Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/
-
- Мнения: 1136
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 31 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/
Мнение от Оги » 07 Юли 2016 17:25
Самия съединител може да пробваш дали е в кондиция като опреш предните колела в бордюр и опиташ да тръгнеш на 3- та. Ако мотора изгасне- това означава, че връзката мотор-скорости е о.к., т.е. приказките "съединителя е заминал" са празни.
Но ако не угасне мотора - може да се довериш на сервиза и да я закараш да го сменят докато не си увиснал на някой баир. За втория случай не е лошо да си приготвиш въже или телефон на репатрак.
Ако все пак при такава случка се справяш с движението с малки обороти и ниски скорости е най-добре да караш направо в сервиза за да си спестиш закъсване насред път.
Оги
-
- Мнения: 710
- Регистриран на: 10 Мар 2015 10:44
- Местоположение: Ловеч
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 5 пъти
Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/
Мнение от e 10 » 07 Юли 2016 18:23
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш

e 10
nikdel
Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/
Мнение от electric » 08 Юли 2016 10:20
За тестването на съединителя - не съм опирал предните гуми в бордюр, пробвах просто да потегля и колата тръгва на всяка скорост, даже и на пета. Не е гаснела. Което ще рече, че съм за съединител, така ли

electric
- slowtraveler
- Мнения: 6298
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/
Мнение от slowtraveler » 08 Юли 2016 11:30
За тестването на съединителя - целта е да се разбере дали приплъзва... За целта се подпира колата в бордюр или друго трудно преодолимо препятствие, и се прави опит да се тръгне така, че хем да не запалиш съединителя, хем да го натовариш доста....
Но ако задържиш повечко на полусъединител, можеш да си запалиш съединителя...
Затова ако не знаеш какво и как се прави - добре е да отидеш при някой, който знае...
П.С. моля попълнете си профила / Местоживеене
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
drgw
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 17 Фев 2014 17:59
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/
Мнение от celeron_7000 » 18 Юли 2016 00:33
celeron_7000
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 13 Яну 2013 19:49
- Местоположение: Габрово
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/
Мнение от strahomen1 » 12 Авг 2016 18:59
Здрасти колега,electric написа: Колеги, още едно питане имам и мисля, че вече е сериозно. При едно каране по баир, където често сменях предавките заради дупки, при опит да включа по-малка скорост педалът на съединителя пропадна и нито една скорост не влизаше. При загасен двигател скоростите можеше да се превключват. Все пак успях да обърна, палейки на скорост, но след това при спускането отново скоростите не влизаха. Така стигнах до сервиза, където според майсторите съединителя почти е заминал. Прегледаха горната помпа, но казаха, че е в добро състояние. След няколко напомпвания педалът по-възвърна твърдостта си, но мисля че не е като преди. Поне скоростите засега могат да се включват при запален двигател и в движение.
Другото, което забелязах от преди е че при потегляне на голям наклон трябва да изфорсирам до 2500 оборота или повече иначе колата или тръгва назад или гасне![]()
Искам да ви попитам наистина ли тези симптоми значат, че съединителят е приключил или се е натоварил много от изкачването![]()
Колата е Corolla Е11 1.3 4E-FE 1998 на 142 000 по километраж
Карам такава машинка вече почти 3 години и мога да ти споделя опита за резервоара.
Пълня само до горе и горе долу нещата са следните:
От светнала лампа събира около 40 литра.
До първата чертичка зависимост от стила на каране се изминават между 90 и 130 км
Втора около 200-220
Средата около 350-450
Много зависи как се кара за разхода.
Ако се кара внимателно смело мога да заява,че е много икономична.Аз карам подчертано икономично и досега разход над 6.9 смесен цикъл не съм постигал.При извънградско с около 90 спокойно си гори около 5!
И последно мисля,че по показание резервоара му дават 45 литра.
Поздрави!
Corolla 4EFE - 1998 - бивша
Prius 2011
Forester 2.0XT - 2004 - скоро бивша,Продава се!
strahomen1
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 19 Май 2013 23:31
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Avensis T 25, 1.8 2008
Мнение от v_ladoo » 16 Авг 2016 09:13
интересуваме да ли моторче за задна чистачка от хечбег става за комби?
! | Съобщение от: Akima |
Моля попълнете си населеното място в профила - по правилата. |
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Добре дошъл.Моля прочети правилата и ползвай търсачката.Правопис.Форматиране.
v_ladoo
Akima
- Joll1Roger
- Мнения: 12
- Регистриран на: 27 Юни 2009 12:28
- Местоположение: София
- Автомобил: Корола Е11
Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/
Мнение от Joll1Roger » 16 Окт 2016 17:07

1.На скорост 1-2-ра за секунди стрелката отлиташе от нормалното си положение (по-средата) почти до червеното, щом изключех от скорост по същия начин за секунди се връщаше по-средата.По "Цариградско шосе" с 60-80км/ч стрелката от средата падаше надолу (явно термостата си е заминал).
2.На другия ден долях около 0,5л. антифриз и проблема със прегряването изчезна открих един два теча които смятам да отстраня с подмяната на термостата....Но забелязах друг проблем докато доливах на работещ двигател забелязах, че пусна ли вентилатора в купето се включва и вентилатора на радиатора в коша.
Нормално ли е това и ако не каква може да е причината?
Освен термостата (за 4E-FE "EE111L-AGMDKW" 99г.) 16331А трябва ли нещо друго да поръчам от колегата Forever (примерно и 16325) прилича ми на някакъв тип гарнитура?
Благодаря
Joll1Roger
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/
Мнение от Iliyа Damyanov » 16 Окт 2016 18:33
Iliyа Damyanov
- Joll1Roger
- Мнения: 12
- Регистриран на: 27 Юни 2009 12:28
- Местоположение: София
- Автомобил: Корола Е11
Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/
Мнение от Joll1Roger » 16 Окт 2016 18:43
Върти вентилатора на радиатора за охлаждане на двигателя, този на радиатора на климатика не работи, а за компресора нямам идея поне копчето за климатика не свети.
Joll1Roger
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 05 Окт 2016 19:48
- Местоположение: София
Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/
Мнение от MALADJANINA » 16 Окт 2016 19:22
MALADJANINA
Akima
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта