Проблем с палене и мощност при загрял двигател 2.0 д4д 90кс
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 07 Юли 2020 13:36
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Corolla Vesro 2.0 d4d
Проблем с палене и мощност при загрял двигател 2.0 д4д 90кс
Мнение от yankov27 » 07 Юли 2020 14:10
Здравейте колеги.
От месец имам страшни главоболия с двигателя на моята Корола Версо 2.0 d4d 90кс. Закупих колата преди 6 месеца и от самото начало ми направи впечатление това че след като загрее колата започна да забива муцуната от време на време. Отдадох всичко на това че преди това имах селика 143 коня и беше доста пъргава. Преди месец колата просто спря да пали като е в работна температура. Изчетох много теми по въпроса и тръгнах със стартер и акомулатор. Рециклираха ми стартера и колата започна да върти осезаемо по-добре но като загреее си остава само със силното въртене. Един цял ден я държах на диагностика и нещото което констатирах е че като е топла колата трудно вдига налягане на помпата и дефакто като загрее просто не може да направи нужното налягане за да запали. Някой има ли идеи какво се случва за да ме насочи? Благодаря предварително !
От месец имам страшни главоболия с двигателя на моята Корола Версо 2.0 d4d 90кс. Закупих колата преди 6 месеца и от самото начало ми направи впечатление това че след като загрее колата започна да забива муцуната от време на време. Отдадох всичко на това че преди това имах селика 143 коня и беше доста пъргава. Преди месец колата просто спря да пали като е в работна температура. Изчетох много теми по въпроса и тръгнах със стартер и акомулатор. Рециклираха ми стартера и колата започна да върти осезаемо по-добре но като загреее си остава само със силното въртене. Един цял ден я държах на диагностика и нещото което констатирах е че като е топла колата трудно вдига налягане на помпата и дефакто като загрее просто не може да направи нужното налягане за да запали. Някой има ли идеи какво се случва за да ме насочи? Благодаря предварително !
yankov27
todorakis
Revenger
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 07 Юли 2020 13:36
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Corolla Vesro 2.0 d4d
Проблем с палене и мощност при загрял двигател 2.0 д4д 90кс
Мнение от yankov27 » 08 Юли 2020 08:42
Не излизат никакви грешки. Просто като загрее колата, по точно като загрее нафтата и помпата не може да вдигне нужното налягане за да запали. Ако я бутнем пали и работи без проблеми но на въртене качва към 10 кпс някъде при необходими 18-20 ако не се лъжа. Колебанието ми е дали да сменя клапаните на помпата защото много ме дърпа към тях. В същото време обаче има вероятност да е от дюза/и и дефакто тази смяна само ще ми глътне не малка сума пари и в крайна сметка може да не реши нищо. Затова създадох темата за да чуя други мнения по въпроса и евентуално да взема някво решение.
yankov27
veso_hds
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 07 Юли 2020 13:36
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Corolla Vesro 2.0 d4d
Проблем с палене и мощност при загрял двигател 2.0 д4д 90кс
Мнение от yankov27 » 10 Юли 2020 11:38
Първа беше +1 и нещо а втора отрицателна долу горе на същата стойност, трета и 4-та бяха около 0. За това се колебая аз. Дали да купя нови клапани ида пробвам с тях или да давам някъде дюзите за рециклиране. Говорих с трима четирима приятели които работят из разни сервизи в Стз, всеки ми казва че клапаните на помпана правят често проблеми и е по вероятно да е от тях. Мисля че ще започна от там преди дюзите.
yankov27
yankov27
Митхат
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 07 Юли 2020 13:36
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Corolla Vesro 2.0 d4d
Проблем с палене и мощност при загрял двигател 2.0 д4д 90кс
Мнение от yankov27 » 10 Юли 2020 13:40



yankov27
Митхат
Проблем с палене и мощност при загрял двигател 2.0 д4д 90кс
Мнение от whitefang » 12 Юли 2020 13:53
На този мотор и горивна с-ма ,нищо не може да се види на диагностика за клапаните.
Трябва да се премери датчика за темперутара на горивото ,а може и като за начало да му
се видят показанията дали са реални. Ако са му наред показанията ,най-вероятно не е той.
С разкачен датчик пали в сервизен режим, исканото налягане в рейката за стартиране е по-високо, и успява да преодолее изтичането
от прецакан двупосочен клапан на някоя дюза.
Трябва да се премери датчика за темперутара на горивото ,а може и като за начало да му
се видят показанията дали са реални. Ако са му наред показанията ,най-вероятно не е той.
С разкачен датчик пали в сервизен режим, исканото налягане в рейката за стартиране е по-високо, и успява да преодолее изтичането
от прецакан двупосочен клапан на някоя дюза.
whitefang
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 07 Юли 2020 13:36
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Corolla Vesro 2.0 d4d
Проблем с палене и мощност при загрял двигател 2.0 д4д 90кс
Мнение от yankov27 » 28 Юли 2020 21:36
Колеги, след доста часове прекарани с колата в крайна сметка проблема се оказа в дюзите. Три от дюзите имат проблем с клапанчето за излишно гориво и като нафтата загрее и стане по тънка помпата не може да насмогне да вдигне нижното налягане. Понеже проблема с мощноста го имаше от самото начало от както я купих си обяснявам че е имала проблем с две от дюзите. След като третата е протекла вече нацяло се скапа. Благодаря на всички които се сключиха. Надявам се темата да бъде полезна на хора които имат подобни проблеми.
yankov27
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост