[Дискусия]Нови двигатели за Auris E18 2015 - 1.2 8NR-FTS,D4D
- jim_beam
- Мнения: 2488
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
- Обратна връзка:
Re: [Дискусия]Нови двигатели за Auris E18 2015 - 1.2 8NR-FTS
надали е така,приус3 има 0,25,за новия аурис не намирам инфо,но задната му част е много по-различна от оптималната в приус и съответно вдига коефициента.
- BOz
- Мнения: 4337
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 136 пъти
Re: [Дискусия]Нови двигатели за Auris E18 2015 - 1.2 8NR-FTS
Челното съпротивление не зависи само от коефициента на челно съпротивление, а и от челната площ.
Само с числото на коефициента на челно съпротивление не може да оцените една кола реално ако нямате и челната площ на превозното средство.
Като пример - Опел Инсигния е със същото челно съпротивление като Приус, но това не означава, че имат еднакво общо въздушно съпротивление, нали?
Съответно общата площ на съпротивление е по-голяма, от което следва, че ще трябва и повече енергия (гориво) за преодоляването на общото въздушно съпротивление на автомобила.
Аурис-а има коефициент на челно съпротивление от 0.28, съчетано с площ от 2,21м2, това прави общо челно съпротивление от 0,62м2
Приус-а има коефициент на челно съпротивление от 0.25, съчетано с площ от 2,32м2, това прави общо челно съпротивление от 0,58м2
Както се вижда Приуса има по-добро общо челно съпротивление.
Колкото и да не ви се вярва, 100 кг. са си 100 кг. и те са си особено важни при играта с десети от литъра изразходвано гориво.![thumbsup.gif :thumbsup:](./images/smilies/thumbsup.gif)
Само с числото на коефициента на челно съпротивление не може да оцените една кола реално ако нямате и челната площ на превозното средство.
Като пример - Опел Инсигния е със същото челно съпротивление като Приус, но това не означава, че имат еднакво общо въздушно съпротивление, нали?
Съответно общата площ на съпротивление е по-голяма, от което следва, че ще трябва и повече енергия (гориво) за преодоляването на общото въздушно съпротивление на автомобила.
Аурис-а има коефициент на челно съпротивление от 0.28, съчетано с площ от 2,21м2, това прави общо челно съпротивление от 0,62м2
Приус-а има коефициент на челно съпротивление от 0.25, съчетано с площ от 2,32м2, това прави общо челно съпротивление от 0,58м2
Както се вижда Приуса има по-добро общо челно съпротивление.
Колкото и да не ви се вярва, 100 кг. са си 100 кг. и те са си особено важни при играта с десети от литъра изразходвано гориво.
![thumbsup.gif :thumbsup:](./images/smilies/thumbsup.gif)
Разход на хибрид-> ![Изображение](http://images.spritmonitor.de/637457.png)
Разход на дизелов автоматик ->![Изображение](http://images.spritmonitor.de/694850.png)
![Изображение](http://images.spritmonitor.de/637457.png)
Разход на дизелов автоматик ->
![Изображение](http://images.spritmonitor.de/694850.png)
- jim_beam
- Мнения: 2488
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
- Обратна връзка:
Re: [Дискусия]Нови двигатели за Auris E18 2015 - 1.2 8NR-FTS
Така е,евентуално при високите скорости се получава предимство от cw-коефициента,но теглото си е тегло.мислех си дали тойота не са направили някакви фини подобрения в системата,но сигурно не е така.при преходите от различните генерации винаги олекотяваха hsd-системата вкл. батериите,дали тук са 1:1 с тези в приус...но все пак е само един фейслифт,може би всичко е еднакво.но възможния нисък разход си заслужава респект,както колегата реално го и постига,браво!
в някаква статия четох,че в близко бъдеще се подгатвят още няколко хибридни модели,дано да вкарат 2,5л мотора от камри в някой по-народен модел като авенсис например.
пс>cw-коефициента не беше ли въздушно съпротивление,а не само челно?мисля и задната част на колата има влияние върху него заради завихрянията,ако не се лъжа.
в някаква статия четох,че в близко бъдеще се подгатвят още няколко хибридни модели,дано да вкарат 2,5л мотора от камри в някой по-народен модел като авенсис например.
пс>cw-коефициента не беше ли въздушно съпротивление,а не само челно?мисля и задната част на колата има влияние върху него заради завихрянията,ако не се лъжа.
Последно промяна от Akima на 26 Юли 2015 15:37, променено общо 1 път.
Причина: |
Причина: |
- LEXUS
- Мнения: 3725
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 9 пъти
Re: [Дискусия]Нови двигатели за Auris E18 2015 - 1.2 8NR-FTS
Определено Тойота правят фини подобрения в хибридната система,защото забелязвам все по-нисък официален среден разход при Аурис, той всъщност е в зависимост и от нивото на оборудване на Аурис, вероятно и голяма роля играе по-ниското тегло на последната генерация Аурис спрямо предишната. Но имайте предвид,че Приус е по-голям автомобил и е нормално да е с по-висок разход при еднаква хибридна система. Но и при самия Приус разходът е намален спрямо преди фейслифта му - в началото средният беше 4/100км., сега 3,9/100км. Може да е смешно, но е факт. 7-местният миниван Приус е с официален среден разход 4,1/100км. Много фин миниван. Изглежда просто чудесно- ниска аеродинамична стойка. Технологични бижута.jim_beam написа:Така е,евентуално при високите скорости се получава предимство от cw-коефициента,но теглото си е тегло.мислех си дали тойота не са направили някакви фини подобрения в системата,но сигурно не е така.при преходите от различните генерации винаги олекотяваха hsd-системата вкл. батериите,дали тук са 1:1 с тези в приус...но все пак е само един фейслифт,може би всичко е еднакво.но възможния нисък разход си заслужава респект,както колегата реално го и постига,браво!
в някаква статия четох,че в близко бъдеще се подгатвят още няколко хибридни модели,дано да вкарат 2,5л мотора от камри в някой по-народен модел като авенсис например.
пс>cw-коефициента не беше ли въздушно съпротивление,а не само челно?мисля и задната част на колата има влияние върху него заради завихрянията,ако не се лъжа.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Kiki
- Мнения: 8205
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Re: [Дискусия]Нови двигатели за Auris E18 2015 - 1.2 8NR-FTS
Това е за предните, защото задните за много по-тънки- не са вентилирани като предните.Akima написа:Не е за тук,но 24 мм - по спомен.iovkito написа:Някаква информация за минималната дебелина на задните дискове на авенсис т25?
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- TATI
- Мнения: 2758
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 52 пъти
- Обратна връзка:
Re: [Дискусия]Нови двигатели за Auris E18 2015 - 1.2 8NR-FTS
Минимална дебелина Т25:
Предни - 24 мм
Задни - 9 мм
Предни - 24 мм
Задни - 9 мм
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- BOz
- Мнения: 4337
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 136 пъти
Re: [Дискусия]Нови двигатели за Auris E18 2015 - 1.2 8NR-FTS
Искам да дам отново дълбокото си разочарование за смяната на въпросните дискове и накладки в ТМ.BOz написа:В този ред на мисли ако може да споделя случката (леко оплакване) с тия дискове като оф-топик, без да ме санкционираш.Akima написа:И аз се загледах в офертата - само,че греда - всичко е сменено при мен ...BOz написа:Добре изглежда.
Тъй като Приуса е на обслужване за дискове и накладки при дилъра (излизат по-евтино от предлаганите на пазара), като ходя да си го взема ще гледам да обърна внимание да го видя на живо.![]()
![]()
Та разбираме се за смяната, там оферти, цени всичко както си му е реда.
Но изведнъж решавам, че искам да сменя и всички пластини, пружини и анти-скръц подложки, както си му е реда - както пише в сервизното ръководство.
Та ще дам стотици левове за тия неща, ама като им казах, че искам и тези неща да ми ги поръчат, то ми казаха, че трябва да отида и да им оставя 50 лв. капаро, защото не можели да поръчат частите.
Това ме вбеси, леко казано. Викам им - ще ви преведа цялата сума до 2 минути и ще ви изпратя платежното нареждане, за да видите, че не си говорим измислици. Те пак отново - не може да поръчаме частите без да са платени или капарирани, а вие ако преведете сумата сега, то ще трябва да чакаме нашето счетоводство да ги види, за да поръчаме частите. Не може да приемат и платежно нареждане, защото такава била политиката.![]()
За мен това е държание на чисто смешен квартален сервиз, а не на дилър на Тойота.
Та както съм писал лятото смених предните дискове и накладки при тях. Поръчах всичко де що може да се поръча по предните спирачки - дори и прибиращите пружини нищо, че въобще не трябваше.
Та към комплекта се дава и една медна смазка, която трябва да се нанесе на точно определени места, както е описано в сервизното ръководство.
За жалост преди 3 дни сменях летните със зимните гуми и разгледах малко нещата. Значи въпросната смазка са я нанесли навсякъде където може, но на точно определените места, на които е задължително, то няма никой. Дори са ми намазали и шпилките на главината с въпросната смазка, където е недопустимо и в сервизното ръководство си пише с големи букви като предупреждение да не се прави.
Направо не знам какво да правя. Ама и да направя нещо, то все тая. Хем им даваш двойно или тройно пари за труд, хем се пробват да те очистят, мама им м....
![guns.gif guns.gif](./images/smilies/guns.gif)
Съжалявам за офтопика, но държах да си го споделя.
Разход на хибрид-> ![Изображение](http://images.spritmonitor.de/637457.png)
Разход на дизелов автоматик ->![Изображение](http://images.spritmonitor.de/694850.png)
![Изображение](http://images.spritmonitor.de/637457.png)
Разход на дизелов автоматик ->
![Изображение](http://images.spritmonitor.de/694850.png)
Toyota auris 1.6d-4d touring sport facelift
Здравейте,
имам Auris E18 1.6 D4D Toring Sport Facelift.
Интересуваме от къде да намеря информация за двигателя че от 4 месеца си имам 2015-2016 модела на вече 10 000 километра и ми е чудно как този двигател със 112 коня са могли да направят да работи толкова разтоварено,толкова хубаво и икономично.
Просто искам да получа информация за двигателя - има ли турбо или битурбо и други такива.
Благодаря.
имам Auris E18 1.6 D4D Toring Sport Facelift.
Интересуваме от къде да намеря информация за двигателя че от 4 месеца си имам 2015-2016 модела на вече 10 000 километра и ми е чудно как този двигател със 112 коня са могли да направят да работи толкова разтоварено,толкова хубаво и икономично.
Просто искам да получа информация за двигателя - има ли турбо или битурбо и други такива.
Благодаря.
Последно промяна от Akima на 17 Яну 2016 15:29, променено общо 1 път.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Добре дошъл.Моля прочети правилата и ползвай търсачката.Вежливост!Правопис.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Добре дошъл.Моля прочети правилата и ползвай търсачката.Вежливост!Правопис.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта