усилвател за долна помпа на съединителя на корола
Re: усилвател за долна помпа на съединителя на корола
Да споделя и аз малко опит с инженерната недомислица наречена педал на съединителя. Става въпрос за авенсис 2006. Педалът стигна до етап в които трябваше да го връщам с крак всеки път ,отделно и приятното скърцане да не говорим че ако вляза в 20 минутно задръстване след това ми трябват патерици за да сляза от колата съединителя беше като камък. Друг приятен ефект беше това че нещо пречеше на педала да се връща до крайна позиция независимо колкото и силно да го дърпаш. Дърпаш го стига до едно положение но не и до край което доведе до друг проблем понеже не се връща до край и помпата и с времето изпуска по малко налягане означава че не може да изпомпа нужното количество течност към вторичната помпа което съответно води отвратително превключване на скоростите. До тук с проблема да поговорим за решението след 2 седмици мъка ми писна и реших да се захвана с проблема , разглобяването на механизъма ми отне около час като сметнем и 20 минути които ми трябваха за да си направя специален 12 ключ за да отвия болта на конзолата които се намира под таблото (или трябва да свалите цялото табло). След като извадих проклетията се сблъсках с невероятната мисъл на инженера. Пружината която трябва да помага когато натискате педала и след това да го връща в крайна позиция се беше изкривила и опираше в металните основи на механизъма в следствие на което се заглавяше в ръба на метала и не позволяваше на педала да се връща.След 30 минутно главоблъскане реших проблема като завъртях набързо една бронзова втулка на струга. Събрах всичко и ефекта беше невероятен педала се движи плавно, леко без скърцане и най важното скоростите влизат перфектно. Интервенцията я направих преди 2 месеца или около 3500 километра педала работи все още перфектно.
- Прикачени файлове
-
- Тук се вижда как пружината просто е заглавена в лоста на педала без да има какво да ограничава аксиалното и движение и съответно се къчеше на където и е удобно.
- 20130601_161519.jpg (193.84 KiB) Преглеждано 3227 пъти
-
- Тук се вижда вътрешната част на механизъма където пружината се заглавяше.
- 20130601_161541.jpg (186.34 KiB) Преглеждано 3227 пъти
-
- Тук е пластмасовата втулка от към горната страна на пружината и новата бронзова втулка за долната част.
- 20130601_162709.jpg (230.07 KiB) Преглеждано 3227 пъти
-
- 20130601_162717.jpg (172.41 KiB) Преглеждано 3227 пъти
-
- И финалния етап целия механизъм готов за монтаж.
- 20130601_163808.jpg (178.73 KiB) Преглеждано 3227 пъти
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта