Здравейте, колеги!
От известно време, Титито (Auris 2007 2.0 D4D 126 hp), ми прави странни проблеми с паленето - когато реши и не пали (в повечето случаи при загрял двигател). При завъртане на ключа на "контакт", си светват лампите, прави си проверката, чува се как се включват разни релета........ и до там! При завъртане на "старт" не се случва абсолютно нищо, нито стартер, нито включвател, абсолютно нищо. Интересното е че, в 95% от случаите, това го прави при загрял двигател. Другото странно е че, винаги на 5-6-ят опит си пали без проблеми. На мен ми прилича на проблем с четките на стартера, ама не съм сигурен, 'щото не съм спец. Примерно, възможно ли е проблемът да се крие другаде - лоша връзка някъде около двигателя, проблем с имобилайзера и т.н.
			
									
						Странен проблем с паленето - стартерът не върти
- gecko
 - Мнения: 14
 - Регистриран на: 22 Сеп 2020 15:02
 - Местоположение: София
 - Автомобил: 2004 Avensis D4D 2.0 116 hp
 
Странен проблем с паленето - стартерът не върти
Бях чел точно за този проблем при загрял двигател. Температурата на двигателя влияе на стартера, и с времето най-вероятно го съсипва. Мисля, че правилно си се ориентирал към стартер. Надявам се да може да се оправи с финансово лека процедура. Успех, колега, и кажи ако има развитие по въпроса!
			
									
						2004 Avensis D4D 2.0 116 hp седан 1CD-FTV
						- 
				YoKK
 - Мнения: 187
 - Регистриран на: 09 Мар 2017 06:50
 - Местоположение: Plovdiv
 - Получена благодарност: 5 пъти
 
Странен проблем с паленето - стартерът не върти
На мен ми изглежда да има проблем с клемореда на самия ключ.
			
									
						- urb
 - Мнения: 563
 - Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
 - Местоположение: Стара Загора
 - Получена благодарност: 2 пъти
 
Странен проблем с паленето - стартерът не върти
Може и да е бендикс на стартера. Цъка ли? Иначе на корола с бензинов двигател свалям стартер за 10 минути на пътя. Елементарно е. И канал не ми трябва даже. А монтажа е още по лесен. Има фирми ги рециклират и стават като нови.
			
									
						Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
						Странен проблем с паленето - стартерът не върти
Колега, дали оправи проблема? Аз имам същия. Разликата ми е, че като "реши" да не пали, го чакам по 15 мин.
			
									
						- 
				GVK
 - Мнения: 10
 - Регистриран на: 13 Юли 2020 13:26
 - Местоположение: Варна
 - Автомобил: Toyota Auris 2.0 D-4D
 
Странен проблем с паленето - стартерът не върти
Здравейте, колеги!
Проблемът с паленето е решен. Той е малко смешен, ама ще го споделя. Оказа се, че при палене просто не съм натискал достатъчно съединителя (имало някакъв малък луфт), а тези Тойоти, при ненатиснат съединител, не палели, ама аз от къде да знам - 20 годишното Ренде си палеше и без натиснат съединител (не че съм го правил
  
 )
В сервиза, просто регулираха този луфт (било е нещо около 2-3 мм) и сега е пушка. Дет' се вика, сега пали преди да завъртя ключа
  
 
Сега с Титито имам друг проблем, ама ще отворя нова тема, че има за писане и обясняване.
			
									
						Проблемът с паленето е решен. Той е малко смешен, ама ще го споделя. Оказа се, че при палене просто не съм натискал достатъчно съединителя (имало някакъв малък луфт), а тези Тойоти, при ненатиснат съединител, не палели, ама аз от къде да знам - 20 годишното Ренде си палеше и без натиснат съединител (не че съм го правил
В сервиза, просто регулираха този луфт (било е нещо около 2-3 мм) и сега е пушка. Дет' се вика, сега пали преди да завъртя ключа
Сега с Титито имам друг проблем, ама ще отворя нова тема, че има за писане и обясняване.
- 
				kirilborov61
 - Мнения: 2
 - Регистриран на: 02 Ное 2021 18:33
 - Местоположение: Кюстендил
 - Автомобил: Toyota Corolla Verso
 
Странен проблем с паленето - стартерът не върти
Здравейте колеги.Моят въпрос е малко по-различен от един път изгасва имобилайзера и всякакви светлини по таблото,фарове също няма. Това се случва когато колата не е в движение.Акумулатора има ток,както и в главният захранващ кабел към бушоните.Когато се подаде ток от друг автомобил при самият допир на кабелите до акумолатора-светлините на таблото идват,имобилайзера светва и колата си работи до следващ път когато проблема се появи отново.Акумолатора е чисто нов ,зарежда добре ,държи напрежение,динамото също.
			
									
						Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта