Тук имаме чиста проба "несинхронизирано законодателство", при което излиза че нашите пак са се престарали, след като за ЕС затъмненото стъкло не намалява видимостта на водача

Мнение от didak » 09 Апр 2016 18:09
didak
Мнение от veso_hds » 09 Апр 2016 18:24
Абсолютно!Също като целогодишно включените фарове,опита да ни накарат да караме със зимни гуми повече месеци от Скандинавските страни(засега минало само на първо четене) и ред други.didak написа:....
Тук имаме чиста проба "несинхронизирано законодателство", при което излиза че нашите пак са се престарали....
veso_hds
Мнение от didak » 10 Апр 2016 16:48
didak
Мнение от slowtraveler » 10 Апр 2016 19:00
slowtraveler
Airfan
Мнение от slowtraveler » 10 Апр 2016 20:58
slowtraveler
Мнение от Airfan » 10 Апр 2016 23:15
Пък аз чакам да спрат от движение тези, чиито стъкла не отговарят на законовите разпоредби. Това, че даден производител предлага автомобили с тониране на предните стъкла, да речем повече от колкото позволява законът, не значи, че може спокойно да се кара у нас - напротив. Не казвам, че твоите са такива, а че трябва да ги спират директно от движение до доказване на противното ако нямат съответните маркировки или документи доказващи противното. Крайно малък процент автомобили са със затъмнение предни стъкла фабрично и мисля няма да е голяма загуба ако стане 0 дори.
Airfan
Мнение от slowtraveler » 11 Апр 2016 08:11
slowtraveler
Мнение от didak » 11 Апр 2016 08:21
didak
Мнение от Airfan » 11 Апр 2016 09:44
Да, можем и трябва да бъдем по-католици от папата, тъй като един път ни устройва нещо да ни се налага от ЕС, а друг път не ни устройва. За да няма по-големи батки трябва да не се разрешава на никакви автомобили да имат по-силно тонирани стъкла от стандартното за всеки автомобил, без изключения и няма да има проблеми.didak написа: Airfan, от една страна съм съгласен с теб, изискването си е изискване, и ако е прието че затъмняването пречи на видимостта, то няма значение как и къде са затъмнени стъклата.
НО, има едно голямо НО. Производителите се съобразяват с хилядите изисквания на пазара, където продават колите си. След като автомобила е закупен у нас или в ЕС, то той би трябвало да отговаря на всички изисквания. Как тъй за ЕС затъмняването не води до намалена видимост, или поне до проблеми с намалена видимост, излиза че наш'те пак са по-католици от папата?!?
Това е бюрократично недоглеждане или пък мързел, което води не до подобраване на сигурността, а до поредния повод за заяждане, рушвети,... теми по форумите
Airfan
Мнение от tora » 11 Апр 2016 10:37
tora
Мнение от didak » 11 Апр 2016 11:14
От цялата работа не става ясно каква всъщност е причината за това изискване - видимост отвътре навън, видимост отвън навътре, и защо това не пречи в ЕС, а у нас е проблем.Airfan написа: Да, можем и трябва да бъдем по-католици от папата, тъй като един път ни устройва нещо да ни се налага от ЕС, а друг път не ни устройва. За да няма по-големи батки трябва да не се разрешава на никакви автомобили да имат по-силно тонирани стъкла от стандартното за всеки автомобил, без изключения и няма да има проблеми.
didak
Мнение от slowtraveler » 11 Апр 2016 11:22
slowtraveler
Мнение от BOz » 11 Апр 2016 12:40
BOz
Мнение от dekata » 08 Яну 2017 18:37
dekata
Обратно към “Интериор/екстериор”
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост