Също какво представлява многорежимната трансмисия и дали си струва 2000 лв отгоре?
въпрос за Auris
-
stratsimir
- Мнения: 2
- Регистриран на: 25 Юли 2007 01:01
въпрос за Auris
Някой има ли такава и дали би сподели впечатления? Ориентирал съм се към по-слабия дизел. Фен съм на марката и мисля, че няма да сгреша, но модела е сравнително нов и трудно намирам преки впечатления от собственици.
Също какво представлява многорежимната трансмисия и дали си струва 2000 лв отгоре?
Също какво представлява многорежимната трансмисия и дали си струва 2000 лв отгоре?
нямам но съм карал на тестдрайв. хареса ми, не беше много спъната, както очаквах. Многорежимната трансмисия е нещо като автоматичен съединител. Карах ситроен с такава и не ми хареса щото има прекъсване в тягата. Незнам как е ауриса с такава, но аз небих си купил. Ако все-пак ти е интересно, искай тестдрайв, няма да ти откажат, но според мен по-добре да се ръснеш за големия дизел с 6 скорости отколкото за ММТ. Иначе ауриса е готин, седиш високо и всичко е много хай-тех. Само дето му е доста малък багажника.
-
stratsimir
- Мнения: 2
- Регистриран на: 25 Юли 2007 01:01
Здравей, относно Аурис с 1.4 Дизел. Карах го на тест драйв и ми направи впечатление, че когато е на обороти под 2000 дърпа доста мудно. След това вече върви супер. Карах същата кола и с 1.6 VVT-i бензинката и там вече върви без проблеми във всички режими.
Относно ММТ трансмисията. Мисля че много хора вече се ориентират към автоматичните трансмисии, защото движението в София и др. градове стана ужасно тежко. Карах Аурис, Корола и Ярис с ММТ и съм много доволен. Превключва без да го усещаш, няма намаляване на скоростта, няма придърпване. Когато минеш на ръчен режим на превключване с лостчетата на волана просто е детска играчка да караш и превключването е невероятно бързо. Останах с прекрасни впечатления.
Аз лично си поръчах Тойота Корола (имам и деца да возя) с 1.6 VVT-i и ММТ трансмисия. Чакам я да дойде до 10 дни (поне така обещаха от ТМ Ауто).
Успех при избора. Моя съвет е не се притеснявай да караш автоматична трансмисия, карам такива от 5 години и съм повече от доволен. Особено на Тойота са много добри. Но всеки си решава.
Успех!
Относно ММТ трансмисията. Мисля че много хора вече се ориентират към автоматичните трансмисии, защото движението в София и др. градове стана ужасно тежко. Карах Аурис, Корола и Ярис с ММТ и съм много доволен. Превключва без да го усещаш, няма намаляване на скоростта, няма придърпване. Когато минеш на ръчен режим на превключване с лостчетата на волана просто е детска играчка да караш и превключването е невероятно бързо. Останах с прекрасни впечатления.
Аз лично си поръчах Тойота Корола (имам и деца да возя) с 1.6 VVT-i и ММТ трансмисия. Чакам я да дойде до 10 дни (поне така обещаха от ТМ Ауто).
Успех при избора. Моя съвет е не се притеснявай да караш автоматична трансмисия, карам такива от 5 години и съм повече от доволен. Особено на Тойота са много добри. Но всеки си решава.
Успех!
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Тая ММт прави по-тромава колата с около 2-3 секунди,което е много,само от това може да ти стане ясно ,че е тромава трансмисия.Аз лично съм чувал повече оплаквания от нея,защото е много тромава и мудна в сравнение с механични скорости,отколкото някой да я похвали,че не е много мудна и е удобна.Просто не е доизкусурена тая трансмисия,аз също не я одобрявам засега.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
За Auris 2.0 D-4D мога да ти кажа само хубави работи ... С тази 6 степенна скоростна кутия особено извънградско ще забравиш кога си сипвал нафта ... Багажника никак не е малък (не знам с какво го сравнявате) - съвсем нормален си е, побира поне 3-4 трупа
... Има страхотна динамика, с 200 км/ч подаваш рязко газ и пак усещаш как те дърпа напред ... Само усилвателя на волана не ми харесва, че е прекалено директен ... на моето пунто като минеш през дупка едва се усеща на волана, а като карах тойотата - стори ми се, че е направена специално за спортно каране, най-малкото докосване на волана се отразява на гумите и обратно ... Всичко друго е страхотно, климатроника за секунди охлажда цялото купе и отзад става студено, озвучението е хубаво (това с 6те тонколони дето го водят), само дето отзад баса е доста по-малко отпред, но това са вече дреболии, които само манияк на тези теми може да забележи 
Club Fiat Bulgaria Member
Fiat Punto Mk.II '01 Go! 1,2 8V MPi - Моето зверче
, Toyota Auris 2.0 D-4D
Fiat Punto Mk.II '01 Go! 1,2 8V MPi - Моето зверче
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Съгласен съм с теб напълно.Но именно недиректния волан се определяше като слаба черта в Корола хечбек/преди Ауриса/,и всички тестващи Корола за тестове по списанията казваха ,че воланът не давал достатъчно обратна информация с пътя и трябвало да бъде по-директен,както и окачването да се направи за по-динамично каране по завои.Затова и Аурис го направиха с по-директен волан и по-спортно поведение на пътя,защото се води спортна алтернатива на Корола седан.Идеята е интересна и според мен ще пожъне големи успехи.Преди Королата се определяше като "улегнал" автомобил,сега с Аурис Тойота умишлено бягат от такова определение,затова е по-директен и динамичен на пътя.kiler_4o написа:... Само усилвателя на волана не ми харесва, че е прекалено директен ... на моето пунто като минеш през дупка едва се усеща на волана, а като карах тойотата - стори ми се, че е направена специално за спортно каране, най-малкото докосване на волана се отразява на гумите и обратно ...
П.С. Шантавите журналисти -изпитатели за списанията продължават да критикуват Лексус за НЕдиректния волан,което е супер смешно,защото целите на Лексус никога не са били да бъде спортна марка,а много луксозна и безшумна със спортен акцент.И как може да има такива малоумници,които да изискват спортно поведениена големи лимузини като LS 430,като е ясно че се карат от шофор,а не от собственика,та дори да ги кара собственика,той едва ли ще е пубертетски състезател ,а ще иска комфорт и тишина и динамика в границите на нормалното за луксозна лимузина със спортен характер.Същото се отнася и за GS 300 ,единствено при IS350 или IS500F може да се търси директността и изключително динамично представяне.-При тях се предполага,че ще се купуват от млади хора със силно спортен стил на шофиране.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта