Помощ относно 4A-GE
Помощ относно 4A-GE
Здравейте. Искам да ви помоля някой ако може да ми каже от къде могат да се закупят свестни основни и биелни лагери за 4A-GE мотор става въпрос за София. Също си търся и бутало пак за същия мотор BLUE TOP е двигателя... ако на някои от вас му се намира за продан или да ми кажете евентуално от къде мога да си намеря. Благодаря предварително. Спешно ми е

Последно промяна от AE 111 на 19 Юни 2007 17:10, променено общо 1 път.
Нещо разбирачите замълчаха за "Тайхо"-то. А да "светнете" защо "НЕ струват" и кой какво е тествал за да достигне до подобна констатация.
И не ми се подмотвайте с отговорите "Ей".....Миро за тебе се отнася.
Ако имаш нещо наФпредвид за покупка на лагери и нек'ви вънКАшни доставки - да се включвам веднага, че да минимизираме разходите......
БЪДЕТЕ ЗДРАВИ
И не ми се подмотвайте с отговорите "Ей".....Миро за тебе се отнася.
Ако имаш нещо наФпредвид за покупка на лагери и нек'ви вънКАшни доставки - да се включвам веднага, че да минимизираме разходите......
БЪДЕТЕ ЗДРАВИ
Не можеш да събереш биелата или като наложиш черупките са по-малки и "отстъпват" в краищата?!?!
Ако в случая черупката е минимално по-широка, като събереш биелата и я натегнеш ще си легне и ще оплътни идеално. Според мен черупките винаги стоят под леко напрежение и при "събирането" на биелата и вала лягат и уплътняват. Материала от който са направени лагерите не е НИЩО особено, като якостни характеристики. Дори идеята е винаги да има "улягане" по вала и биелите.....нали никой не си въобразява, че като си събира биелите и те оформят някаква ИДЕАЛНА окръжност с точност до хилядни. Това доста ме озадачи с "идеалната окръжност".
Моите доводи:
1. Цялата тази "сглобка" се държи от два болта, които се вадят съвсем спокойно с ръка, а не са някакви иделно шлайфани шпилки, които се набиват на преси и т.н очевидно, че при всяко събиране "окръжността" е леко посукана та макар и минимално.
2. Дори при първото фабрично сглобяване да се постига някаква по-висока точност, при разглобяването на "системата" и повторното и "събиране", нито една повърхност вече не е идеално гладка.
Всички повърхности, както контакните, така и на болтовете са подали леко в някаква посока и при сглобката никога няма да легнат както "първият път".
3. В упътването за натягането на главата, биелите, основните лагери и т.н при ремонт на BMW - сервиза препоръча винаги да се ползва ВСИЧКО НОВО.....или най-малко всички използвани болтове да са НОВИ. Също, ако един болт се сложи и се завие, дори без да е натегнат докрай и се наложи да се развие, то той се заменя с НОВ.
Е, мисля че сме далече от подобен начин на ремонт.... и сме се примирили с съкратеният пробег на мотора след ремонта.
4. Всеки който прави ремонти на мотори, ще ти каже, че лагери и сегменти винаги минават през период на "улягане" след поставянето им, дори и в новите мотори. Като лагерите на валовете улягат много по-бързо от сегментите.
5.Също да питам колко от нас си стоплят главата на 80 градуса преди да я поставят и я натягат смо веднъж на точно посочените усилия?!?!?! Всички натягме малко повече, защото нямаме вяра на гарнитурите и на "старите" болтове и след известно време на предпазливо каране донатягаме......
Това са моите "расъждения" и доводи след опит с няколко основни ремонта на различни мотори.
Сега след, като се "изложих", ще се радвам да разкажеш по-подробно какви са Ви били проблемите с "Тайхо"-то.
Мисля да си купувам такива лагери и сега съм в размисъл, до колкото мисленето ми се удава разбира се.......
БЪДЕТЕ ЗДРАВИ
Ако в случая черупката е минимално по-широка, като събереш биелата и я натегнеш ще си легне и ще оплътни идеално. Според мен черупките винаги стоят под леко напрежение и при "събирането" на биелата и вала лягат и уплътняват. Материала от който са направени лагерите не е НИЩО особено, като якостни характеристики. Дори идеята е винаги да има "улягане" по вала и биелите.....нали никой не си въобразява, че като си събира биелите и те оформят някаква ИДЕАЛНА окръжност с точност до хилядни. Това доста ме озадачи с "идеалната окръжност".
Моите доводи:
1. Цялата тази "сглобка" се държи от два болта, които се вадят съвсем спокойно с ръка, а не са някакви иделно шлайфани шпилки, които се набиват на преси и т.н очевидно, че при всяко събиране "окръжността" е леко посукана та макар и минимално.
2. Дори при първото фабрично сглобяване да се постига някаква по-висока точност, при разглобяването на "системата" и повторното и "събиране", нито една повърхност вече не е идеално гладка.
Всички повърхности, както контакните, така и на болтовете са подали леко в някаква посока и при сглобката никога няма да легнат както "първият път".
3. В упътването за натягането на главата, биелите, основните лагери и т.н при ремонт на BMW - сервиза препоръча винаги да се ползва ВСИЧКО НОВО.....или най-малко всички използвани болтове да са НОВИ. Също, ако един болт се сложи и се завие, дори без да е натегнат докрай и се наложи да се развие, то той се заменя с НОВ.
Е, мисля че сме далече от подобен начин на ремонт.... и сме се примирили с съкратеният пробег на мотора след ремонта.
4. Всеки който прави ремонти на мотори, ще ти каже, че лагери и сегменти винаги минават през период на "улягане" след поставянето им, дори и в новите мотори. Като лагерите на валовете улягат много по-бързо от сегментите.
5.Също да питам колко от нас си стоплят главата на 80 градуса преди да я поставят и я натягат смо веднъж на точно посочените усилия?!?!?! Всички натягме малко повече, защото нямаме вяра на гарнитурите и на "старите" болтове и след известно време на предпазливо каране донатягаме......
Това са моите "расъждения" и доводи след опит с няколко основни ремонта на различни мотори.
Сега след, като се "изложих", ще се радвам да разкажеш по-подробно какви са Ви били проблемите с "Тайхо"-то.
Мисля да си купувам такива лагери и сега съм в размисъл, до колкото мисленето ми се удава разбира се.......
БЪДЕТЕ ЗДРАВИ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Hursa и 6 госта