Supra MA70 3.0 7M-GTE 232HP M/T - Още една във форума, а и по пътищата на България
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 31 Авг 2011 08:52
Supra MA70 3.0 7M-GTE 232HP M/T - Още една във форума, а и по пътищата на България
Здравейте колеги.
И аз вече съм част от Supra феновете.
Колата купих за забавление /а и с цел инвестиция/. Засега има няколко идентифицирани технически проблема /теч на рейка, чукане в мотора, неработещ климатик и други по-несъществени/. От следващия понеделник се започва с постепенното им отстраняване. Доволен и горд съм от придобивката, като съм сигурен, че инвестираните в нея пари ще ми носят само радост
--------------
Колата е със стоков 7m-gte двигател и ръчна скоростна кутия, която се усеща доста стегната. Тропането в двигателя, което по-горе споменах, се появява при повишаване на оборотите, особено когато е рязко. Няма следи от смесване в маслото и антифриза, няма бяло пушене от ауспуха. По кората под капака няма следи от прегряване или масло. Ще се опитам да я поддържам в максимално оригинален вид, без да модифицирам двигател, трансмисия, ходова част или касетофон.
Може би ще взема само едни 18-ки с летни гуми, а тези ще останат за зимата.
И аз вече съм част от Supra феновете.
Колата купих за забавление /а и с цел инвестиция/. Засега има няколко идентифицирани технически проблема /теч на рейка, чукане в мотора, неработещ климатик и други по-несъществени/. От следващия понеделник се започва с постепенното им отстраняване. Доволен и горд съм от придобивката, като съм сигурен, че инвестираните в нея пари ще ми носят само радост
--------------
Колата е със стоков 7m-gte двигател и ръчна скоростна кутия, която се усеща доста стегната. Тропането в двигателя, което по-горе споменах, се появява при повишаване на оборотите, особено когато е рязко. Няма следи от смесване в маслото и антифриза, няма бяло пушене от ауспуха. По кората под капака няма следи от прегряване или масло. Ще се опитам да я поддържам в максимално оригинален вид, без да модифицирам двигател, трансмисия, ходова част или касетофон.
Може би ще взема само едни 18-ки с летни гуми, а тези ще останат за зимата.
Последно промяна от Akima на 08 Авг 2016 18:05, променено общо 2 пъти.
Причина: Променено заглавие.Моля прочетете правилата и важните теми.Добре дошъл и честито.
Причина: Променено заглавие.Моля прочетете правилата и важните теми.Добре дошъл и честито.
- Akima
- Мнения: 7175
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 40 пъти
- Получена благодарност: 80 пъти
Supra MA70 7M-GTE 232HP M/T - Още една във форума, а и по пътищата на България
Добре дошъл,Ангел.
1.Честито е много безаварийни километри.
2.Моля прочетете правилата и да си попълнете профила според тях.
3.Може да си задавате въпросите в тази тема - дано да може да ви се помогне.
Дано предишни собственици на 7M да се включат със съвети/знаете си кои сте/.
Поздрави.
1.Честито е много безаварийни километри.
2.Моля прочетете правилата и да си попълнете профила според тях.
3.Може да си задавате въпросите в тази тема - дано да може да ви се помогне.
Втората част от това изречение ми е непонятна, но може и да се бъркам.
Дано предишни собственици на 7M да се включат със съвети/знаете си кои сте/.
Поздрави.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 31 Авг 2011 08:52
Supra MA70 3.0 7M-GTE 232HP M/T - Още една във форума, а и по пътищата на България
Според мен, цената на автомобилите, с които човек може да се забавлява /а Супрата е точно такава/, ще се увеличава с всяка една изминала година. Могат да се намерят все по-малко автомобили, които могат да се карат от шофьор, за разлика от съвременните автомобили, които само возят пътниците си, включително водача. Аз карам ежедневно такъв автомобил, нов, с автоматична кутия. Карам с една ръка и един крак, както се казва като тролей и ми остава само да зяпам пътя.8541angelg написа:
Източник Колата купих за забавление /а и с цел инвестиция/.
Втората част от това изречение ми е непонятна, но може и да се бъркам
Та поради тази причина считам, че един запазен, оригинално окомплектован мощен и пъргав автомобил, с ръчна скоростна кутия и задно предаване, поддържан в добро техническо състояние, е добра инвестиция днес!
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Supra MA70 3.0 7M-GTE 232HP M/T - Още една във форума, а и по пътищата на България
Колега ,честито.
Имал съм количество точно такива Супри ,филма със 7М е безкраен като епизодите стават бая брутални доста бързо:) Бая е запазена ,ма дано не се окаже че тропането във мотора е установено от къде идва и предишния собственик е предпочел да се отърве отколкото да се филмира ...
Ако имаш некви конкретни въпроси и проблеми пиши.
Имал съм количество точно такива Супри ,филма със 7М е безкраен като епизодите стават бая брутални доста бързо:) Бая е запазена ,ма дано не се окаже че тропането във мотора е установено от къде идва и предишния собственик е предпочел да се отърве отколкото да се филмира ...
Ако имаш некви конкретни въпроси и проблеми пиши.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Supra MA70 3.0 7M-GTE 232HP M/T - Още една във форума, а и по пътищата на България
Честито, със здраве да си я караш!
п.п.
Лорде, хората кават, че е пъргава, а ти й казваше "кораба майка", много си неучтив значи!
п.п.
Лорде, хората кават, че е пъргава, а ти й казваше "кораба майка", много си неучтив значи!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 31 Авг 2011 08:52
Supra MA70 3.0 7M-GTE 232HP M/T - Още една във форума, а и по пътищата на България
Aaaa, честно казано и аз смятам, че предишния собственик ми е оставил изненада/и и съм се подготвил психически и донякъде финансово за това. Далеч съм от мисълта, че мога да купя 30 годишен автомобил, който да не изисква да се вложат средства за техническото му възстановяване. Аз по прочетах доста в последните дни, но пустите технически термини на английски малко ми бягат , а и никъде из клипчетата не чух "моя" звук. Определено ще имам нужда от помощ при диагностиката, още повече, че колата е малко позната или непозната в масовите сервизи. Ще оправим хидравликата другата седмица, а относно тропането /то по-скоро е гъргорене като от лагер при повишаване на оборотите/ ще разчитам и на твоята, и на другите колеги от форума, помощ за диагностиката. Имам намерение да направя малък клип със звук за да чуете проблема и ако може да ми помогнете.LordDigital написа:Колега ,честито.
...ма дано не се окаже че тропането във мотора е установено от къде идва и предишния собственик е предпочел да се отърве отколкото да се филмира ...
Ако имаш некви конкретни въпроси и проблеми пиши.
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Supra MA70 3.0 7M-GTE 232HP M/T - Още една във форума, а и по пътищата на България
Ами дай клипче ,но ще бъде хвърляне на бобец
Тез МАТОРИ са бая здрави КАТО ГЕОМЕТРИЯ ,нo освен надигането на похлупак заради безумно гиганския ход и разни други фундаментно/дезайнерски проблеми и системата им на мазане е траги-комична (300 страиници тема по тематиката тТУК ) . Дефактно основния проблем от това удря във лагерите на коляновия вал. За начало свали си FSM-а ,там е описако как се проверява налягането на маслото (3000 оборота и се гледа стрелката) ,после ако наистина ще опитваш сам да го диангостицираш си вземи слушалка и почни от към района на лагерите ,но ще инвестираш време бая и проверката на заключенията ша стане само след отваряне...
Другия вариант е да минеш през Дуневи (Топ Дрифт Сервиз) те са единствените деот знам да са правили 3-4 7М-ки ,еключително Руди дето бачка там си купи една Бяла дето е по-запазена и от твоята със превъртял лагер от германия.
Тез МАТОРИ са бая здрави КАТО ГЕОМЕТРИЯ ,нo освен надигането на похлупак заради безумно гиганския ход и разни други фундаментно/дезайнерски проблеми и системата им на мазане е траги-комична (300 страиници тема по тематиката тТУК ) . Дефактно основния проблем от това удря във лагерите на коляновия вал. За начало свали си FSM-а ,там е описако как се проверява налягането на маслото (3000 оборота и се гледа стрелката) ,после ако наистина ще опитваш сам да го диангостицираш си вземи слушалка и почни от към района на лагерите ,но ще инвестираш време бая и проверката на заключенията ша стане само след отваряне...
Другия вариант е да минеш през Дуневи (Топ Дрифт Сервиз) те са единствените деот знам да са правили 3-4 7М-ки ,еключително Руди дето бачка там си купи една Бяла дето е по-запазена и от твоята със превъртял лагер от германия.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 31 Авг 2011 08:52
Supra MA70 3.0 7M-GTE 232HP M/T - Още една във форума, а и по пътищата на България
Благодаря, Lord-e, Точно от такава информация имах нужда. Задължително ще мина през този сервиз.LordDigital написа:
Другия вариант е да минеш през Дуневи (Топ Дрифт Сервиз) те са единствените деот знам да са правили 3-4 7М-ки ,еключително Руди дето бачка там си купи една Бяла дето е по-запазена и от твоята със превъртял лагер от германия.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Supra MA70 3.0 7M-GTE 232HP M/T - Още една във форума, а и по пътищата на България
Да този филм е гледан вече доста пъти. Принципно преди да правиш някакви големи инвестиции не е лошо да се съветваш.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 31 Авг 2011 08:52
Supra MA70 3.0 7M-GTE 232HP M/T - Още една във форума, а и по пътищата на България
Да, така си е, ако се бях посъветвал, най-вероятно щях да взема колата по-евтино. Но пак щях да я взема. От разглобяването се оказа, че имам криви биели, които все още не се знае доколко са увредили вала и ризите. Вече поръчах комплект биели и чакам диагнозата за вала и буталата, за да знам още какви части да взема. Все още не се чувствам прекаран от покупката, дано и със сервизната услуга да не се разочаровам.Принципно преди да правиш някакви големи инвестиции не е лошо да се съветваш
Иначе ако някой тук /или познавате такъв човек/ продава автомобил на/над 30 години за 5,500 лева, в пълна техническа и оптична изправност, без монтирана газова уредба , без да се налага да се инвестират допълнително пари, съм готов да обсъдим покупката на такъв автомобил /може и на лични/.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Supra MA70 3.0 7M-GTE 232HP M/T - Още една във форума, а и по пътищата на България
Вала 100% е крив въпроса е колко и премери и тунела задължително! Може да излезе доста по-евтино да вземеш друг мотор!
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Supra MA70 3.0 7M-GTE 232HP M/T - Още една във форума, а и по пътищата на България
Вал имам перфектен ,Биели също - стоят и събират прах ,бех взимал за Roney и са останали тука че им е по-скъп транспорта от цената им:))) Всъщност къде я правип колата ,при него (Top Drift Service) или некои друг?8541angelg написа:Да, така си е, ако се бях посъветвал, най-вероятно щях да взема колата по-евтино. Но пак щях да я взема. От разглобяването се оказа, че имам криви биели, които все още не се знае доколко са увредили вала и ризите. Вече поръчах комплект биели и чакам диагнозата за вала и буталата, за да знам още какви части да взема. Все още не се чувствам прекаран от покупката, дано и със сервизната услуга да не се разочаровам.Принципно преди да правиш някакви големи инвестиции не е лошо да се съветваш
Иначе ако някой тук /или познавате такъв човек/ продава автомобил на/над 30 години за 5,500 лева, в пълна техническа и оптична изправност, без монтирана газова уредба , без да се налага да се инвестират допълнително пари, съм готов да обсъдим покупката на такъв автомобил /може и на лични/.
Иначе за тия пари да си беше взел некоя Онда Бегачка от Германия със B18 ,10 години поне по-млада - по динамика бие супрата със всеко едно съреднование ,само дето нема тарга и не е ПИЧЕ-ЛОФ-КА ама сега не може всичко... ;)
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 31 Авг 2011 08:52
Supra MA70 3.0 7M-GTE 232HP M/T - Още една във форума, а и по пътищата на България
В Top drift service е колата.
Иначе, това за пичеловката добре,че жена ми не чете постовете , че ще я видите колата в мобилето за продажба
Както казва един приятел, всеки уважаващ себе си мъж след 40 или си купува спортна кола или си хваща любовница! А последното май излиза по-денбело отмремонт на мотора
Иначе, това за пичеловката добре,че жена ми не чете постовете , че ще я видите колата в мобилето за продажба
Както казва един приятел, всеки уважаващ себе си мъж след 40 или си купува спортна кола или си хваща любовница! А последното май излиза по-денбело отмремонт на мотора
Последно промяна от 8541angelg на 25 Авг 2016 22:54, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 31 Авг 2011 08:52
Supra MA70 3.0 7M-GTE 232HP M/T - Още една във форума, а и по пътищата на България
Надявам се в сервиза да ми дадат рационално решение и достоверна информация кое колко е криво, кое подлежи на ремонт и какво трябва да се смени. Аз отидох при тях заради репутацията им, дано не се разочаровам. Засега въпроса с друг двигател не е актуален. Предпочитам да имам отремонтиран стоков двигател за х пари, отколкото друг 30 годишен двигател дето някой иска да се оттърве от него. Освен това нищо чак толкова фатално не се случило, скъсани ангренажи, водни удари, счупени блокове и бутала, пълно е с такива истории в сервизите. Здраве да, всичко друго се оправя
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост