Форум DAIHATSU
BD: "Станаха нещо доста Миати-те напоследък"
Форум DAIHATSU
Мнение от dekker » 04 Май 2018 14:03
от дълго време съм собственик на Daihatsu Sirion m3 2005,
но последната година се разтропа много сериозно поради чести извънградски пътувания и майсторите, които посещавам не могат да открият какво му има.
Не съм разбирач, но мисля, че му трябва подробна диагностика.
Можете ли да препоръчате сервиз?
Предварително Ви благодаря.
dekker
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 27 Юни 2018 12:44
- Местоположение: Гр.софия
- Автомобил: Toyota paseo
Идеи за силов тунинг Daihatsu charade
Мнение от Daniel.K » 27 Юни 2018 15:11
Причина: Преместено мнение в правилата тема.
Daniel.K
- slowtraveler
- Мнения: 6294
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Идеи за силов тунинг Daihatsu charade
Мнение от slowtraveler » 27 Юни 2018 15:28
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Daniel.K
- slowtraveler
- Мнения: 6294
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Форум DAIHATSU
Мнение от slowtraveler » 27 Юни 2018 18:22
Накратко - забрави...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- skydiver
- Мнения: 652
- Регистриран на: 05 Май 2015 23:55
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4.2
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Форум DAIHATSU
Мнение от skydiver » 30 Юни 2018 10:53
Твоят двигател от 1988 г е със литрова мощност от 70 к.с./л., което е добре за 35 годишен двигател (едно време разработването на модел отнемаше поне 5 години).
Виждам, че степента на сгъстяване е 9.5:1.
Тук може да извадиш още малко, по спомен D-серията на Хонда май използваха 76мм бутала, каквито са и при теб.
Имай предвид, че в един момент архитектурата на портовете на двигателя, както и всмукателния/изпускателния колектори ще се превърнат в основните ти пречки към желаните 15-20 к.с. .
20к.с. не се "вадят" лесно от 2.0л двигател, представи си при теб какво ще е нужно.
Отделно нямаш никакъв избор и ще преместиш кривата на мощността много нагоре, и с този малък, атмосферен двигател с 4х4 - ще си намразиш колата. Слагай малка турбинка, тесни турбо пътища , не пипаш нищо , освен гарнитурка на главата , май имаше някакви турбо Дайхатсу-та, виж дали няма да стане и при теб.Като й докараш още 50Nm в ниските , ще започнеш да се усмихваш по-често.
Успех

skydiver
Форум DAIHATSU
Мнение от yrv » 31 Авг 2018 11:32
Собственик съм на дайхатсу YRV 2001-ва 1,3 16 клапана (двигател K3-VE). Имам проблем с двигателя, който се изразява в ниска мощност, висок разход, маслото много скоро след смяната е черно и мирише на изгорели газове. Чува се ясно чукане от двигателя, особено като е студен или го понастъпя малко. Различни сервизи ми казват различни теории, но всеки страни от тази кола, била им непозната. Моля да ми препоръчате сервиз, който се занимава с тая марка във Варна. Колата е закачана веднъж на елкон и са чистили грешка от ламбда сонда, но "двигателчето" на таблото угасва рядко..Съмненията на последния майстор, който я гледа, са за верига, но това, дори и да е за смяна, не виждам общо с останалите симптоми. Благодаря за съвети и насоки предварително!
yrv
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 27 Юни 2018 12:44
- Местоположение: Гр.софия
- Автомобил: Toyota paseo
Форум DAIHATSU
Мнение от Daniel.K » 14 Сеп 2018 20:22
Благодаря на колегата skydiver за отговора. Относно турбото , на какво налягане може да издържи този двигател само с по-дебела гарнитура?skydiver написа: ↑30 Юни 2018 10:53 Подкрепям slowtraveler .
Твоят двигател от 1988 г е със литрова мощност от 70 к.с./л., което е добре за 35 годишен двигател (едно време разработването на модел отнемаше поне 5 години).
Виждам, че степента на сгъстяване е 9.5:1.
Тук може да извадиш още малко, по спомен D-серията на Хонда май използваха 76мм бутала, каквито са и при теб.
Имай предвид, че в един момент архитектурата на портовете на двигателя, както и всмукателния/изпускателния колектори ще се превърнат в основните ти пречки към желаните 15-20 к.с. .
20к.с. не се "вадят" лесно от 2.0л двигател, представи си при теб какво ще е нужно.
Отделно нямаш никакъв избор и ще преместиш кривата на мощността много нагоре, и с този малък, атмосферен двигател с 4х4 - ще си намразиш колата. Слагай малка турбинка, тесни турбо пътища , не пипаш нищо , освен гарнитурка на главата , май имаше някакви турбо Дайхатсу-та, виж дали няма да стане и при теб.Като й докараш още 50Nm в ниските , ще започнеш да се усмихваш по-често.
Успех!
Daniel.K
- skydiver
- Мнения: 652
- Регистриран на: 05 Май 2015 23:55
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4.2
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Форум DAIHATSU
Мнение от skydiver » 14 Сеп 2018 23:58
Кято цяло за "здравословно" надналягане е прието налягане до 0.5 бара.
Но все пак си ревизирай двигателя- лагери, сегменти, виж маслена помпа, виж износване на цилиндри, елипси, такива неща.
И малка турбинка!
По-добре да "приключва" на 5к оборота, отколкото да "тръгва" на 3500...
Успех!
skydiver
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 27 Юни 2018 12:44
- Местоположение: Гр.софия
- Автомобил: Toyota paseo
Форум DAIHATSU
Мнение от Daniel.K » 15 Сеп 2018 12:37
Благодаряskydiver написа: ↑14 Сеп 2018 23:58Кято цяло за "здравословно" надналягане е прието налягане до 0.5 бара.
Но все пак си ревизирай двигателя- лагери, сегменти, виж маслена помпа, виж износване на цилиндри, елипси, такива неща.
И малка турбинка!
По-добре да "приключва" на 5к оборота, отколкото да "тръгва" на 3500...
Успех!
Daniel.K
- skydiver
- Мнения: 652
- Регистриран на: 05 Май 2015 23:55
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4.2
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Форум DAIHATSU
Мнение от skydiver » 15 Сеп 2018 12:48
Нов и по-голям радиатор,и темостат , който отваря на по-ниска температура, ако целта ти е надежден проек.Не е лоша идея да подмениш маркучите.
Пусни си тема, в хода на проекта ще се сетим за доста дребни и важни нещица.
skydiver
- slowtraveler
- Мнения: 6294
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Форум DAIHATSU
Мнение от slowtraveler » 15 Сеп 2018 13:36

За да се занимаваш с тунинг трябва да имаш друг автомобил, този да ти е 'излишен', да не си натиснат от време и да имаш достатъчно средства да наливаш в такъв проект...
Т.е. всяко удоволствие струва пари, а при тунинга - обикновено много пари...
Едва ли човек, който си е купил такъв автомобил може да отдели доста лично време (с неизползваем автомобил) и хиляди лева за да финализира проекта.. И то във вариант ежедневка..
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 27 Юни 2018 12:44
- Местоположение: Гр.софия
- Автомобил: Toyota paseo
Форум DAIHATSU
Мнение от Daniel.K » 16 Сеп 2018 13:24
Попринцип евридейката ми е тойота пасео но още се чудя с коя от двете е по добре да се захванаslowtraveler написа: ↑15 Сеп 2018 13:36 Не че нещо, но 99.99% от този тип проекти си остават като приказки във форумите
За да се занимаваш с тунинг трябва да имаш друг автомобил, този да ти е 'излишен', да не си натиснат от време и да имаш достатъчно средства да наливаш в такъв проект...
Т.е. всяко удоволствие струва пари, а при тунинга - обикновено много пари...
Едва ли човек, който си е купил такъв автомобил може да отдели доста лично време (с неизползваем автомобил) и хиляди лева за да финализира проекта.. И то във вариант ежедневка..
Daniel.K
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 19 Мар 2018 19:18
- Местоположение: ВЕЛИКО ТЪРНОВО
- Благодарил/а: 2 пъти
Форум DAIHATSU
Мнение от kiara64 » 24 Окт 2018 22:14
kiara64
Форум DAIHATSU
Мнение от bobi22 » 16 Яну 2019 21:41
Притежавам sirion 2008г., 1,3 4wd, 87 к.с. При опита си да сменя поленовия филтър се натъкнах на един проблем. Свалих капака на жабката. извадих самата жабка и очаквайки да видя едно капаче, което да махна и да извадя стария филтър забелязах, че всичко е запечатано. Преди години карах нисан микра к11. Първата смяна на филтъра за купето при нисана изискваше изрязване на някаква пластмаса, която след това имаше скоби за захващане (това го коментирам по спомени). Може ли някой колега да ми сподели дали тук нещата не са по сходен начин или аз нещо бъркам. Проблем ще се появи с намирането на капаче след изрязване на пластмасата. Ако някой прояви интерес мога да снимам как изглеждат нещата зад жабката. Благодаря на отзовалите се.
bobi22
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта