Мнение
от victtorbg » 03 Фев 2019 18:40
Реших проблема. След много ровене в интернет най-накрая разбрах за какво е тази грешка- липса на комуникация със сензора за ъгъла на волана или G-сензора. Разглобих корите около волана, но всичко си беше ок.Накрая ми писна и реших да го зарежа. Днес попаднах в тубата на едно клипче как се сваля таблото-уникално "просташки" е хванато.Цялата процедура е 15 мин без да си давате зор. Реших да го сваля за да си включа блутута (предишния собственик беше свалил модула).Та захванах се първо с километража и зад него първата изненадка-буксата на сензора за дъжд почти откачена.Свалих цялото табло и намерих една странна букса, която се намира в дясно точно на края на таблото отгоре(невъзможно е да я видите без да свалите таблото).Сранното и е, че се включва в нещо като заглушка (като тапа, но с крачета). Включих и нея, сложих си блутута и сглобих таблото.Запалих колата и грешката изчезна.Влезнах с течстриима за да видя дали има останала грешка в абс-а.Имаше, но се изтри без проблем(преди не можеше да се трие).Цялата операция по свалянето на таблото го правих на изключен акумулатр, защото се откача пасажерския еърбег.
Понеже много хора се оплакват от дпф-а ще споделя как реших временно проблема.Откачих двата маркуча от датчика за диференциалното налягане в дпф-а.Намира се от пасажерската страна, закачено за коша отгоре.Като отворите капака веднага се вижда.Запуших маркучите за да не влиза смрад в купето,сипах добавка за почистване на дпф-а и толкоз.Лампите пак си светят, но мотора не влиза в авариен режим ( при мен забиваше на всеки 2 км.). Така минах 3000 км. и се прибрах без проблеми в България.Дано това е полезно на някой,защото на мен ми струваше бая нерви и пари.