Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/
Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/
http://www.cars.bg/offer/c2218099 . Някой може ли да даде мнение на бързо за този екземпляр ?
- spiridoncho
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16 Юли 2016 12:07
- Местоположение: София
Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/
Изглежда добре, но 10к за 2000-та вече ми се струват повечко. Но пък състоянието може да и е перфектно. Предната броня и спойлерите мисля, че са фейслифтовите от 2002-2003 модела. При всички положения имаш ли парите, трябва да се направи много щателен преглед. Трябва да е в перфектно състояние. Дано и километрите са и близо до истинските.
Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/
Ако ти допада тунинга и е технически здрава и имаш парите вземай!Superman написа: http://www.cars.bg/offer/c2218099 . Някой може ли да даде мнение на бързо за този екземпляр ?
Предният спойлер е от фейслифта след 10.2002 г. Километрите са малко съмнителни, но ако е в добро състояние какво ти пука. Вече имам чувството, че само моята е една от малкото коли над 15 години с реални километри - 179 000, като до 132 000 има сервизна история - после само аз си знам, че са реални Иначе външно колата изглежда ОК (ако ти допада тунинга).
Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/
Мерси за мненията!
Тунинга е на 90% идентичен с това, което аз искам да правя. Направо се влюбих като я видях за пръв път и си викам това е. Единственото ,което ме притеснява обаче е факта, че следя обявите от доста време много редовно. Когато я качиха за първи път нямаше снимка на двигателя, пишеха я за 143, 2002ра и 8333 цена. След това я махнаха и мислех,че е продадена. След някоя друга седмица обаче пак изкочи този път 2004та година пак на 8 бона. След това я смениха пак на 2002ра , а сега е на 2000та 192 коня със снимки на двигателя и 5 000 евро. Та това ме накланя на мисълта,че има някаква врътка . Иначе това е което искам. На външен вид - перфектна!
Тунинга е на 90% идентичен с това, което аз искам да правя. Направо се влюбих като я видях за пръв път и си викам това е. Единственото ,което ме притеснява обаче е факта, че следя обявите от доста време много редовно. Когато я качиха за първи път нямаше снимка на двигателя, пишеха я за 143, 2002ра и 8333 цена. След това я махнаха и мислех,че е продадена. След някоя друга седмица обаче пак изкочи този път 2004та година пак на 8 бона. След това я смениха пак на 2002ра , а сега е на 2000та 192 коня със снимки на двигателя и 5 000 евро. Та това ме накланя на мисълта,че има някаква врътка . Иначе това е което искам. На външен вид - перфектна!
- spiridoncho
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16 Юли 2016 12:07
- Местоположение: София
Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/
Тунинга е добър, и качва цената определено. Но щателен оглед си трябва, защто ламарините и боята са едно, но да ти се скапе ДВГ-то е гадно. И да не е много блъскана гледай. А по въпроса с обявите - ми може и да не са знаели какво продават . Майтапа настрана - един хубав оглед и ако имаш парите екземпляра е добър. Има вероятност да си се заблудил, защото идентични коли много. Обърнал ли си внимание на регистрационния номер? Доста приличащи си обяви съм срещал, но накрая се оказват различни автомобили. Аз съм си харесал още една, и ако жената влезе бързо в час с шофьорлъка може и да я зарадвам с една червена такава .
Edit: Тези автърмаркет фарове дано светят хубаво, че на повечето такива това им е проблема. Иначе са ефектни. Другото което искам да отбележа е, че тази коли по принцип май нямат ESP и ASR/Тракшън контрол. Не съм сигурен за по новите години (2004-та примерно), но тази специално има голяма вероятност да няма.
Edit: Тези автърмаркет фарове дано светят хубаво, че на повечето такива това им е проблема. Иначе са ефектни. Другото което искам да отбележа е, че тази коли по принцип май нямат ESP и ASR/Тракшън контрол. Не съм сигурен за по новите години (2004-та примерно), но тази специално има голяма вероятност да няма.
Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/
Човек, за първи пък като я мернах толкова ми хареса, че си дръпнах снимките на лаптопа ,но дори да не бях няма как да я сбъркам . 1 към 1 същата само със снимки от друг ъгъл. Ще кача няколко да не излезе ,че съм луд . А иначе сега е писана T-Sport , което при VVTLките е индикация за това, че имат тракшън. Друг е въпроса,че на много места казват ,че е безполезен за тоя модел (незнайно защо).
Е това е , двигателя да е читав. Ламарините ще се оправят и да има нещо не ме притеснява.
- spiridoncho
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16 Юли 2016 12:07
- Местоположение: София
Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/
Много добре изглежда. Може би с първата обява са се били объркали. Има хора които вкарват коли, но не знаят какво реално има под капака. Но пък цената т.е. 10к за 143к.с. си е множко. Ако имаш познат разбиращ повече от ДВГ взимай го и отивай на оглед. Ако двигателя е ОК, ще работи равномерно, няма да припушва в никакви нюанси (да се тества и на високи обороти). При ускорение от начало докрай, не трябва да има никакви замисляния. На около 6200об вдига лифта и започва да върви още повече. Като не го очакваш, lift-а ще го усетиш како силен тласък (kick или удар в кръста ). Ако не го усетиш, и колата да започне да глъхне lift-болтовете са за смяна. За 2ZZ двигателя казват, че е като куче. Стига да не му е взета душата е много здраво изпълнение и държи на ръчкане. Проблема е, че кой собственик не си е ръчкал Селиката. Та нали затова я е взел .
ТSport при VVTL-ките значи, че са за европейския пазар(GTS за Америка, и японската не помня как беше). Моята е TS и да ти кажа тракшън не съм усетил да има. Нито лампа нито нищо. На по късните модели може и да слагат, но на такива до 2000-та почти съм сигурен, че няма серийно.
ТSport при VVTL-ките значи, че са за европейския пазар(GTS за Америка, и японската не помня как беше). Моята е TS и да ти кажа тракшън не съм усетил да има. Нито лампа нито нищо. На по късните модели може и да слагат, но на такива до 2000-та почти съм сигурен, че няма серийно.
Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/
Тракшън има след 10.2002г. (фейслифта) колата е за "карачи" за това тракшън и според мен не е необходим. Който не може да кара не си взема такава кола! Тя е за фенове! Колата има повече от перфектно пътно поведение. В завоите можеш да скъсаш задника на всеки, без значение какво кара стига да си с хубави гуми, да можеш да караш и да познаваш колата!
Ако те интересува все пак всички имат ABS и EBD (electronic brake distribution) тоест електронно разпределение на спирачното усилие.
П.С. обади се, виж колата. Ако има нищо нередно ще усетиш.
Успех!
Ако те интересува все пак всички имат ABS и EBD (electronic brake distribution) тоест електронно разпределение на спирачното усилие.
П.С. обади се, виж колата. Ако има нищо нередно ще усетиш.
Успех!
Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
- slowtraveler
- Мнения: 5010
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 173 пъти
- Получена благодарност: 156 пъти
Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/
► Виж съдържание
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/
На път с завои (като Петрохан) можеш да караш по-бързо от 99% от другите автомобили (гарантирам ти!) ти едва ли си карал такава кола както си трябва в завойте! Трябва само гумите да са добри и задкормилното устройство. На право не е чак толкова бърза, но все пак е 200 коня и е сравнително лека, така че и там си по-бърз от 90% от другите автомобили. Така че, за 7000-8000 лева по-добра спортна кола няма! А това че е с предно не те бърка, на лимита няма недозавиване, дори леко тръгва задницата.
Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
- slowtraveler
- Мнения: 5010
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 173 пъти
- Получена благодарност: 156 пъти
Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/
► Виж съдържание
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- spiridoncho
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16 Юли 2016 12:07
- Местоположение: София
- slowtraveler
- Мнения: 5010
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 173 пъти
- Получена благодарност: 156 пъти
Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/
► Виж съдържание
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/
Честно ти казвам ако можех щех да ти дам -3 за това твое мнение, защото се изказваш страшно неподготвен, без каквито и да е знания и опит с колата, пристрастен и се заяждаш!
Плюс това, ти ми сравняваш Селиката с някаква Мазда 2006-2013 г. която струва сигурно 3 пъти повече! Да направо Маздата ще върви повече - в завойте НЕ! Освен това, турбо-бензиновите двигатели са за хора, който харесват жени със силикон! Ти харесваш ли гърди със силикон? -ДА. Защо ли? Защото, от турбо всеки може да изкара колкото си иска коне стига двигателя да издържи, там не ти трябват такива усилия и технологий както за атмосферните двигатели! Все едно на жена с малки цици да и се сложи силикон и да вика какви големиии гърди има - същото е! Ама си и остават малки - така е и с турбо бензинките - фалшива работа. Да не говорим за звука, който на нищо не прелича и ти пускат звук от колоните на "бръмчащ" двигател да се кефиш и да си мислиш че караш кола За дизела не говоря - там без турбо си абсолютен мъртвец а и дизелите и без това звучат ужасно, но си имат други предимства.
Обобщавам и се аргоментирам: Разбира се има по-добри коли от Селиката, но за много повече пари! Ако искаш здрава, добре изглеждаща, бърза, различна и запазваща стойноста си спортна кола до 10 000 лева по-добра от Селиката няма! За практичност не говоря (несериозно е!) - никой не си взема Селика, защото е практична и вози комфортно - а защото я е искал с години и й се кефи! Разбира се, че има и по-добри коли, но за какви пари? Защо приемаш за чиста монета "в завойте можеш да скъсаш задника на всеки без значение какво кара (мислех, че не си толкова повърхностен и знаеш що е то хипербола)" - ясно е, че едно Порше ще е по-бързо, но 99% от другите коли - НЕ.
Предимства:
1. Най-добро съотношение цена-качество
2. Уникално пътно поведение
3. Ако караш леко, разхода може да падне и под 6/100 литра (постоянно с 100-110 км./ч)
4. Получава 200 коня и двигател един от най-мощните атмосфетни двигатели (работен обем-мощност) развъртащ до 8300 оборота с истински добър звук.
5. Уникален външен вид - различава се от всека друга кола - не е като твоята Жипка!
6. Много здрава
7. Запазва стойността си
Недостатъци:
Ако търсиш спортна кола, значи вече си се примирил, че няма да е практичка и ще друса, така че недостатъци за тези пари НЯМА!
Плюс това, ти ми сравняваш Селиката с някаква Мазда 2006-2013 г. която струва сигурно 3 пъти повече! Да направо Маздата ще върви повече - в завойте НЕ! Освен това, турбо-бензиновите двигатели са за хора, който харесват жени със силикон! Ти харесваш ли гърди със силикон? -ДА. Защо ли? Защото, от турбо всеки може да изкара колкото си иска коне стига двигателя да издържи, там не ти трябват такива усилия и технологий както за атмосферните двигатели! Все едно на жена с малки цици да и се сложи силикон и да вика какви големиии гърди има - същото е! Ама си и остават малки - така е и с турбо бензинките - фалшива работа. Да не говорим за звука, който на нищо не прелича и ти пускат звук от колоните на "бръмчащ" двигател да се кефиш и да си мислиш че караш кола За дизела не говоря - там без турбо си абсолютен мъртвец а и дизелите и без това звучат ужасно, но си имат други предимства.
Обобщавам и се аргоментирам: Разбира се има по-добри коли от Селиката, но за много повече пари! Ако искаш здрава, добре изглеждаща, бърза, различна и запазваща стойноста си спортна кола до 10 000 лева по-добра от Селиката няма! За практичност не говоря (несериозно е!) - никой не си взема Селика, защото е практична и вози комфортно - а защото я е искал с години и й се кефи! Разбира се, че има и по-добри коли, но за какви пари? Защо приемаш за чиста монета "в завойте можеш да скъсаш задника на всеки без значение какво кара (мислех, че не си толкова повърхностен и знаеш що е то хипербола)" - ясно е, че едно Порше ще е по-бързо, но 99% от другите коли - НЕ.
Предимства:
1. Най-добро съотношение цена-качество
2. Уникално пътно поведение
3. Ако караш леко, разхода може да падне и под 6/100 литра (постоянно с 100-110 км./ч)
4. Получава 200 коня и двигател един от най-мощните атмосфетни двигатели (работен обем-мощност) развъртащ до 8300 оборота с истински добър звук.
5. Уникален външен вид - различава се от всека друга кола - не е като твоята Жипка!
6. Много здрава
7. Запазва стойността си
Недостатъци:
Ако търсиш спортна кола, значи вече си се примирил, че няма да е практичка и ще друса, така че недостатъци за тези пари НЯМА!
Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
- slowtraveler
- Мнения: 5010
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 173 пъти
- Получена благодарност: 156 пъти
Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/
► Виж съдържание
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта