Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
- slowtraveler
- Мнения: 5552
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 255 пъти
- Получена благодарност: 261 пъти
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
Колега, първите ми впечатления от Кашкая бе точно, че отзад е доста нисък тавана (със стъклен таван е Кашкая на жената)...
Обаче при нормална експлоатация (когато никой не виси до главата на шофьора) никой не се е оплаквал от този факт - при нормално облягане на седалката мястото явно е достатъчно...
РАВ-ката според мен е малко по-висока отзад (но това е субективно впечатление - не съм сравнявал ТТ данните)...
Обаче при нормална експлоатация (когато никой не виси до главата на шофьора) никой не се е оплаквал от този факт - при нормално облягане на седалката мястото явно е достатъчно...
РАВ-ката според мен е малко по-висока отзад (но това е субективно впечатление - не съм сравнявал ТТ данните)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 12 Май 2016 20:22
- Местоположение: Варна
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
1.Имам и друго питане има ли RAV4 копче за изключване на ESP което за мен е важно и D4D 136HP като разход как е?
2.А относно Koleosa той си е чист Nissan просто отвън е малко по-грозен? biggrin.gif
Иначе вътре е много по-добре измислен като пространство и ниши.
2.А относно Koleosa той си е чист Nissan просто отвън е малко по-грозен? biggrin.gif
Иначе вътре е много по-добре измислен като пространство и ниши.
Последно промяна от Akima на 15 Май 2016 11:52, променено общо 1 път.
- jim_beam
- Мнения: 2490
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
- Обратна връзка:
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
136кс няма такова копче,не знам за какво ти е притрябвало.Май изобщо не се слага на РАВ такова.
Разхода според зависи,при мен виж отдолу в подписа ми.На междуградско колата е икономична,около 7 може да се докара,иначе 8,че и нагоре.Това е със 17 цола,ако се ползват 215/70 16 пада надолу с 0,5л.
пс>Да не ти отговарям отдолу само ще добавя,ако затънеш има копче 4х4,което блокира двата моста.Но реално и то не ти е нужно,понеже електрониката реагира автоматично при превъртане на някое колело.Правил съм фортиции в сняг,единствено ако искаш да правиш слайдове не ти позволява,или поне веднага стабилизира колата и почва да бипка,както и една жълта лампичка почва да премига в таблото.За нормално движение без значение.Липсата на понижаваща предавка трябва да ти говори,че не е за препоръчване да се влиза в сериозен офроуд!Но с подходящи гуми не съм имал никога проблеми,че дори и с не дотам подходящи.
Разхода според зависи,при мен виж отдолу в подписа ми.На междуградско колата е икономична,около 7 може да се докара,иначе 8,че и нагоре.Това е със 17 цола,ако се ползват 215/70 16 пада надолу с 0,5л.
пс>Да не ти отговарям отдолу само ще добавя,ако затънеш има копче 4х4,което блокира двата моста.Но реално и то не ти е нужно,понеже електрониката реагира автоматично при превъртане на някое колело.Правил съм фортиции в сняг,единствено ако искаш да правиш слайдове не ти позволява,или поне веднага стабилизира колата и почва да бипка,както и една жълта лампичка почва да премига в таблото.За нормално движение без значение.Липсата на понижаваща предавка трябва да ти говори,че не е за препоръчване да се влиза в сериозен офроуд!Но с подходящи гуми не съм имал никога проблеми,че дори и с не дотам подходящи.
Последно промяна от jim_beam на 15 Май 2016 12:25, променено общо 4 пъти.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 12 Май 2016 20:22
- Местоположение: Варна
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
Питам за копчето защото до колкото знам може и да бъркам при колите при сняг при включено ESP то ограничава подаването на газ а при изключено ESP може да си подаваж газ и да се измъкнеш от затъване или окопаване пак казвам може и да не съм прав.За това питам защото почти всички SUV го имат и мисля че е плюс.
- slowtraveler
- Мнения: 5552
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 255 пъти
- Получена благодарност: 261 пъти
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
Досега един единствен път ми се е налагало да натискам това копче на Кашкая, и то защото в този режим Кашо (конкретната комплектация) има една малко по-офроуд система ABLS (Automatic brake limited slip) - изключва управлението на мощността на двигателя, но включва още по-чувствителен ТС, който започва да удря спирачка на превъртащото се колело...
Иначе опитите ми при изключен ЕСП показват, че СУВ-а е много трудно контролируем - висок, поклащането променя много бързо сцеплението на дадената гума, а това, че е къс прави завъртането много бързо... Не бих го изключвал...
Иначе опитите ми при изключен ЕСП показват, че СУВ-а е много трудно контролируем - висок, поклащането променя много бързо сцеплението на дадената гума, а това, че е къс прави завъртането много бързо... Не бих го изключвал...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 12 Май 2016 20:22
- Местоположение: Варна
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
Благодаря колега за инфото ще го мисля и ще видим накрая какво ще взема.
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
Akima, аз честно казано вече не съм сигурен в това. След известно четене, останах със следното впечатление:
- всички D-4D двигатели на XA30 са 2AD-FTV;
- всички D-CAT двигатели на XA30 са 2AD-FHV;
- D-4D/2AD-FTV 136 к.с. е със соленоидни дюзи, които не са толкова "капризни" към горивото;
- D-4D/2AD-FTV 150 к.с. е с пиезо дюзи, които може би (не) са същите като тези на D-CAT/2AD-FHV 150 к.с., но пак са по-капризни от соленоидните (тук бих се радвал на потвърждение от някой по-знаещ по темата), не е ясно дали дюзите на 2AD-FHV 150 к.с. са по-капризни или не спрямо дюзите на 2AD-FTV 150 к.с.;
- всички D-4D/2AD-FTV 150 к.с. имат DPF филтър;
- всички D-CAT/2AD-FHV са с пиезо дюзи;
- при D-CAT/2AD-FHV катализаторът има и още нещо, свързано с азотните оксиди;
- всички дизелови автоматици (поне след 2009? г.) са само с D-CAT/2AD-FHV;
- 177 к.с. са само D-CAT/2AD-FHV;
Повече информация за разликите м/у 2AD-FHV и 2AD-FTV може да се намери тук: http://toyota-club.net/files/faq/13-01- ... ne_eng.htm
- jim_beam
- Мнения: 2490
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
- Обратна връзка:
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
Да колега,всички останали,с изключение на 2.2д4д до към 2008 136к.с. са с тия скъпи и чувствителни пиезо дюзи!Без партикел филтър са само и единствено тези,като още в края на 2006 започват да му слагат и на него такъв.Предполагам,че най-добре за бг условия са точно тези,макар че ако колата се кара предимно на аутобан може и да няма ядове,но пък калпаво гориво вреди на всички.
Освен това да не забравяме,че това са почти 10г коли.След толкова дълга експлоатация лично аз съм доволен от нея,здраво окачване,не се разваля.Но който тепърва ще вземе 10г кола ще трябва да инвестира някой лев за спирачки,аспух може би и някоя друга дреболия предполагам.
Аз винаги бих препоръчал на потенциалните купувачи да търсят кола от 1 собственик,с идеята да я е поддържал като мен например.
Успех!
пс>На всеки 30к смяна масло на диф. и разд.кутия(общо 1л),на 15к двиг.масло 6л.,аз сменям на 50к и на ск.кутия 2,1л.
Освен това да не забравяме,че това са почти 10г коли.След толкова дълга експлоатация лично аз съм доволен от нея,здраво окачване,не се разваля.Но който тепърва ще вземе 10г кола ще трябва да инвестира някой лев за спирачки,аспух може би и някоя друга дреболия предполагам.
Аз винаги бих препоръчал на потенциалните купувачи да търсят кола от 1 собственик,с идеята да я е поддържал като мен например.
Успех!
пс>На всеки 30к смяна масло на диф. и разд.кутия(общо 1л),на 15к двиг.масло 6л.,аз сменям на 50к и на ск.кутия 2,1л.
- Akima
- Мнения: 7299
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 64 пъти
- Получена благодарност: 133 пъти
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
НЕ - не са всички - само определени двигатели - зависи от пазара.
Има разлика: без филтър за частицисе водят DCR, а с DPF са DRCL.
Голяма мъка е с тези нафтови печки на по 10 години.
Другото сте го разбрали горе долу.
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
Това не го знаех, можеш ли да дадеш по-подробна информация в кои държави го има без DPF?
Не е точно така, има 3 варианта
- DCR - без DPF (Diesel Common Rail)
- DCRE - с DPF, без NOx (т.е. 2AD-FTV с DPF) (E май е от Low Emmision)
- DCRL - с DPF и NOx (т.е. 2AD-FHV с DPF) (L май е от Lowest Pollution)
Последно промяна от bager на 16 Май 2016 12:37, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 12 Май 2016 20:22
- Местоположение: Варна
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
Като цяла от всичко прочетено и преди и сега съм се насочил към d4d-136 коня SUV-чето ще се ползва като кола предимно градско и за почивки за оффроуд едва ли най мн по някои по лош път.
- slowtraveler
- Мнения: 5552
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 255 пъти
- Получена благодарност: 261 пъти
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
Да, за такава работа става... Но бъди готов за това, че разходите по него (включително разход на гориво) ще са по-високи отколкото на аналогичен лек автомобил
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 12 Май 2016 20:22
- Местоположение: Варна
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
За градско предполагам ще е 9-10л а извън между 6,5-7,5л. biggrin.gif
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
Да изкажа едно мнение и аз,за въпросния мадел и подобни с нафта каквато се продава у нас , градско 10/100 е нормален разход.Като извънградско съм стигал и до под 6/100.Обикновено средния /смесен/разход се колебае около 7/100 при мен/жената. .Гуми 17–ки и по–напомпани макар че тресе като каруца/отзад/.За здравина и надеждност –отлична.Макар и да скърца не се чупи–японска надеждност.
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 09 Окт 2015 13:01
- Местоположение: София
Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА
2.0 Автоматик за 15 и нагоре ли да се приготвяме градско/Софийско?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 2 госта