Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
mirott
- BOz
- Мнения: 4574
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 217 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Мнение от BOz » 26 Апр 2016 15:27

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
mirott
- slowtraveler
- Мнения: 6296
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Мнение от slowtraveler » 26 Апр 2016 16:06
Дилъра/сервиза си взема АВАНСОВО парите за пет-годишното обслужване, и е доволен, че искаш-не искаш - пет години ще се обслужваш при тях... Дори и да не искаш - това ще е още по-добре - те парите са си ги взели, пък ти ако искаш се обслужвай и при местния поп

И 'пациента' е доволен, щото си мисли, че е ударил кьоравото и са му дали 'безплатно обслужване'

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Мнение от Рошко » 26 Апр 2016 16:22
Ако искаш да си запазиш гаранцията на автомобила, така или иначе нямаш друг избор, освен да обслужваш при тях. Относно "безплатното" за клиента - дори не си правя илюзии, че има нещо безплатно в този живот. Както споменах, безплатното ТО е в рамките на гаранционния период и е включено с по-високия лихвен процент на лизинга, така че не е безплатно. Всеки сам си прави сметката дали му е изгодно или не. Лично за себе си направих сметката, че тъй като съм с голяма първоначална вноска, увеличението в сумата по лизинга, породено от по-високия лихвен процент, е по-малка сума, отколкото ако трябва да си плащам обслужването. За хора с ниска първоначална вноска, това не е изгодно. Относно предплащането също не си прав, защото и в двата случая не изсипваш на куп парите. В единия случай си плащаш обслужването накуп в сервиза, в другия ти е включено като минимална сума върху лизинговата вноска, която е толкова малка, като се разхвърли върху вноските, че не се усеща.slowtraveler написа:И 'пациента' е доволен, щото си мисли, че е ударил кьоравото и са му дали 'безплатно обслужване'
А за "безплатното" ТО при Lexus, както споменах, Lexus е достатъчно луксозен и скъп, за да включат и там "безплатното" ТО в цената, а клиентът да е доволен от "бонуса"
Рошко
- BOz
- Мнения: 4574
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 217 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Мнение от BOz » 26 Апр 2016 16:46
Наистина не виждам как няма да си обслужваш колата при дилър на марката, докато колата е в гаранция. Та винаги в гаранция ще обслужваш при "тях". И с безплатно и с допълнително платено обслужване.

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
iovkito
- slowtraveler
- Мнения: 6296
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Мнение от slowtraveler » 26 Апр 2016 18:05
Ами разни хора... Имам познати, които с вземането на автомобила (вярно не луксозна марка) теглиха една майна на дилъра и си обслужваха автомобила в удобен, коректен и евтин за тях сервиз...
Относно 'изсипването накуп' на парите - имах предвид, че дилъра е доволен, защото лизингодателя му е изсипал накуп парите, барабар и с включеното обслужване години напред... Ти си доволен, че не изсипваш парите накуп, но пък плащаш 'печалба' на лизингодателя с включена негова печалба и върху парите за обслужване...
Не казвам че е глупаво да се постъпва така - всеки си прави сметката кое му е по-изгодно (на мен ми е по-изгодно да си обслужвам автомобилите при официалния дилър и без 'безплатно' обслужване)...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- BOz
- Мнения: 4574
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 217 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Мнение от BOz » 26 Апр 2016 18:10
Ами сам си казваш, че си прекратил предсрочно гаранцията, защото не си изпълнил това твое задължение. Всичко е въпрос на избор в крайна сметка.
Аз имам приятел, на който колата му беше в гаранция точно 2 дни, защото не отговори задълженията при закупуване на нов автомобил. Но въпросните задължения се пренебрегнаха с ясната представа за последствията, а именно отпадане на гаранцията на автомобила.
Всичко е въпрос на личен избор. Но да не бъркаме личния избор и задълженията, защото са две различни неща.

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Мнение от rumenrsd » 04 Юни 2016 12:03
Ходих в Тойота и направих едно кръгче с хибрида, и наистина автомобила е невероятен... Знам,че стойностите на разход няма да са същите,предоставени от производителя, но поне се приближават

На ден правя по 100 км(от понеделник до петък ходя на работа), от които 85км извънградско и около 15км градско... Четох и слушах доста съвети за и против , но все още се колебая...
От една страна 10 години гаранция на батериите и 5 на автомобила е доста примамливо, пакет сенсо и сейфти сенс ги получавам подарък, От крайна цена от 26000€ заедно с всички отстъпки , цвят деним и включени 4 сервизни обслужвания по мое желание ( на стойност 575€ но може и да ги махна и всяка година да си плащам) Като крайна цена ми излиза 19 800€ ....
От друга страна за тези пари мога да взема някой дизел , нов , или нещо по голям клас на няколко години и с доста екстри, дори и друга марка...
Затова искам да събера още мнения изгоден ли е хибрида в моя случай или да търся друго решение...
Благодаря предварително за отговорите и приятен уикенд ...

rumenrsd
- WoLF
- Мнения: 3526
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Приус '07
- Благодарил/а: 748 пъти
- Получена благодарност: 286 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Мнение от WoLF » 04 Юни 2016 23:49





WoLF
- BOz
- Мнения: 4574
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 217 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Мнение от BOz » 05 Юни 2016 16:51
Относно разхода - по реални данни от статистиката то дали ще вземеш хибрид или дизел за извънградско, то разхода ще ти е един и същ.
Но пък се лишаваш от една от най-приятните екстри - автоматика.
Отделно, че ако избереш хибридната версия, то тя ще си запази стойността по-висока във времето.
В крайна сметка от теб зависи какъв избор ще направиш.

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
- ivied
- Мнения: 313
- Регистриран на: 08 Юни 2014 14:39
- Местоположение: Germany
- Автомобил: Yaris Cross
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 10 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Мнение от ivied » 05 Юни 2016 17:13
още от 13-12-13:
"Няма да се впускам в много и излишни технически характеристики и обяснения (данните ги има и в нета), а по-скоро ще наблегна на личните ми впечатления и усещане за автомобила (като с това, е ясно, че са без претенции и чисто индивидуални).
Само като обща информация да спомена, че Auris Touring Sports, е първото комби в С- сегмента с пълно хибридно задвижване, междуосието е 2,600 mm с 285 mm повече от хечбека и т.н.
Задвижва се независимо или в комбинаци, водят я HSD system от 1.8 litre VVT-i бензинов мотор и 60 kW електрически, генерират заедно 136 HP. Доколкото разбрах, щото гледах да карам, използват същата проверена и доказала се система на Toyota Prius.
1. Отвън колата (също бяла) не изглежда нито тромаво, нито спортно - далече е от размерите на най-големите комбита 5 метра+, които са като кораби и не можеш да паркираш нормално в града без всичките системи, датчици, екрани с начертани траектории, писукания и т.н. оказа се, че и този модел ги има при ниво на оборудване
Изглежда по-скоро да го кажем така: ненатрапчиво футуристично
2. Отвътре - на пръв поглед стегнато и прибрано, без разточителност, но и без липси, по-скоро технологично и семпло... Разбира се веднага дръпнах седалката по-назад, механизма е стабилен.
Таблото и седалките, разбира се без кожа, дърво, лак и т.н. за съжаление, ама това е клас С, все пак- си казвах, прегледност и функционалност на уредите, алуминиеви апликации, достатъчно семпли и добре съчетани с пласмасата - която изглеждаше, като на автомобил от високия клас, въобще всичко решено в сиво-черно, с акценти в осветлението, на таблото и на скоростния лост в синьо и жълто...
За мен бе напълно ново усещането при тръгване - абсолютно безшумно. Нищо, абсолютно нищо не се чува. Нарочно бях спрял навигация, радио, климатик... Цветовете на светлините на таблото са приятни, фаровете се включиха автоматично, очаквах включването на старт-стоп системата... На първи светофар нищо, втори, трети... нищо... Нарочно минах през центъра на града... нищо. Гледам 15-16 км. Дисплея показва някакви опции и режими, които не ми бяха много ясни в началото...
Спрях на един паркинг и взех да базикам... Дисплея е тъч скрйин - 7-8 инча Оказа се, че могат да се избират 3 режима, ауто, бензин и електро... А можело и директно от скоростния лост. Оставих го на ауто и продължих към магистралата... Безстепенния автоматик (квото и да е това) работеше перфектно - нямаше никакви удари или придърпване. Набираше повече от добре. Даваха му от 0-100 км за 10 сек. Двигателя 1,8-Liter-VVT-i, се включи според мен, чак след като стрелката мина 80 км - усети се като фон, не като шум или придърпване...
160 ги вдигна и поддържаше без никакъв проблем, а можеше и още.
Показваше разхода - 3,7 л., както и нивото на зареждане на батериите...
След аутобана, по междуселските пътища, колата с 17-ки джанти се държи пефректно, за разлика от други тойоти, които съм карал, не клатеше.
На светофара беше отново напълно тиха и при спиране и при потегляне... Оказа се, че има и някаква система за регенериране на спирачната енергия, подобна на КЕРС от формулата...
След 40 мин. тест при връщането ми при хендлера, показваше разход 4,1 л.
Кво да ви кажа, колата ми хареса с тази система. 136 коня се държаха, повече от доволно, а и при потегляне, доста по мощни коли изоставаха сериозно по светофарите... Явно и благодарение на електромотора. Екстрите са доста, ама кво да ги изброявам, за мен карането и усещането при шофиране беше важно. Иначе и като комби, които напоследък някак си предпочитам, дали е от годините - си е повече от добре. Няма загуба на пространство, от батериите, изглежда не по-малко от средния и уж еталон за тоя клас Голф Вариант, или Октавия Комби.
За 23 000 Euro хибрид модела е със 150 Euro по-евтин от модела със 124-PS-Diesel при същото ниво на оборудване Executive.
Имаше и доста интересни неща при финансирането и гаранцията, ама с тях няма да ви занимавам."
- Прикачени файлове
-
- 2013-Toyota-Auris-Touring-Sports-Rear-1024x640.jpg (69.24 KiB) Преглеждано 2191 пъти
Какво е жизнен опит? Отново настъпваш мотиката, но вече си с каска.
ivied
-
- Мнения: 5723
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Мнение от Hursa » 06 Юни 2016 13:53
Освен това сервизното обслужване на хибрида е по-евтино, сравнено с дизеловия автомобил – а то там май не е от най-евтиното там. А и при вас няма ли допълнителни облекчения за хибридите – гледам, че има много хибриди таксита.
Другото – както казва BOz – хибрида е „автоматик”. При това много „добър”, като автоматик. Може да се сравни с автоматиците на висок клас автомобили. A това прави много удобен автомобила за шофьора, при такива ежедневни пътувания (според мен). За другите „екстри” характерни за хибрида е споменал ivied. Само не съм съгласен, че „комбито” е с по голяма база – на същата база е – 2600 мм, една от най-малките в класа (макар, че разликата не е голяма). Само Пежо май предлагат „комбито” на по-голяма база (в сравнение с „некоби” варианта на модела:)).
Hursa
- Kiki
- Мнения: 8203
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Мнение от Kiki » 22 Юни 2016 21:49

Автомобилите с марката „СААБ” повече няма да се произвеждат. Това бе обявено официално, макар че новината не е от съвсем скоро. Китайската компания NEVS, която купи завода на „СААБ” ще прави електрически автомобили и ще използва за лого наименованието си. А то буквално означава National Electric Vehicle Sweden или шведски електрически автомобили.
Сега върви подписването на нови договори с бившите инженери и конструктори на „СААБ”, като те ще работят в два завода- този в Швеция и един в Китай. Продукцията ще е само електрически автомобили и съпътстващата ги инфраструктура.
Kiki
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта