Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.
Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.
Здравейте.
За 15 годишния ми шофьорски стаж съм имал и карал само коли от 2 марки (Аlfa Romeo и VW). За Алфа – та ,не смятам ,че е място да се говори тук въобще, колкото до автомобилите на ВАГ , суобразно поколението автомобил ,което мога да си позволя , наличните дизели са предимно много проблемни и много надценени като цени. Четери членно семейтво сме. Интересуват ме само дизели . Искам следващата ми кола да е Тоуота поради рядкото влизане в сервиз , надежност , удобство , функционалност и т.н. Искам да попитам за 3 различни модело предимно от едни и същи години , как са като разходи за обслужване и евентуални ремонти.
Toyota Corolla Verso (2004 - 2009)2.0 D-4D 115 hp
Toyota Corolla (2002-2007) 2.0 D-4D 90 hp
Toyota Avensis (2003-2009) 2.0 D-4D 115 HP
Например чувам ,че Авенсис -а има много скъп съединител и дюзи (4 цифрени суми)
Същото ли е положението и при гореизброените Короли?
Друго нещо - за Авенсиса се говори ,че предлага лукс подобен на прехвалените в БГ немски марки от високия клас , но с много по- ниски разходи за подръжка..И все пак ако му се счупо това , онова окачване ,колко по скъпо излиза от Королите?
И последно , поради гадната нафта тук и всички тия проблеми с дюзи , филтри за твърди частици и т.н. , ако се вземе бензин , отпадат ли толкова много грижи?
За 15 годишния ми шофьорски стаж съм имал и карал само коли от 2 марки (Аlfa Romeo и VW). За Алфа – та ,не смятам ,че е място да се говори тук въобще, колкото до автомобилите на ВАГ , суобразно поколението автомобил ,което мога да си позволя , наличните дизели са предимно много проблемни и много надценени като цени. Четери членно семейтво сме. Интересуват ме само дизели . Искам следващата ми кола да е Тоуота поради рядкото влизане в сервиз , надежност , удобство , функционалност и т.н. Искам да попитам за 3 различни модело предимно от едни и същи години , как са като разходи за обслужване и евентуални ремонти.
Toyota Corolla Verso (2004 - 2009)2.0 D-4D 115 hp
Toyota Corolla (2002-2007) 2.0 D-4D 90 hp
Toyota Avensis (2003-2009) 2.0 D-4D 115 HP
Например чувам ,че Авенсис -а има много скъп съединител и дюзи (4 цифрени суми)
Същото ли е положението и при гореизброените Короли?
Друго нещо - за Авенсиса се говори ,че предлага лукс подобен на прехвалените в БГ немски марки от високия клас , но с много по- ниски разходи за подръжка..И все пак ако му се счупо това , онова окачване ,колко по скъпо излиза от Королите?
И последно , поради гадната нафта тук и всички тия проблеми с дюзи , филтри за твърди частици и т.н. , ако се вземе бензин , отпадат ли толкова много грижи?
- slowtraveler
- Мнения: 5051
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 182 пъти
- Получена благодарност: 162 пъти
Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.
Относно лукса - доста далеч е от немските марки висок клас... Ниските разходи за поддръжка - да, ако попаднеш на читав екземпляр е така...
Относно нафтата - съвсем не е гадна тук.. Зареждаш в нормални бензиностанции и нямаш проблем... И да, с бензин отпадат част от проблемите...
Относно нафтата - съвсем не е гадна тук.. Зареждаш в нормални бензиностанции и нямаш проблем... И да, с бензин отпадат част от проблемите...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- biro
- Мнения: 2663
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.
На немските дизели колко струва съединител и 4 дюзи? Авенсис 2.0 D4D има фейслифт 2006 до 2008, който е 126 коня и 6 степенна ръчна скоростна кутия.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.
Немския дизел на ВАГ 2.0 TDI който са го слагали до 2007 включително цепи глави и ремонта струва 2 000 бгн. Не знам ,колко струва смяна на съединител и 4 дюзи , понеже не искам Немска кола.Ауди и VW разчитат предимно на имидж и са вкарали твърде много програмирано остаряване. Опел са ми много дървени и влизат в сервизите по- често от Тойота.,, и т.н да не изреждам всички марки.
- biro
- Мнения: 2663
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.
Щото се изръси, че си чул на авенсис съединителят е 4 цифри та решинх на ваг да не са 3 цифрени. А до колкото знам и там са 4 цифрени съединителите.
Аз смених на моя авенсис съединител с маховик, 1900 струва комплект на люк (същата марка беше и оригиналния). Има и по-евтини разбира се.
Когато го смених бях поръчал новия автомобил и знам, че ще продавам авенсиса, но разчитам още на него. Имах няколко международни пътувания, а съединителя си е просто една резервна част.
Аз смених на моя авенсис съединител с маховик, 1900 струва комплект на люк (същата марка беше и оригиналния). Има и по-евтини разбира се.
Когато го смених бях поръчал новия автомобил и знам, че ще продавам авенсиса, но разчитам още на него. Имах няколко международни пътувания, а съединителя си е просто една резервна част.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 17 Юни 2015 21:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.
За сравнение съединител оригинален+смяната на Корола 2005, но бензин, е 400лв ;)
-
- Мнения: 448
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 27 пъти
Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.
Няма какво да си кривите душата. Афтърмаркет съединител и/или маховик на един производител е по
-евтин за фолксваген отколкото за тойота. Дюзи бош също могат да се купят на по-ниска цена в сравнение с денсо. Няма да коментирам кое е е по-надеждно, но за бош поне се предлагат оригинални части, което позволява качествен ремонт. Говоря за дюзи и за съединители, други детайли и агрегати не коментирам, че хората много се засягат на тема марки - германски, японски, италиански, френски и т.н. и дискусията добива дебилен оттенък.![tongue.gif tongue.gif](./images/smilies/tongue.gif)
-евтин за фолксваген отколкото за тойота. Дюзи бош също могат да се купят на по-ниска цена в сравнение с денсо. Няма да коментирам кое е е по-надеждно, но за бош поне се предлагат оригинални части, което позволява качествен ремонт. Говоря за дюзи и за съединители, други детайли и агрегати не коментирам, че хората много се засягат на тема марки - германски, японски, италиански, френски и т.н. и дискусията добива дебилен оттенък.
![tongue.gif tongue.gif](./images/smilies/tongue.gif)
Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.
Там е работата ,че една кола не е само дюзи и съединител, за това не е чак такъв фактор ,че за Германските са малко по- евтини...Понеже Японските се водят с високи цени за съединител , разни модели за Тойота , Мазда....ей това е много ценна информация как на едната тойота отива на 2 000 лева а на другата 400 лв..!
-
- Мнения: 448
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 27 пъти
Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.
Ми то и на двете тойоти съединителите са по 400 лв., а остатъка до 2 бона при печката се допълва от демпферният маховик ![tooth.gif tooth.gif](./images/smilies/tooth.gif)
![tooth.gif tooth.gif](./images/smilies/tooth.gif)
- krasengn
- Мнения: 1336
- Регистриран на: 19 Мар 2016 00:11
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 4 пъти
- Обратна връзка:
Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.
Toyota Corolla 1.4, D-4D, 90hp, 2004-2005 е с Bosch дюзи, верига вместо ремък, няма DPF и обикновен съединител оригинален за нея струва 440лв.
Polski Fiat 125p (1980) --> VW Passat 1.8 RP (1990) --> Toyota Corolla Hatch 1.4 D-4D MMT (2005)
- Toyota Yarispz
- Мнения: 186
- Регистриран на: 20 Яну 2015 00:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.
Тойотите са прилично здрави , особенно ако са и японско производтсво!
Авенсис т27 вози доста по-добре от ц-класа, бмв-тройки и ауди а-4, даже почти във всяко отношение е по-добър от опел инсигния(който междо другото прибра доста награди..) може би му отстъпва само по дизайн.
Най- скъпите дюзи за тойота се намират за 600лв/бройката (пиезодюзи за д-кат моторите
) при нормално каране съеденителят бавно се износва.....
Имам две тойоти и като цяло съм доволен:
Ярис 2007г. оказа се на практика никакъв ремонт с изключение на пречупен кабел към заден АБС
( греда и ЧЕРНА точка за официалните сервизи които се опитаха да ме вкарат в приключение и на практика 2 години са карах колата без абс, тракшън и стабилизация
в последствие много добър майстор от Пз хвана проблема за 10мин. и ми струваше 10лв
)
Авенсис т27 засега смяна на една дюза като пак ще натъртя за още една ГОЛЯМА ЧЕРНА ТОЧКА за официалните сервизи защото автомобила беше закаран в такъв и платено за пълна диагностика при закопуване! И на въпроса как е ми се отговори екстра е ,нищо му няма !
Аз натъртих как са му дюзите? и хората ми казват перфектни и след 100 км кюф-кяф плащам нова диагностика ! Новият отговор :
амииии има кофти дюза , ма препоръчваме да смените 4-те срещу 3000лв
и дотам с официалните баш-майстори !!!
Срещу 600лв и една нова дюза и съм пак доволен шофьор на тойота!
Авенсис т27 вози доста по-добре от ц-класа, бмв-тройки и ауди а-4, даже почти във всяко отношение е по-добър от опел инсигния(който междо другото прибра доста награди..) може би му отстъпва само по дизайн.
Най- скъпите дюзи за тойота се намират за 600лв/бройката (пиезодюзи за д-кат моторите
![tooth.gif tooth.gif](./images/smilies/tooth.gif)
Имам две тойоти и като цяло съм доволен:
Ярис 2007г. оказа се на практика никакъв ремонт с изключение на пречупен кабел към заден АБС
![w00t.gif w00t.gif](./images/smilies/w00t.gif)
![boxed.gif boxed.gif](./images/smilies/boxed.gif)
![biggrin.gif :D](./images/smilies/biggrin.gif)
![tooth.gif tooth.gif](./images/smilies/tooth.gif)
Авенсис т27 засега смяна на една дюза като пак ще натъртя за още една ГОЛЯМА ЧЕРНА ТОЧКА за официалните сервизи защото автомобила беше закаран в такъв и платено за пълна диагностика при закопуване! И на въпроса как е ми се отговори екстра е ,нищо му няма !
Аз натъртих как са му дюзите? и хората ми казват перфектни и след 100 км кюф-кяф плащам нова диагностика ! Новият отговор :
амииии има кофти дюза , ма препоръчваме да смените 4-те срещу 3000лв
![censored.gif :censored:](./images/smilies/censored.gif)
![w00t.gif w00t.gif](./images/smilies/w00t.gif)
Срещу 600лв и една нова дюза и съм пак доволен шофьор на тойота!
![tooth.gif tooth.gif](./images/smilies/tooth.gif)
Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.
Човека търси 10-15 годишна кола....колко да е "здрава" колкото си я намери и колкото си я направи. Тойота на примерно 300хиляди с предумиращо турбо и дюзи може да ти прави повече ядове от vw на реални 100хиляди примерно. Божа работа. Не са лоши коли, отиваш гледаш и избираш и стискаш палци.
Според мен си харесай кола, която ти харесва на вид нали и се приготви с идеята че ще трябва да се поанправи това онова и в един момент като налееш още малко пари колата ще се закрепи и ще си караш доста време безгрижно. Говорим за кола, която няма някакви "недомислици" а просто нормален здрав модел, който е каран повечко.
Според мен си харесай кола, която ти харесва на вид нали и се приготви с идеята че ще трябва да се поанправи това онова и в един момент като налееш още малко пари колата ще се закрепи и ще си караш доста време безгрижно. Говорим за кола, която няма някакви "недомислици" а просто нормален здрав модел, който е каран повечко.
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 09 Окт 2015 13:01
- Местоположение: София
Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.
gogogo79 написа: Здравейте.
1 Интересуват ме само дизели .
2.Искам следващата ми кола да е Тоуота поради рядкото влизане в сервиз , надежност , удобство , функционалност и т.н.
Например чувам ,че Авенсис -а има много скъп съединител и дюзи (4 цифрени суми)
Същото ли е положението и при гореизброените Короли?
3.Друго нещо - за Авенсиса се говори ,че предлага лукс подобен на прехвалените в БГ немски марки от високия клас , но с много по- ниски разходи за подръжка..
4.И последно , поради гадната нафта тук и всички тия проблеми с дюзи , филтри за твърди частици и т.н. , ако се вземе бензин , отпадат ли толкова много грижи?
1. Голяма грешка. Предвиждам обезценяване на дизели поголовно в близко бъдеще
2.Тоя мит се разби с последната здрава- Е11 (особееено пък Дизелите им след чистият дизел в Е11 са няма такъв леж)
3.Тук едвам се сдържам да не се засмея с глас. Ела да те кача на 15 годишно А4 да усетиш ергономията, обезшуменост, возия, как стои на пътя, как е измислено вътре, не на последно място интериора и после се качи в някой японски леген, ще получиш културен шок.Освен това тежи два тона, куатро е и ми харчи колкото сома 1.6 4A-FE (е ако не броим колко масло харчи Сом-а де хахах) а е 1.8Т и е 163 К.С. Ся верно, не е някаква неземна сила, но мести 2 тонната кола прекрасно добре. Изобщо, едно нещо струва толкова-колкоо някои е готов да плати за него. За да има да плати висока цена,значи има защо. Защо аналогичната Алфа на това Ауди струва 2000 лева
![tooth.gif tooth.gif](./images/smilies/tooth.gif)
4. Това да, но пък Тойота нямат читава бензинка,особено която д ане харчи масло
![Смях :)](./images/smilies/laugh.gif)
![Смях :)](./images/smilies/laugh.gif)
Моите пет стинки по темата
4 членно семейство в Корола
![wacko.gif wacko.gif](./images/smilies/wacko.gif)
![hmm.gif hmm.gif](./images/smilies/hmm.gif)
Какъв е бюджета за колата?
Последно промяна от Matematiks на 21 Авг 2017 15:11, променено общо 8 пъти.
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 09 Окт 2015 13:01
- Местоположение: София
Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.
Той без пара бе !
Точно 1000 лева е по евтин Luk за 2.0ТДИ 2006 в А4(не, че има значение) . И тва е Комплект със всичко заедно с демпферния. Малко под 900 лева всичко, без работата де...
Последно промяна от Matematiks на 21 Авг 2017 14:35, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 09 Окт 2015 13:01
- Местоположение: София
Сравнение между разходите за подръжка (обслужване и евентуални ремонти) на 3 модела Toyota.
как не вози по добре от тях,
![tooth.gif tooth.gif](./images/smilies/tooth.gif)
![whistle.gif :whistle:](./images/smilies/whistle.gif)
Иначе дюзите верно са евтини(600 лева парчето), ама те и на 3.0 ТДИ не са по евтини
![Смях :)](./images/smilies/laugh.gif)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 1 гост