LED крушки H11 - Auris E15
Vlad88
- slowtraveler
- Мнения: 6306
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Лед крушки h11 Auris
Мнение от slowtraveler » 18 Фев 2020 09:52

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- biro
- Мнения: 2821
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 123 пъти
Лед крушки h11 Auris
Мнение от biro » 18 Фев 2020 13:05
These products do not have ECE approval. This means they must not be used on public roads in any exterior application. Use on public roads leads to cancellation of operating license and loss of insurance coverage. Several countries do not allow sale and use of these products.
biro
Лед крушки h11 Auris
Мнение от optimo » 18 Фев 2020 21:52
Един въпрос, по измерени лабораторни стойности за светоотдаване, Филипса е 120% , а найтбрейкър лазер е 150% , кое е по добре да ползвам или най добре 55w ксенон.
Съжалявам , но Европа отдавна не ми е критерии за нищо, освен за картели и лицемерие. Особено при колите- подържа се пълен картел . Когато vw платят на европейските потребители обещетения по дизел гейт , ще говорим за крушки. Европа била зелена дрън дрън лицемери.
Последните фабрики за допотопни крушки със жичка останаха в европата, с навлизането на китайските лед крушки за домакинството , стана тегаво, но немогат да направят нищо. Обаче при колите полицията е послушна, бой по канчето и рекет
Ако нормалните фарове са 110W ледовете са около 40-45w , е 60W икономия, умножено по милиони коли -- Зеленооо от всякъде, да спомена и че им дават 12г живот .
Не е грешка, 12 години, а не 100часа

optimo
- slowtraveler
- Мнения: 6306
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Лед крушки h11 Auris
Мнение от slowtraveler » 18 Фев 2020 22:18
Интересно как що годе двумерен обект, каквато е излъчващата повърхност на кристала, може да е еднаква по размер на триизмерен излъчвател, какъвто е спиралата на крушката или балончето на ксенона...леда- по размер и място е във фокуса и имитира халогената крушка.
Това, че някой е решил, че така може, щото не е хубаво да се спазват правилата, е негово лично решение....
И наистина (за съжаление) номерът все още минава в БГ, щото все се правим на по-умни и че правилата не важат за нас...
Из Европа на някои места може да си изпатиш доста сурово за такива балкански нововъведения...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Лед крушки h11 Auris
Мнение от optimo » 18 Фев 2020 22:27
Това да не е самолет та всяка част да се сертифицира. В България и ес се продават рециклирани и всякакви ментета, но изискват сертификат за производителя на крушка

Що ли??? Дали не е защото древните с жичка се правят в две фабрики в Европа, а лед- в произволен китайски цех.
Имаш ли сертификат за лед крушките вкъщи.
Да не изместваме темата, с какво лед при мен е по лош от найтбрейкър лазер и 55w ксенон
optimo
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 17 Юни 2015 21:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Лед крушки h11 Auris
Мнение от Corolla_E12_hs » 18 Фев 2020 22:29


Corolla_E12_hs
- slowtraveler
- Мнения: 6306
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Лед крушки h11 Auris
Мнение от slowtraveler » 18 Фев 2020 22:37
На фара ти пише с какъв светоизточник трябва да работи - фарът е сертифициран за конкретния излъчвател...
А ако крушката е била ОСРАМ или ФИЛИПС (т.е. някоя от сериозните фирми), с големи букви е било изписано че не е ROAD LEGAL...
Или че трябва да се използва само за офроуд приложения, защото с нея не може да се гарантира, че няма да заслепяваш и т.н..
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- peterhr
- Мнения: 640
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
Лед крушки h11 Auris
Мнение от peterhr » 18 Фев 2020 22:47
peterhr
- slowtraveler
- Мнения: 6306
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Лед крушки h11 Auris
Мнение от slowtraveler » 18 Фев 2020 23:06
Загледайте се в ЛЕД фаровете на съвременните автомобили - приличат ли ви на вашите 'стандартни' фарове?
И друго - добре е в тази сфера най накрая да разберем - едното може, а другото - не може... И толкова... Какво има да се разсъждава?
Или ви е вредно да карате с излъчвател, подходящ за фаровете ви?
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Лед крушки h11 Auris
Мнение от optimo » 19 Фев 2020 08:38
Дори Лед Н4 има по-добър фокус, по-добра граница и по -малко заслепяват от халогенна крушка, а на фар с лупа няма никаква разлика. Технологията се развива, сега се търси добър фокус, защото повишава ефективността и намалява разхода.
Лед е по добрата и зелена технология. Но ЕС е въвела сертификат- иска се халогенна крушка, ако проблема беше заслепяване, защо не сложиха граница на лумените. Найбрейкър - 390л, Филипс лед 410, найбрейкър лазер - 435- ама той е законен. Защо?? Забележи Филипса е 25w - достатъчно лумени, студени и 12г живот
Сериозно ЕС е една корумпирана лицемерна структура, подчинена на картели. В немско се намират най-големите манифактури произвеждащи халогенни крушки. Нямат бъдеще, бизнеса им се подържа от ЕС чиновници.
Лед технологията е страшно конкурентна , в момента няколко фирми- американски и китайски се конкурират, кой ще изкара по добра технология, а това води и до конкуренция и при производителите на крушки. Политиката е довела до там , че ЕС не може да бъде конкурентна, лежането на монопола води до изоставане, знам ли чакат Брюксел да им дари няколко милиона да да направят нови фабрики - криворазбрана ЕС конкурентоспособност

Slowtraveler, в Брюксел казват че хомосексуалноста е по добра и хубаво на деца да им сменяват пола. Какво за да съм добър европеец , като ме спре полицай заради леда, какво да направя да си сваля гащите и да се надупя.
ПП. Някой чул ли е , страна от ЕС , да е предявила искане за обезщетение от VW заради дизелгейт. Ето как се оправят американците 480 000
Да точно това се случва, като зад тях имат армия еврогейски чиновници.slowtraveler написа: ↑18 Фев 2020 23:06 Ако бяхте производител бихте ли правили опити да нагаждате нещо старо? Или бихте направили нов фар с идеални за дадения излъчвател параметри?
optimo
- slowtraveler
- Мнения: 6306
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Лед крушки h11 Auris
Мнение от slowtraveler » 19 Фев 2020 10:44
Колега, явно не си си направил труда да прочетеш малко по-дълбоко начина на сертификация, и затова говориш меко казано глупости...
Съвета ми е да прочетеш нормите и изискванията и на какви изисквания трябва да отговаря фара за да бъде сертифициран...
Ще се убедиш, че точно в сертификационните норми са вписани изискванията в коя зона на осветяване какви са максималните стойности на осветяване за да не заслепява фара и още много други интересни неща.
И това се сертифицира за конкретен излъчвател. Затова и 55Вт ксенони не са легални, защото отблясъците в тези зони може да са допустими при 'стандартизиран източник', но да излязат извън нормите при доста по-силен или пък различен светоизточник...
'Ама тя баба каза, че не заслепява'... Как го установи? Че никой не ти е примигвал? Да, това е сериозен технически аргумент.
От доста десетилетия работя в техническата сфера, където в някои случаи се сертифицира дори и конкретната партида крушки и акумулатор (а не типово одобрени).. И се сертифицира с присъствие на представител на сертификационната организация по време на цялото производство, и по време на крайните изпитания. Та ми е напълно ясно кое как се сертифицира, и най-вече ЗАЩО....
Защото съм се нагледал на 'нововъведения'...
Докарвал 'нормална' 60Вт крушка Е27, като с транспорта излезе луда цена по около 20$ парчето, само дето е противовибрационна, точно сертифицирана на 60Вт с определените лумени, и осигурена против саморазвиване...
Да, и там случая бе много далеч от ЕС...
За другите неща и тромавата процедура в Брюксел съм напълно съгласен...
Но не бъркай необходимите технически изисквания с 'побългаряването'...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 106 пъти
Лед крушки h11 Auris
Мнение от vfr800 » 19 Фев 2020 23:44

vfr800
biro
- slowtraveler
- Мнения: 6306
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Лед крушки h11 Auris
Мнение от slowtraveler » 20 Фев 2020 11:25
Точно това имах предвид и добре че го оценяваш


Аз си реших проблема по доста по-прост начин - на сегашната нямам DRL и си карам на къси....
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Обратно към “Електрическа система, навигация, музика”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: БЯЛА и 1 гост