ход ... може да го тествате и на 2500 оборота
- 00.JPG (30.26 KiB) Преглеждано 5075 пъти
- 01.JPG (28.72 KiB) Преглеждано 5075 пъти
- 03.JPG (29.45 KiB) Преглеждано 5075 пъти
- IMG20221111211933.jpg (105.7 KiB) Преглеждано 5075 пъти
toyota777
-
- Мнения: 196
- Регистриран на: 09 Авг 2016 18:05
- Местоположение: Wohnort
- Автомобил: RAV4 XA20 + echtes Auto
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Проблем с егр клапан
Мнение от toyota777 » 13 Ное 2022 14:59
ако се среже под ъгъл и всмукателния проход се чисти с кабел ... кабелът излиза от блока и се удря в гарнитурата на колектора,
спрей за карбуратори(запалим и опасен, не прекалявайте) и кабел срязан под 30 градуса решават нещата ...
препарата за печки е безопасен обезмаслител(вероятно натриева основа), но му трябва време да подейства
спрей за карбуратори(запалим и опасен, не прекалявайте) и кабел срязан под 30 градуса решават нещата ...
препарата за печки е безопасен обезмаслител(вероятно натриева основа), но му трябва време да подейства
- IMG20221113134942.jpg (62.67 KiB) Преглеждано 4988 пъти
toyota777
- mapamop
- Мнения: 5277
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 166 пъти
- Получена благодарност: 612 пъти
Проблем с егр клапан
Мнение от mapamop » 13 Ное 2022 19:19
На китайците и на Джъмбо имаше едни пластмаси за вадене на косми от канал. Бях ги мярнал и някъде другаде на евтиния (магазин "По левче", ChinaCity?). Дали няма да станат?
- Прикачени файлове
-
- HTB11w_JMVXXXXbBXFXXq6xXFXXXw.jpg (72.74 KiB) Преглеждано 4966 пъти
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
mapamop
-
- Мнения: 196
- Регистриран на: 09 Авг 2016 18:05
- Местоположение: Wohnort
- Автомобил: RAV4 XA20 + echtes Auto
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Проблем с егр клапан
Мнение от toyota777 » 14 Ное 2022 12:24
ето видео как се прави
по-трудно се чисти прохода към всмукателния колектор,
има маслени пари от картера и са мазни сажди, но със спрей се за почистване на карбуратор и кабел се отпуши за 5 мин
сагата Р0400 приключи
... отивам за бира

по-трудно се чисти прохода към всмукателния колектор,
има маслени пари от картера и са мазни сажди, но със спрей се за почистване на карбуратор и кабел се отпуши за 5 мин
сагата Р0400 приключи


toyota777
Нерешим проблем авенсис т25 2.0 d4d 116к.с
Мнение от Grifi » 17 Май 2025 14:58
Здравейте колеги имам следния проблем. Светещи vsc, trc и check engine. При закачане на диагностика грешката е P0400. Колата не губи мощност не пуши, но след смяна на 3 егр-а и дебитомер чистене на колекторите и различни добавки и трима майстори проблема остава. При чистене (над 20 пъти) на грешката 10-20-50км може да не светнат въпросните лампи и после пак отново светват.Ако някой е имал подобен проблем и го е решил ще се радвам да сподели.
авенсис т25 2.0 d4d 116к.с
! | Съобщение от: slowtraveler |
Моля ползвайте търсачката и публикувайте в тема, в която е разискван въпросът Ви... Мнението Ви е преместено тук. |
Grifi
gena_bs
- slowtraveler
- Мнения: 6296
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Проблем с егр клапан
Мнение от slowtraveler » 18 Май 2025 07:39
Грешката не е на колегата/колежката - коректно бе споделен модел и двигател, но в заглавието, което 'се е скрило' при обединяване на темите...
Коригирано е мнението за да стане ясно...

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 1 гост