Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Мнение от Anilevi25 » 10 Апр 2019 15:45
от две години имам едно бижу Аурис Хибрид ,което потдържам, съгласно гаранционните условия в офицуиалното представителство, сервиз Изток. Освен , че веднага ми направи впечатление лошата организация - абсолютна невъзможност да се свържа по телефона, за да запазя час, на пр. - включва се оператор , който обещава някой някога да ми се обади и тн... Взех, че наивно си оставих на гардероб чисто новите летни гуми, с който колата пристигна от завода...
За първи и последен път явно, защото гумите изчезнаха!
Въпреки, че имам протокол, договор и фактура, в тяхната "система" не могат да открият вече месец гумите ми. Трябвало да чакам, щели да ми се обадят.Прехвърлят ме от служител на служител и никой нищо не знае и нищо не зависи.
Днес изпратих нотариална покана и започвам дело. Голям срам за Представителството на Тойота.
Това е изключителен позор за представителството , а липсата на организация и пълната безотговорност към клиентите е поразителна.
Никога не си оставяйте гумите на съхранение при тях.
Anilevi25
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 17 Юни 2015 21:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Мнение от Corolla_E12_hs » 10 Апр 2019 16:49
Днес станах свидетел в една друга фирма на правилното решение на такъв случай - идва клиент, има писани филтри, плаща и ги взима, обаче в системата единия филтър е на 0 (нула) лева. Звънят се телефони и накрая се решава, че служителят решил да продаде нещо на 0 лева ще си плати от джоба нещото, не е виновен клиента.
Corolla_E12_hs
iovkito
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 17 Юни 2015 21:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Мнение от Corolla_E12_hs » 11 Апр 2019 00:44

Corolla_E12_hs
- Akima
- Мнения: 7469
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 104 пъти
- Получена благодарност: 191 пъти
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Мнение от Akima » 11 Апр 2019 18:23
Дамата е предприела законово необходимите мерки и съм убеден, че ще бъде овъзмездена подходящо.
Akima
- slowtraveler
- Мнения: 6294
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Мнение от slowtraveler » 12 Апр 2019 07:50
Грешки се случват навсякъде, но след допускането на грешка не трябва да се 'маха с лека ръка - е голяма работа.'...
Добрите се различават от 'черните' сервизи, търговци и т.н. точно по начина на реакция на допуснатата грешка.
Мотане от един месец е недопустимо... Така, че съвсем правилно сте предприели действия..
И също съм убеден, че ще бъдат възстановени липсите..
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Мнение от sstefan » 12 Апр 2019 09:35
Не вярвам аз-мълчи стадиона...кога ли сте били на различно мнение?

...нещо за нероден Петко имаше приказка...
Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hyundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна
sstefan
- slowtraveler
- Мнения: 6294
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Мнение от slowtraveler » 12 Апр 2019 09:58
Имаш съмнения, че когато имаш документ, че са приели за възмездно съхранение дадена 'стока', няма да можеш да си вземеш полагаемото? Или просто се опитваш да се заяждаш?

Това не е фирма, която ще може да 'изчезне' или да си смени собственика.
По-добре се замисли как ще ти вдигнат таксите за ТО за да избият гумите и джантите

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Мнение от sstefan » 12 Апр 2019 10:14
Относно ТО-много отдавна не ходя там-масла и филтри мога и сам да си сменя,но не го правя-струва ми 15 лв+5 лв бакшиш.
Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hyundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна
sstefan
- slowtraveler
- Мнения: 6294
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Мнение от slowtraveler » 12 Апр 2019 11:16
Затова и написах горното, базирайки се на опит натрупан и изпитан на личен гръб...
Ти колко пъти си решавал подобни казуси с официален сервиз без да получиш своето?
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Мнение от sstefan » 12 Апр 2019 11:35
Сега в Мото Пфое-също.Това е на моята база натрупан опит с официален сервиз.
С Хюндай също всичко е наред,колата ми е служебна и хората пипат доста бързо/обслужване/ и цените са им "чук".
Явно ти си магнит за казуси с официалните сервизи...може и да си карък,ама може и да не те харесват хората и за това да се получава така

Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hyundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна
sstefan
- slowtraveler
- Мнения: 6294
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Мнение от slowtraveler » 12 Апр 2019 11:45
С ТМ Ауто не съм имал проблеми. С Карком съм имал няколко заявки за такива, но общо взето се размина без нужда от мои активни действия (първият - първоначален отказ за ремонт на ДВГ по прословутият проблем с маслото след изтичане на официалната гаранция, вторият - доставка на грешна част и обявяване на двойна цена за 'правилната' част). В първият случай - размислиха и потвърдиха гаранционният ремонт, но го направих в ТМ Ауто (Изток, то тогава Запад нямаше), а във вторият - отказах поръчката, защото имаше доста по-добра и 'бърза' алтернатива на четворно по-ниска цена.slowtraveler написа: ↑12 Апр 2019 07:50 Добрите се различават от 'черните' сервизи, търговци и т.н. точно по начина на реакция на допуснатата грешка.
С Хюндай във Варна лично не съм имал проблеми, но близък колега имаше 'пряк контакт', който доведе до цялостен отказ от марката (бе им голям клиент).. След тегаво решаване на проблема разбира се (скъсване на ангренажен ремък на гаранционен автомобил малко след първо ТО)... Вследствие мисля Хюндай си смени представителя за Варна (или поне сервиза)...
Затова и не поставям под един знаменател всички официални сервизи, а за мен всяко отделно представителство с отделен мениджмънт реагира различно - в единият случай може да попаднеш на разбран човек и да намерите разумно решение, а в другият - да се направи на 'ръб' и да те принуди към активни действия.
Активните действия съвсем не ги разбирам като 'конфронтация', а като 'коректив' в работата на дадено некоректно представителство (въпреки, че в повечето случаи представителството 'яде калая')...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
- Мнения: 1136
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 31 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Мнение от Оги » 12 Апр 2019 12:17
Оги
- BOz
- Мнения: 4573
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 217 пъти
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Мнение от BOz » 12 Апр 2019 12:43
Според мен има и нещо друго като информация или комуникация, която просто не се споделя.

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
Обратно към “Черен списък на некоректни търговци и сервизи”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта