Corolla 2006 1,4D, не включва от 4 на 3
Corolla 2006 1,4D, не включва от 4 на 3
Мнение от rvs » 11 Авг 2016 13:38
Здравейте колеги,
имам следният проблем с королата (2006, 1,4D, HB): В движение не включва от 4-та на 3-та скорост. Няма проблем при превключване от 2-ра на 3-та. Освен това при пиково натоварване съединителя приплъзва (качване от място на бордюр или потегляне по голям наклон), при нормално движение не съм забелязал проблем, но имам усещането че педала ниско отделя.
Дали е вероятно проблема да е само от съединителя или си е заминал синхрона на 3-та.
Приятен и усмихнат ден Ви желая.
имам следният проблем с королата (2006, 1,4D, HB): В движение не включва от 4-та на 3-та скорост. Няма проблем при превключване от 2-ра на 3-та. Освен това при пиково натоварване съединителя приплъзва (качване от място на бордюр или потегляне по голям наклон), при нормално движение не съм забелязал проблем, но имам усещането че педала ниско отделя.
Дали е вероятно проблема да е само от съединителя или си е заминал синхрона на 3-та.
Приятен и усмихнат ден Ви желая.
rvs
мехаННика
WoLF
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Corolla 2006 1,4D, не включва от 4 на 3
Мнение от Me4oKyX » 28 Авг 2016 20:21
Не е синхрона, защото от 2ра на трета пак ще прави проблем. А тя не ти хърка при преход от 4та на 3та, а просто не иска да влезе .... Същото лайно се случи на мойта Корола, същата като твоята ... От нова я имам, ама това е глупав проблем, но без отваряне, няма оправия ... Като смених съединителя нямаше видими проблеми или износване, ама като затворихме кутията и се насра .... Ако я отвориш скоро пиши, че аз неам идея кога ще я оправям 

Me4oKyX
Corolla 2006 1,4D, не включва от 4 на 3
Мнение от Bandi7 » 03 Окт 2016 13:54
Здравейте,
И аз съм собственик на Тойота Корола 1.4 д4д 2006/7.
Имам същия проблем в ре-грес от 4та на 3та понякой път не влиза (всички други предварки в регрес и прогрес си работят ок). И друго което ми првави впечетление, че понякой път сутрин още преди да съм запалил колата и искам да извадя от 1ва в неутрална, все едно е 1ва е залепнала и трудно "я вадя".
Смених трансмисионото маслото по каталог.. но пак същия проблем..
@ механника,
Ако не е синхронизратор, какво може да е : клеасали жила (знам , че е била доста време без движение и от клеасване накладките не се прибираха), счупен зъб....?!
Поздрави
Bandi7
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 39 пъти
Corolla 2006 1,4D, не включва от 4 на 3
Мнение от мехаННика » 03 Окт 2016 21:30
Гледай сега, в никакъв случай не искам да прозвучи грубо, но осъзнаваш ли какво ме питаш? Представи си че имаш сергия за домати и това е единственото с което си изкарваш хляба, разказваш ли на всеки откъде се снабдяваш и на каква цена? Или пък да публикуваш във вестника? Подавам доста жокери, но туториал не мога да направя. В същото време всеки който се почувства уверен във възможностите си, има право да си отвори сергия до твоята, нали така?
мехаННика
Corolla 2006 1,4D, не включва от 4 на 3
Мнение от Bandi7 » 21 Окт 2016 12:10
Здравейте,
Оказа се че фабрично тези короли имат проблем с двигателната спирачка... а за моя проблем с двойно - амбриране си влиза 3та
.. ще търся сервиз за смяна на синхронизатор... ако някой е правил такава поправка може да сподели цена и сервиз 
тъй като тази тема е доста наблюдавана, но като цяло тези тойоти
"
Публикувано във факти.бг: Критики могат да се чуят само по адрес на "ръчната" трансмисия, чиято задна скорост "влиза" малко трудно, а преминаването от пета на четвърта в режим на двигателна спирачка в оборотен диапазон между 3 000-3 500 е практически невъзможно от раз."
Ето и цялата статия.
https://fakti.bg/avto/2422-toyota-corolla
Оказа се че фабрично тези короли имат проблем с двигателната спирачка... а за моя проблем с двойно - амбриране си влиза 3та


тъй като тази тема е доста наблюдавана, но като цяло тези тойоти
"
Публикувано във факти.бг: Критики могат да се чуят само по адрес на "ръчната" трансмисия, чиято задна скорост "влиза" малко трудно, а преминаването от пета на четвърта в режим на двигателна спирачка в оборотен диапазон между 3 000-3 500 е практически невъзможно от раз."
Ето и цялата статия.
https://fakti.bg/avto/2422-toyota-corolla
Bandi7
tora
- slowtraveler
- Мнения: 6313
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 361 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Corolla 2006 1,4D, не включва от 4 на 3
Мнение от slowtraveler » 21 Окт 2016 13:27
Ако бяхте попълнили коректно Местоположение, можеше и някой да сподели цена и сервиз в района, в който сте

Ама с така написаното България, може да Ви пратим в сервиз на 600км от Вас

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта