
4a fe, лийнбърн, Карина, гаден проблем с паленето
4a fe, лийнбърн, Карина, гаден проблем с паленето
Здравейте, разрових всички теми за проблемно палене на 4а fe и не можах да видя някой да е решил този проблем. Наложи ми се пълен ремонт на главата на двг след некадърен предишен. Симптоми на трудно палене обаче се бяха проявили и преди този ремонт. Фактите са следните: Двигателят работи много добре на газ, на бензин работи 30 - 40 секунди и гасне. Колата върви много добре за 1.6 16v на газ! Направо си върви перфектно! Взема дълги баири на 5 - а скорост със 100 км/ч. ОБАЧЕ на студен двигател пали с доста въртене, а на горещ двигател - със страшно много въртене. На бензин пали малко по - лесно, отколкото на газ, но си е яко въртене. Преди палеше като погледнеш ключа и от време навреме ми правеше тази мизерия с непаленето. Четох тук за проблем с термостата при стъпковия мотор, но ако беше там сакатлъка, щеше да запали като натисна педала на газ - та, а то не ще. При ауточека с кламерчето дава грешка 21 (ламбда), но това е отпреди да спре да пали. Газовата е с емулатор, има аларма с имобилайзер (нямам представа къде е вързан), чиято светлинка си изгасва като натисна копченцето на дистанционното. Четох нещо за пета дюза на 4a fe при Селика, но нямам понятие дали моят двигател има такава. КАТО ЗАПАЛИ, ПАЛИ ИЗВЕДНЪЖ! РЯЗКО! Моля ви, колеги, дайте някакъв акъл, преди да си дам парите на някой касапин да си експериментира с колата ми 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта