Софтуер за диагностика на Toyota
todorakis
- Cealtex
- Мнения: 363
- Регистриран на: 12 Май 2014 20:30
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Avensis T25 2.0 D4D
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Софтуер за диагностика на Toyota
Мнение от Cealtex » 11 Юни 2019 09:35
ELMScan Toyota v1.11.1 (Patched) - ЦЪК
Основна информация за приложението:
ElmScan Toyota is the advanced Android OBD diagnostic tool for Toyota/Lexus vehicles. This application can connect with car's On Board Diagnostic system and turn your mobile or tablet into a highly capable automotive scanner tool.
Currently supports Toyota Lexus models (American Europe Japan market).
The Generic OBDII is also included and will work with any OBD II Complaint Vehicle
Supported protocols:
- ISO 14230-4
- ISO 9141-2
- ISO 15765-4 (CAN)
Supported functions:
- Read vehicle info: model code engine name engine displacement VIN code and calibration id
- Read DTCs Freeze Frame and clear the MIL
- View OBD-II parameter and sensor data in real-time
- Perform active tests for supported ECUs
- Numerical and graphical presentation of the OBDII data
- Reset ECU memory
- DTC database
- And much more
Supported ECUs:
- Engine
- Transmission
- Cruise control
- Immobilizer
- ABS/VSC/TRC
- Suspension
- EMPS
- VGRS
- Rain Sensor
- SRS Airbag
* This software requires separate ELM Bluetooth or WiFi OBD2 adapter (ELM327 compatible scan tool) to work.
Cealtex
todorakis
batececo
valioman
Софтуер за диагностика на Toyota
Мнение от todorakis » 11 Юни 2019 13:50
Доста повече неща показва от Торк- а. Почти, като мини Техстрийм си е по отношение на живите данни и Freeze frame.
todorakis
- Cealtex
- Мнения: 363
- Регистриран на: 12 Май 2014 20:30
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Avensis T25 2.0 D4D
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Софтуер за диагностика на Toyota
Мнение от Cealtex » 11 Юни 2019 21:15
slowtraveler, моля, ако има възможност да смениш линка в горното ми мнение с този от тук и да изтриеш това мнение.
Cealtex
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 24 Юни 2019 11:25
- Местоположение: Панагюрище
- Автомобил: Avensis 2010
Софтуер за диагностика на Toyota
Мнение от mangovv » 24 Юни 2019 11:27
mangovv
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 24 Юни 2019 11:25
- Местоположение: Панагюрище
- Автомобил: Avensis 2010
Софтуер за диагностика на Toyota
Мнение от mangovv » 24 Юни 2019 11:47
mangovv
- valioman
- Мнения: 71
- Регистриран на: 01 Фев 2015 23:13
- Местоположение: Сливен
- Автомобил: Toyota Corolla Verso 1CD-FTV
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Софтуер за диагностика на Toyota
Мнение от valioman » 24 Юни 2019 13:07
valioman
- Cealtex
- Мнения: 363
- Регистриран на: 12 Май 2014 20:30
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Avensis T25 2.0 D4D
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Софтуер за диагностика на Toyota
Мнение от Cealtex » 28 Юни 2019 09:50
Аз съм си закупил този - ЦЪК.
Някъде по-горе съм пуснал и препратка към мнението ми за инсталация на Windows 10 и начини на регистрация.
Cealtex
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 02 Авг 2018 20:26
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Corolla Verso 2.2 d4d 136
Софтуер за диагностика на Toyota
Мнение от Nicolus » 14 Авг 2019 12:33
Имам нужда от малко помощ.
На кратко:
С течстрийм версия 13. 00.022 съм. Опитах и с х хорс и с аутокент но, когато се закача за колата не успявам да видя на енджин и етс лайв живите данни а само някакв съкратен вариянт и, когато цъкна на дата лист ми крашва теч стрийма. Също крашва и на други менюта, както и при опит за тякой тест през птограмата. Някой може ли да даде жокери и съвети. Уиндолса е 8.1 про 32бита.

Nicolus
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 02 Авг 2018 20:26
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Corolla Verso 2.2 d4d 136
Софтуер за диагностика на Toyota
Мнение от Nicolus » 14 Авг 2019 15:18
Cealtex написа: ↑24 Окт 2018 10:57 И отново да се включа с решението на проблема от горния ми пост.
Предполагаемата причина за грешката най-вероятно е от драйвърите или по-точно тяхното местоположение. Тъй като сигурно много от вас са чели тук и там как предните версии не вървят на 64 битов уиндоус и т.н. и има някакви регистри, които оправят този проблем, то в действителност е така, но само и единствено, защото самите регистри съдържат верния път към драйвърите.
На долната снимка може да видите за какво точно говоря:
Techstream 64bit Registry.png
Ето и съдържанието на самия регистър, който се добавя:
Но видимо от скрийншота от предния ми пост, поне при мен, въпреки модифицирането на регистрите ми наби неопределена грешка, която терминира програмата.► Виж съдържаниеWindows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\PassThruSupport.04.04]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\PassThruSupport.04.04\XHorse - MVCI]
"Name"="XHorse - MVCI"
"Vendor"="XHorse ELECTRONICS Co.,Ltd."
"ConfigApplication"="C:\\Program Files (x86)\\XHorse Electronics\\MVCI Driver for TOYOTA TIS\\FirmwareUpdateTool.exe"
"FunctionLibrary"="C:\\Program Files (x86)\\XHorse Electronics\\MVCI Driver for TOYOTA TIS\\MVCI32.dll"
"APIVersion"="04.04"
"ProductVersion"="1.1.0"
"ProtocolsSupported"="J1850VPW:1, J1850PWM:1, CAN:1, ISO9141:1, ISO14230:1, ISO15765:1"
"J1850VPW"=dword:00000001
"J1850PWM"=dword:00000001
"ISO9141"=dword:00000001
"ISO14230"=dword:00000001
"CAN"=dword:00000001
"ISO15765"=dword:00000001
"SCI_A_ENGINE"=dword:00000000
"SCI_A_TRANS"=dword:00000000
"SCI_B_ENGINE"=dword:00000000
"SCI_B_TRANS"=dword:00000000
Сега идва и ред на инструкциите за успешно инсталиране на Techstream 13.00.022 (предполагам и всички по-нови версии, които вече трябва да работят безпроблемно на Windows 10 32bit/64bit):
0. Пробвате с предложения от господин Китаец софтуер или изтегляте от ТУК.
1. Маунтвате/разархивирате или директно инсталирате Techstream_Setup_V13.00.022.exe. Ако сте избрали да изтеглите всичко от посочения линк, то ще трябва да използвате програма за емулиране на имейдж файлове (Daemon, Alcohol120% и т.н.)
2. След приключване на инсталацията:
- Ако сте изтеглили нещата от посочения в точка 0 линк, инсталирате AutokentMultiDriverMVCI_X64.exe.
- При господин Китаец, тази програмка я няма, затова може да я изтеглите от ТУК.
Важно!!! Имайте предвид, че антивирусната програма може да засече AutokentMultiDriverMVCI_X64.exe като вирус, затова може да се наложи следното:
- Да спрете антивирусната програма, докато инсталирате програмата.
- Да направите нова папка, в която да сложите архива и да добавите тази папката в изключенията за сканиране в антивирусната.
След инсталиране на програмата антивирусната ще изтрие MVCI32.dll файла от драйвърите за версия 1.4.3, 1.4.4 и 1.4.5, но тъй като предполагам, че всеки ще инсталира най-новия драйвър, който е 2.0.1, изтриването на по-старите не е проблем.
3. След успешното инсталиране на AutokentMultiDriverMVCI_X64.exe, на десктопа ще се появи съответната иконка, която трябва да стартирате задължително като администратори и след това да инсталирате версия 2.0.1 от падащото меню:
Autokent Multi MVCI Driver 64bit.png
4. Активиране/преодоляване на регистрацията:
- Ако използвате предоставения от господин Китаец софтуер, то най-вероятно ще имате и папка KEY/CRACK или подобно, от която трябва да копирате 1/2 ЕХЕ файла на съответното място и да използвате предоставения ключ.
- Ако сте изтеглили софтуера от точка 0, то в него няма кракове и т.н., следователно:
* Може да изтеглите ТОВА и да поставите TS_loader.exe на указаното място, като пускате Techstream само от него.
* Да пробвате да се свържете с Autokent на autokent@yandex.ru, за да ви предостави ключ за съответния HARDWARE ID.
* Да отидете ТУК и да въведете нужната информация, след което ще получите код, който ще бъде валиден 270 дни (изпробвах го и работи). При този вариант най-вероятно след изтичане на валидността на ключа ще трябва да се преинсталира програмата, но тук все още не съм сигурен.
МНОГО ВАЖНО!!! Малко след последния ъпдейт на темата реших да напиша един мейл на Autokent и след около 2 часа получих кодове за всички региони за всички версии от 10.00.028 до 13.20.017... оставам без думи ипред Autokent!!!
Аз лично използвах TS_loader и успях да направя и диагностика, но разработчика на приложението е сложил една важна бележка:
Описание: Позволяет запускать Toyota Techstream без регистрации. (!!! CUW работать не будет. Только диагностика. !!!!) 5. След като всичко вече е готово стартирате Techstream и правите следните настройки:
Techstream Settings.png
6. Готово!
Вчера си изгубих 4-5 часа да тествам всякакви други варианти за драйвърите и днес най-накрая успях да подкарам диагностиката благодарение на точка 2 и 3 от инструкциите по-горе. Използвам Windows 10 Enterprise 64bit.
Накратко разкарах всичко, което имах инсталирано. Изтеглих и инсталирах всичко на ново от линковете споделени от колегата, следвайки описанието му.Cealtex написа: ↑24 Окт 2018 10:57 И отново да се включа с решението на проблема от горния ми пост.
Предполагаемата причина за грешката най-вероятно е от драйвърите или по-точно тяхното местоположение. Тъй като сигурно много от вас са чели тук и там как предните версии не вървят на 64 битов уиндоус и т.н. и има някакви регистри, които оправят този проблем, то в действителност е така, но само и единствено, защото самите регистри съдържат верния път към драйвърите.
На долната снимка може да видите за какво точно говоря:
Techstream 64bit Registry.png
Ето и съдържанието на самия регистър, който се добавя:
Но видимо от скрийншота от предния ми пост, поне при мен, въпреки модифицирането на регистрите ми наби неопределена грешка, която терминира програмата.► Виж съдържаниеWindows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\PassThruSupport.04.04]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\PassThruSupport.04.04\XHorse - MVCI]
"Name"="XHorse - MVCI"
"Vendor"="XHorse ELECTRONICS Co.,Ltd."
"ConfigApplication"="C:\\Program Files (x86)\\XHorse Electronics\\MVCI Driver for TOYOTA TIS\\FirmwareUpdateTool.exe"
"FunctionLibrary"="C:\\Program Files (x86)\\XHorse Electronics\\MVCI Driver for TOYOTA TIS\\MVCI32.dll"
"APIVersion"="04.04"
"ProductVersion"="1.1.0"
"ProtocolsSupported"="J1850VPW:1, J1850PWM:1, CAN:1, ISO9141:1, ISO14230:1, ISO15765:1"
"J1850VPW"=dword:00000001
"J1850PWM"=dword:00000001
"ISO9141"=dword:00000001
"ISO14230"=dword:00000001
"CAN"=dword:00000001
"ISO15765"=dword:00000001
"SCI_A_ENGINE"=dword:00000000
"SCI_A_TRANS"=dword:00000000
"SCI_B_ENGINE"=dword:00000000
"SCI_B_TRANS"=dword:00000000
Сега идва и ред на инструкциите за успешно инсталиране на Techstream 13.00.022 (предполагам и всички по-нови версии, които вече трябва да работят безпроблемно на Windows 10 32bit/64bit):
0. Пробвате с предложения от господин Китаец софтуер или изтегляте от ТУК.
1. Маунтвате/разархивирате или директно инсталирате Techstream_Setup_V13.00.022.exe. Ако сте избрали да изтеглите всичко от посочения линк, то ще трябва да използвате програма за емулиране на имейдж файлове (Daemon, Alcohol120% и т.н.)
2. След приключване на инсталацията:
- Ако сте изтеглили нещата от посочения в точка 0 линк, инсталирате AutokentMultiDriverMVCI_X64.exe.
- При господин Китаец, тази програмка я няма, затова може да я изтеглите от ТУК.
Важно!!! Имайте предвид, че антивирусната програма може да засече AutokentMultiDriverMVCI_X64.exe като вирус, затова може да се наложи следното:
- Да спрете антивирусната програма, докато инсталирате програмата.
- Да направите нова папка, в която да сложите архива и да добавите тази папката в изключенията за сканиране в антивирусната.
След инсталиране на програмата антивирусната ще изтрие MVCI32.dll файла от драйвърите за версия 1.4.3, 1.4.4 и 1.4.5, но тъй като предполагам, че всеки ще инсталира най-новия драйвър, който е 2.0.1, изтриването на по-старите не е проблем.
3. След успешното инсталиране на AutokentMultiDriverMVCI_X64.exe, на десктопа ще се появи съответната иконка, която трябва да стартирате задължително като администратори и след това да инсталирате версия 2.0.1 от падащото меню:
Autokent Multi MVCI Driver 64bit.png
4. Активиране/преодоляване на регистрацията:
- Ако използвате предоставения от господин Китаец софтуер, то най-вероятно ще имате и папка KEY/CRACK или подобно, от която трябва да копирате 1/2 ЕХЕ файла на съответното място и да използвате предоставения ключ.
- Ако сте изтеглили софтуера от точка 0, то в него няма кракове и т.н., следователно:
* Може да изтеглите ТОВА и да поставите TS_loader.exe на указаното място, като пускате Techstream само от него.
* Да пробвате да се свържете с Autokent на autokent@yandex.ru, за да ви предостави ключ за съответния HARDWARE ID.
* Да отидете ТУК и да въведете нужната информация, след което ще получите код, който ще бъде валиден 270 дни (изпробвах го и работи). При този вариант най-вероятно след изтичане на валидността на ключа ще трябва да се преинсталира програмата, но тук все още не съм сигурен.
МНОГО ВАЖНО!!! Малко след последния ъпдейт на темата реших да напиша един мейл на Autokent и след около 2 часа получих кодове за всички региони за всички версии от 10.00.028 до 13.20.017... оставам без думи ипред Autokent!!!
Аз лично използвах TS_loader и успях да направя и диагностика, но разработчика на приложението е сложил една важна бележка:
Описание: Позволяет запускать Toyota Techstream без регистрации. (!!! CUW работать не будет. Только диагностика. !!!!) 5. След като всичко вече е готово стартирате Techstream и правите следните настройки:
Techstream Settings.png
6. Готово!
Вчера си изгубих 4-5 часа да тествам всякакви други варианти за драйвърите и днес най-накрая успях да подкарам диагностиката благодарение на точка 2 и 3 от инструкциите по-горе. Използвам Windows 10 Enterprise 64bit.
В заключение, всичко тръгна от раз. Проблемът който имах, отдавам на кофти инсталационен файл.
П.П. Подкарано на таблет с win8. 1 pro 32mbit.
Nicolus
Софтуер за диагностика на Toyota
Мнение от whitefang » 04 Сеп 2019 14:55
donibrasco написа: ↑ion 1703
Не може да провериш реалния пробег
Негпо единствено само дедуктивно ,ако колата е обслужвана само в официални сервизи на тойота и намериш инфо за регулярните
обслужвания,за да прецениш горе долу по колко К километра на година са правени
whitefang
Софтуер за диагностика на Toyota
Мнение от whitefang » 04 Сеп 2019 15:48
Според мен също 4-ти цилиндър му е зле дюзата
и на първи голямото отрицателно отклонение да компенсира пикаещата дюза
на 4-ти
другите 2 са му ок
Общо взето до +-2 са горе долу добре ,3 вече е голямо оклонение
Да се свалят 1-4 и да се тесват да се види коя е проблемната със сигурност на стенд за тестване да дизелови дюзи
То с това голямо отклонение и на полевия тест с пръскане в шишенца ще я видиш(даже с просто око ,ще я видиш ,ако пикае 4-тата)
whitefang
Обратно към “Електрическа система, навигация, музика”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта