Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
- WoLF
- Мнения: 2758
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 305 пъти
- Получена благодарност: 141 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Гаси по време на движение/престой ако прецени, че няма нужда от работа на ДВГ-то в конкретния случай. Пали при ниски скорости или на място ако има нужда от зареждане на батерията или водача изисква повече динамика(съди по рязката промяна в положението на педала на газта), или скоростта и условията не позволяват поддържането на текущата скорост само с електрическа тяга... Ако се потегля бавно и ускорява бавно(наистина бавно) се кара само на ток!
С други думи, карал съм с 80 в електричен режим и с 15 само на бензин Самия двигател няма стартер, а се стартира от трансмисията(електромотори/генератори)
Колкото повече се възползваш от електрическата част(често ме е срам на паля колата на бащата за глупости и ниски скорости) толкова повече разхода ти ще е по-нисък от конвенционален автомобил с бензинов 1.5/1.8 двигател Това с тази уговорка, че карането само на ток е един от най-неефективните начини за ползване на автомобила, т.к. това води до по-чести зареждания на батерията от ДВГ-то, а там има много загуби по трасето...
От тук идват и големите разлики в разхода на тези автомобили при различни стилове на каране и много материали как да изкараш максималното от наличието на електрическа част!
С други думи, карал съм с 80 в електричен режим и с 15 само на бензин Самия двигател няма стартер, а се стартира от трансмисията(електромотори/генератори)
Колкото повече се възползваш от електрическата част(често ме е срам на паля колата на бащата за глупости и ниски скорости) толкова повече разхода ти ще е по-нисък от конвенционален автомобил с бензинов 1.5/1.8 двигател Това с тази уговорка, че карането само на ток е един от най-неефективните начини за ползване на автомобила, т.к. това води до по-чести зареждания на батерията от ДВГ-то, а там има много загуби по трасето...
От тук идват и големите разлики в разхода на тези автомобили при различни стилове на каране и много материали как да изкараш максималното от наличието на електрическа част!
- biro
- Мнения: 2663
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
ТТодоров, в скоростната кутия има 2 електромотора, които работят и като генератори. При подаване на напрежение от хибридната батерия на единия от тях се развърта коляновия вал и така пали двг. Няма стартер от типа, който познаваш при останалите автомобили.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Ок, престраших се.
Няма да пускам специална тема.
В момента карам РАВ 4 - дизел. Скоро ще стане на 4 години. Догодина ще трябва да взимам важно решение - да го върна и да взема нова Тойота, или да продължа да си го карам. Автомобилът е перфектен и си ми върши прекрасна работа. Особено зимата е без грешка. Обаче ще трябва да реша. Все повече се заглеждам по хибридите и с интерес чета темите в този форум.
Ще бъда благодарен, ако ме посъветвате какво да направя. Автомобилът се кара предимно в града. За тези почти 4 г. съм преминал 58000 км. Грубо 50000 - градско и 8000 - извънградско.
Да го заменя ли за някакъв хибрид, или ... ?
Няма да пускам специална тема.
В момента карам РАВ 4 - дизел. Скоро ще стане на 4 години. Догодина ще трябва да взимам важно решение - да го върна и да взема нова Тойота, или да продължа да си го карам. Автомобилът е перфектен и си ми върши прекрасна работа. Особено зимата е без грешка. Обаче ще трябва да реша. Все повече се заглеждам по хибридите и с интерес чета темите в този форум.
Ще бъда благодарен, ако ме посъветвате какво да направя. Автомобилът се кара предимно в града. За тези почти 4 г. съм преминал 58000 км. Грубо 50000 - градско и 8000 - извънградско.
Да го заменя ли за някакъв хибрид, или ... ?
- WoLF
- Мнения: 2758
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 305 пъти
- Получена благодарност: 141 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Предимно града си плаче за хибрид Харесал ли си кой размер?
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Странно, но не получавам съобщения за отговори в темата.
Не, не съм ориентиран. Тия дни ще мина през представителя на Тойота в града и ще поразпитам. Мисля, че има и тестови автомобили. Ще покарам ...
- WoLF
- Мнения: 2758
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 305 пъти
- Получена благодарност: 141 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Определено покарай, че по-добро от личното впечатление няма...
- ivied
- Мнения: 312
- Регистриран на: 08 Юни 2014 14:39
- Местоположение: Germany
- Автомобил: Yaris Cross
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 9 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Вече не е цената възпиращ фактор, поне според мен... В някои страни са съпоставими с тези на Вагините дори... За Тойота, ако говорим... За Лексъс, ами с Ауди... То пак Вагини де...
Определено - само съотношението 50:8 стига... А и съобразно качеството на дизела в БГ - отговора отново е в полза на хибрида. + Гаранцията + Многобройните класации за надеждност...
По света има все по-малко мотики, върху които не е стъпвал човешки крак.
Какво е жизнен опит? Отново настъпваш мотиката, но вече си с каска.
Какво е жизнен опит? Отново настъпваш мотиката, но вече си с каска.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Интересно ми е защо се пише, че хибридите са по-здрави и с по-евтина поддръжка ...
А относно качеството на дизела - ако не е дизел, ще е бензин. И качеството на бензина в България не е на ниво ...
А относно качеството на дизела - ако не е дизел, ще е бензин. И качеството на бензина в България не е на ниво ...
- WoLF
- Мнения: 2758
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 305 пъти
- Получена благодарност: 141 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
По-здрави и по-евтини произлиза от частите на хибридната система, които в повечето случаи са необслужваеми, а останалите "нормални" части като спирачна система и двигател се обслужват по-рядко поради наличието на същата хибридна част... Както със всичко на този свят си има изключения и читави и несполучливи хибриди
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Ясно. Мерси.WoLF написа: По-здрави и по-евтини произлиза от частите на хибридната система, които в повечето случаи са необслужваеми, а останалите "нормални" части като спирачна система и двигател се обслужват по-рядко поради наличието на същата хибридна част... Както със всичко на този свят си има изключения и читави и несполучливи хибриди
- slowtraveler
- Мнения: 5051
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 182 пъти
- Получена благодарност: 162 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
► Виж съдържание
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 4956
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 79 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
► Виж съдържание
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Аз също имам своето негативно мнение за качеството на горивата в България, но виждам, че колегата е остър и гледам да избегна спора. Още повече, че е извън темата ...
-
- Мнения: 4956
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 79 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Не мисля, че е "много" извън темата. За България, по нечувствителния към качеството на горивата двигател на хибрида, според мен, му дава предимства при избора.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Интересно мнение. Поне за мен.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 0 госта