Не е сигурно... Може да са реализирали ППХ и при хибрида при 'излишък на енергия'...
А показанието - и там не е сигурно



Мнение от slowtraveler » 14 Ное 2019 22:22
Не е сигурно... Може да са реализирали ППХ и при хибрида при 'излишък на енергия'...
slowtraveler
Мнение от Hursa » 14 Ное 2019 22:26
Може би, наистина само не показва нулев разход, а действителност е нулев.
Мислех, че може МГ1 да работи в двигателен режим в такъв случай. Но не е логично, защото ще подава допълнителен въртящ момент на короната, през сателитите. По скоро, би трябвало да работи в "спирачен" режим МГ1, според мен - ако не може в генераторен.slowtraveler написа: ↑14 Ное 2019 22:22 Може да са реализирали ППХ и при хибрида при 'излишък на енергия'...
Hursa
Мнение от nicktodorov » 14 Ное 2019 22:32
Ако това е така, изобщо не разбирам логиката на Тойота.
nicktodorov
Hursa
Мнение от slowtraveler » 14 Ное 2019 22:54
Погледни по-глобално системата...
slowtraveler
Мнение от Hursa » 14 Ное 2019 23:01
Hursa
Мнение от biro » 15 Ное 2019 09:49
Е как пък не загрява за 20 минути спускане? И как минава в EV щом докосна леко газта? Ми лятото когато е спрян климатроника и е отворен прозореца пак ли поддържа топло с мотора само при спускане?
Ръмжащ да, на D. Трябва да пробвам спускане с пълна батерия в позиция N и поддържане на скоростта със спирачки.
biro
Мнение от strahomen1 » 15 Ное 2019 11:55
Колега има огромно значение за среден разход на къси отсечки от основния наклон на маршрута.Никога не сравнявай само в едната посока.Хвани си постоянен маршрут на отиване по нагорнище примерно ще ти е дооста завишен разхода,но на връщане ще си го компенсира задължително като усреднена стойност!Тествал съм го многократно.Затова и ако искам мога да постигна среден разход извън града 3.3 за 40 км ама само в едната посока!nicktodorov написа: ↑14 Ное 2019 22:05 9.7 даде на Trip average за пътуване от Дружба до Малинова долина през Малинов в Младост. Вярно трафика сутринта беше необичайно голям, ама нали уж хибрида там му е силата...
Иначе не съм ръчкал, следвах колоната, стараейки се да не изоставам и да ме засичат бързаци от съседните ленти.
Ако има значение, валеше, маршрута реално изкачване, парното на 22 еко и малко подгрев на седалката на ниската степен.
Нямам логично обяснение защо беше толкова. За сравнение тази вечер от Младост до Люлин почти без трафик, пак без старания за икономичност (освен ранни плавни спирания за регенериране) и trip average 4.5.
strahomen1
Мнение от BOz » 15 Ное 2019 12:54
Не всичко в един автомобил са само спецификациите на хартия. Вземат се по-скоро много променливи и се покриват задания, които накрая рефлектират върху хартията.nicktodorov написа: ↑14 Ное 2019 22:32 Ако това е така, изобщо не разбирам логиката на Тойота.
Правят по-голям и динамичен хибрид, слагат му по-голяма и тежка батерия, а в същото време я правят по-слаба като к.с.
И ти гледаш на нещата само на хартия. Батерията като абсолютно максимална мощност може да е по-слаба, но в средната си мощност да е по-използваема и по този начин да смъкват разхода.
BOz
Мнение от nicktodorov » 16 Ное 2019 21:35
nicktodorov
Мнение от ToyotaPassion » 16 Ное 2019 22:16
nicktodorov написа: ↑16 Ное 2019 21:35 с круиз на 125 като има леко изкачване понякога оборотите на мотора отиваха към 4000.
ToyotaPassion
Мнение от Enwor » 16 Ное 2019 23:10
Enwor
Мнение от Hursa » 17 Ное 2019 21:59
Не се вглеждайте прекалено. При изкачване, все пак ни е трудно да определим точно какъв е наклона. Круиз контрола поддържа режима и реагира по отклонение. Като започне изкачване, скоростта пада до определена граница и тогава круз контрола реагира променяйки режима на работа, за да върне скоростта към зададената. Така към изкачването се добавя и неголямо ускорение. Освен това, отначало, при изкачване (или ако се измени наклона), ДВГ може да бъде подпомаган от енергията подавана от батерията. Но когато управлението на хибридната система установи, че тази допълнителна мощност се подава продължително време (само предполагам), може да я „изключи” и тогава ДВГ поема изцяло „осигуряването” на необходимата мощност. Освен това, двигателя на хибрида, работещ по т. н. цикъл на Милър - има сравнително невисока мощност в ниските обороти (и от части, поради това е икономична при нормална експлоатация). Затова, според мен, е нормално да виждате повишаване на оборотите, в такива моменти. И на изкачването да се дължи този по-висок разход по магистралата.nicktodorov написа: ↑16 Ное 2019 21:35 Днес най-после изкарах колата извън града на разходка до Ниш.
Реален разход за трипа по данните ми от spritmonitor 5.63.
Обаче леко ме разочарова как се държи на магистрала...
С круиз на 125 като има леко изкачване понякога оборотите на мотора отиваха към 4000.
Среден разход само на магистралата при 120-125 - 7.5 по борд.
При скорости над 60 в EV не успява да поддържа скоростта, камо ли да доускори.
Hursa
Мнение от nicktodorov » 17 Ное 2019 23:11
nicktodorov
Мнение от Enwor » 18 Ное 2019 09:56
Enwor
Обратно към “Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)”
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта