Здравейте, колеги! Тази тема ми дойде тъкмо навреме, че и аз сменях крушката днес. Всичко е описано ясно за нетехничар като мен, само дето не знаех колко майни ще ударя по време на процеса.
![tooth.gif tooth.gif](./images/smilies/tooth.gif)
Ето кратък разказ достоен за рубриката "грижа за доброто настроение".
Успях без особени усилия да извядя "стойката" с крушките. И крушката излезе лесно, отидох и си купих 2 Хелла за 7.50 от Газпром до нас. Връщам се, слагам я, и какво да видя... вместо габарита да свети леко и силно при натискане на спирачката, крушката свети на обратно. Супер силен габарит и като натиснеш спирачката почти не се забелязва промяна... Свалям аз крушката и какво да видя - 21V, 4W, 2HS, а старата бе 21V, 5W, 2GA. Ватовете ги бях забелязал още на бензиностанцията, но не мислих, че е проблем. Е, да де, ама тия 2HS/2GA ми изядоха душата.
![tooth.gif tooth.gif](./images/smilies/tooth.gif)
От там обратно до Газпром, хората ми върнаха парите (Евала!), след което проверка:
- в Еко нямаха такива крушки, та затова не взех;
- в Ромпетрол ми изкараха 3 крушки в плик без ясен произход.
![tooth.gif tooth.gif](./images/smilies/tooth.gif)
;
- в Шел имаха само Osram, 21V, 5W. В момент на отчаяние реших, че вероятно ще станат, и взех "комплект" от 2 броя за 3 лв. Е, да де, ама НЕ станаха.
- от там до ОМВ - там за крушки не бяха чували, нямаха никакви;
- накрая се сетих, че още като взимах колата имах изгоряла на заден десен стоп и с брат ми взехме крушка от Лукойл. Газ до там, взех си 2 на обща стойност под 3 лв, сложих я и екшъна свърши.
Равносметката: 3 лв. вътре, 2 крушки Осрам, които да си сложа на елхата тая година, сменена крушка на стопа и една резервна. А, и доста от въпросните майни, споменати в началото.
Майтапа на страна, за други колеги, които ще сменят крушките отзад - за стоп светлините търсете САМО Hella, 21V, 5W,
2GA .
Живи и здрави!
![thumbsup.gif :thumbsup:](./images/smilies/thumbsup.gif)