Kiki, по-нагоре бях писал, че не ми пречи и не ме мързи да го чистя. Не питам, за да си спестя чистене, а за да е сигурно дали блокирането по някакъв начин наистина вреди или това са "силно преувеличени слухове". Най-много ме притеснява, че при работещ EGR същия тип боклуци, които се отлагат по EGR-a, само че в по-големи количества се вкарват в двигателя. А като е блокиран EGR-a колата ми върви много по-добре в ниските обороти, което освен, че ми е по-приятно, но и при спокоен стил на каране сваля общия разход.Kiki написа: Според мен, едва ли е нужна толкова светлина, защото нищо не ти пречи веднъж на 100 000 км. да го почистиш.
Едва ли ги минаваш за една или две години. Така, че, веднъж на 4-5 години нищо не пречи да се почисти.
Друг е въпроса, ако е непоправимо скапан. Цената му е доста солена.
Моят го почистих на 200 000км. и то профилактично, но не съжалявам за което.
Затова ме вълнува отговора на двата въпроса и ще съм благодарен за компетентен отговор от някой по-сведущ.