Тойота Корола d4d 2000,116ph въпрос за запушени маркучи
Тойота Корола d4d 2000,116ph въпрос за запушени маркучи
Здравейте колеги, вече съм собственик на въпросният автомобил
,след щателно оглеждане на двигателя попаднах на два запушени маркуча.Въпросът ми е от къде идват и каква евентуално може да е причината да бъдат запушени.Двигателят работи добре, и не свети никаква сигнална лампа за някакъв проблем,проблем ли ще е да продължавам да карам така?
Toyota corolla D4D 2.0 116ph
Тойота Корола d4d 2000,116ph въпрос за запушени маркучи
https://youtu.be/825jeXLs4RM
От този клип ми стана ясно че е EGR, въпросът е като е шунтиран пречи ли с нещо на двигателя.
От този клип ми стана ясно че е EGR, въпросът е като е шунтиран пречи ли с нещо на двигателя.
Toyota corolla D4D 2.0 116ph
Тойота Корола d4d 2000,116ph въпрос за запушени маркучи
Ето така си отговарям и на втората част на въпроса
Чрез подаване на по-ниска концентрация на кислород в димните газове при дизеловите EGR системи, се постига по-ниска температура на горене и намаляване на емисиите на NOx. Това прави горенето по-малко ефективно, компрометира икономията на гориво и мощност. Нормално "сухия" прием в системата на дизеловия двигател, сега е обект на замърсяване от сажди, неизгоряло гориво и масло в EGR кръгът, което има малък ефект върху въздушния поток, обаче, когато се комбинира с маслените пари от PCV системата, води до натрупване на лепкав катран в смукателния колектор и клапаните. ЕГР системата също води до проблеми с компоненти като вихрови клапи, дюзи, клапани. Дизеловия EGR също увеличава производството на сажди, въпреки че това е маскирано в САЩ (Вече и в Европа) от едновременното въвеждане на филтър за твърди частици. EGR системите могат също така да добавят абразивни замърсители и увеличават киселинността на маслото, което от своя страна намалява дълголетието на двигателя .
Въпреки, че производителите на двигатели са отказали да огласят подробности за ефекта на EGR за икономия на гориво, правилниците от СИП 2002, които доведоха до въвеждането на охлаждане в EGR са свързани с намаляване на ефективността на двигателя с 3%, запазва се тенденция от 0.5% годишно увеличение.За 10 години на теория само заради наличието на EGR се намалява ефективността на двигателя с 8% при максимални обороти.При ниски обороти и максимално отворена EGR система тези стойности се увеличават до 30%.
В заключение EGR системата има отношение към екологията, което е обратно пропорционално на ефективността на двигателя и разхода на гориво.
Чрез подаване на по-ниска концентрация на кислород в димните газове при дизеловите EGR системи, се постига по-ниска температура на горене и намаляване на емисиите на NOx. Това прави горенето по-малко ефективно, компрометира икономията на гориво и мощност. Нормално "сухия" прием в системата на дизеловия двигател, сега е обект на замърсяване от сажди, неизгоряло гориво и масло в EGR кръгът, което има малък ефект върху въздушния поток, обаче, когато се комбинира с маслените пари от PCV системата, води до натрупване на лепкав катран в смукателния колектор и клапаните. ЕГР системата също води до проблеми с компоненти като вихрови клапи, дюзи, клапани. Дизеловия EGR също увеличава производството на сажди, въпреки че това е маскирано в САЩ (Вече и в Европа) от едновременното въвеждане на филтър за твърди частици. EGR системите могат също така да добавят абразивни замърсители и увеличават киселинността на маслото, което от своя страна намалява дълголетието на двигателя .
Въпреки, че производителите на двигатели са отказали да огласят подробности за ефекта на EGR за икономия на гориво, правилниците от СИП 2002, които доведоха до въвеждането на охлаждане в EGR са свързани с намаляване на ефективността на двигателя с 3%, запазва се тенденция от 0.5% годишно увеличение.За 10 години на теория само заради наличието на EGR се намалява ефективността на двигателя с 8% при максимални обороти.При ниски обороти и максимално отворена EGR система тези стойности се увеличават до 30%.
В заключение EGR системата има отношение към екологията, което е обратно пропорционално на ефективността на двигателя и разхода на гориво.
Toyota corolla D4D 2.0 116ph
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта