Може ли да го покажете?
Разни разсъждения относно дизелите (разделена от тема за разреждане на маслото с гориво)
Hursa
-
- Мнения: 541
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 112 пъти
1.4 1ND-TV - Повишаване нИвото на маслото в двигателя ?
Мнение от vfr800 » 10 Авг 2020 16:07
На тойота не мога, понеже ECU-то е Denso, въпреки че съм чувал, че руснаците вече са ревърснали някои адреси и може би имат информация за точно тези таблици, а и както казах дизела не ме интересува, но мога да извадя от EDC на бош. Вътре има просто стойности в една таблица, RAW values, които сами по себе си нищо не значат. Обикновено при Vag-овете стойността е MG/Stroke, при другите незнам. Не ми се влиза в изчисления , но на база това, което съм виждал при колите с DPF , Smoke limit таблицата и Drivers Wish са със завишени стойности, колко точно не съм смятал, но спрямо тези без DPF има разлика. Просто казвам какви са моите наблюдения, разбира се може да има и изключения все пак има хиляди модели ECUта с хиляди таблици.
vfr800
Hursa
-
- Мнения: 541
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 112 пъти
1.4 1ND-TV - Повишаване нИвото на маслото в двигателя ?
Мнение от vfr800 » 10 Авг 2020 23:27
Да няма проблем. Ето ви 2та бина. Разгледайте ги и ще разберете разликата.
www.driftsnail.com/videos/19tdidpf.zip
www.driftsnail.com/videos/19tdi.zip
vfr800
- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
1.4 1ND-TV - Повишаване нИвото на маслото в двигателя ?
Мнение от urb » 11 Авг 2020 07:54
2.0 Атмосферен бензин модерен с директно впръскване и 16 клапана е над 180 коня. Незнам как сравняваш този 1.4 90 коня с 180 коня двигател. Технически не е издържано.iovkito написа: ↑10 Авг 2020 13:22 Точно заради това, което колегата е описал по-горе, евро5 версията на AD двигателя на тойота е много по-зле в сравнение с евро4. Опитали са се да изчистят пушилките при рязко подаване на газ, за да влезе в нормите, резултатът е, че са успели, но колата не е толкова приятна за шофиране. Ако бяха направили този двигател евро6, предполагам, че щеше да е подобен на 2.0 атмосферен бензин.
urb
- iovkito
- Мнения: 2994
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
1.4 1ND-TV - Повишаване нИвото на маслото в двигателя ?
Мнение от iovkito » 11 Авг 2020 08:31
Написал съм ad двигател, който във версията си 2.0 е 125кс, а 2.2 е 150кс.
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
iovkito
-
- Мнения: 5752
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 182 пъти
1.4 1ND-TV - Повишаване нИвото на маслото в двигателя ?
Мнение от Hursa » 11 Авг 2020 09:37
Единия не го отворих. Но по какво съдите, че има преобогатяване? Дори, че има съотношение въздух гориво близко до стехиометричното.
Hursa
-
- Мнения: 541
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 112 пъти
1.4 1ND-TV - Повишаване нИвото на маслото в двигателя ?
Мнение от vfr800 » 11 Авг 2020 11:36
Един цилиндър има около 473cm3 обем ~570mg. Лимита на впръскване стандартно заводски е около 70mg/stroke. Да кажем, че имаме пълно налягане, 0.9 бара. 1083 делим на 70 и получавамe ~15.1 и това е идеален случай надула турбина и газ докрая, ако турбината не е надула обаче отиваме на по-богати смеси. При 15/1 си имаме пушек и то доста осезаемо, при около 20/1 всичко е доста чисто, но да кажем че и 18/1 е приемливо. Както казах това се прави с цел респонс. Смятам разговора за приключен тъй като темата е за съвсем друго нещо. Човека има проблем с DPF-а , че му влиза в регенрация и той не го изчаква и му се разрежда маслото. Няма общо с това, което коментираме в момента. BTW тези стойности са от ECU на кола без DPF.
vfr800
Hursa
- slowtraveler
- Мнения: 6357
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 371 пъти
- Получена благодарност: 401 пъти
1.4 1ND-TV - Повишаване нИвото на маслото в двигателя ?
Мнение от slowtraveler » 11 Авг 2020 12:45
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
- Мнения: 5752
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 182 пъти
1.4 1ND-TV - Повишаване нИвото на маслото в двигателя ?
Мнение от Hursa » 11 Авг 2020 13:06
Hursa
- BOz
- Мнения: 4595
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 223 пъти
1.4 1ND-TV - Повишаване нИвото на маслото в двигателя ?
Мнение от BOz » 11 Авг 2020 14:15
Това не е вярно.vfr800 написа: ↑10 Авг 2020 23:27 Един цилиндър има около 473cm3 обем ~570mg. Лимита на впръскване стандартно заводски е около 70mg/stroke. Да кажем, че имаме пълно налягане, 0.9 бара. 1083 делим на 70 и получавамe ~15.1 и това е идеален случай надула турбина и газ докрая, ако турбината не е надула обаче отиваме на по-богати смеси. При 15/1 си имаме пушек и то доста осезаемо, при около 20/1 всичко е доста чисто, но да кажем че и 18/1 е приемливо. Както казах това се прави с цел респонс. Смятам разговора за приключен тъй като темата е за съвсем друго нещо. Човека има проблем с DPF-а , че му влиза в регенрация и той не го изчаква и му се разрежда маслото. Няма общо с това, което коментираме в момента. BTW тези стойности са от ECU на кола без DPF.
Строук-а на ВАГ-а (Евро-5 и 6) по лимит идва от дебитомер .
По карта макс строук идва при Ламбда 1300 по лимитер, което ти прави макс 19.1:1 смес.

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
todorakis
-
- Мнения: 541
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 112 пъти
1.4 1ND-TV - Повишаване нИвото на маслото в двигателя ?
Мнение от vfr800 » 11 Авг 2020 17:53
Това е EDC17 там нещата са по-различни. И както казах всичко това е офтопик. Не виждам смисъл в тази дискусия.BOz написа: ↑11 Авг 2020 14:15Това не е вярно.vfr800 написа: ↑10 Авг 2020 23:27 Един цилиндър има около 473cm3 обем ~570mg. Лимита на впръскване стандартно заводски е около 70mg/stroke. Да кажем, че имаме пълно налягане, 0.9 бара. 1083 делим на 70 и получавамe ~15.1 и това е идеален случай надула турбина и газ докрая, ако турбината не е надула обаче отиваме на по-богати смеси. При 15/1 си имаме пушек и то доста осезаемо, при около 20/1 всичко е доста чисто, но да кажем че и 18/1 е приемливо. Както казах това се прави с цел респонс. Смятам разговора за приключен тъй като темата е за съвсем друго нещо. Човека има проблем с DPF-а , че му влиза в регенрация и той не го изчаква и му се разрежда маслото. Няма общо с това, което коментираме в момента. BTW тези стойности са от ECU на кола без DPF.
Строук-а на ВАГ-а (Евро-5 и 6) по лимит идва от дебитомер .
По карта макс строук идва при Ламбда 1300 по лимитер, което ти прави макс 19.1:1 смес.
vfr800
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
1.4 1ND-TV - Повишаване нИвото на маслото в двигателя ?
Мнение от martod » 12 Авг 2020 08:13
Аз пък като твърд противник на ОФ-а, предлагам да преместиш последните почти 2 страници в друг раздел и там да си ги мерите, на кой колко му пуши дизелчето .slowtraveler написа: ↑11 Авг 2020 12:45 Твърдо не съм противник на ДПФ, но съвременното дизелче на Фиат без ДПФ (Euro4) не е пропушвало и при критични режими...

martod
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта