Мнения за Corolla E17 /2013-2018/ - Всички двигатели и ск.кутии
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Честито и от мен! Много безаварийни километри! С риск да съм пристрастен, намирам избора на модела за удачен laugh.gif
Поне засега...след 7500 км...
Трип компа е много точен, стига да спазваш изискванията описани в упътването и да я пълниш с гориво докато изключи колонката, а не докато прелее резервоара!
Ако мога да бъда полезен, може и на лично!
Поне засега...след 7500 км...
Трип компа е много точен, стига да спазваш изискванията описани в упътването и да я пълниш с гориво докато изключи колонката, а не докато прелее резервоара!
Ако мога да бъда полезен, може и на лично!
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Малко впечатления:
Разход: 9.0/100 км (пробег: 570 км., основно градско - по Симеоновско шосе и Оковръстен път)
Динамика: на няколко пъти ми се наложи да настъпя по- рязко газта при изпреварване и колата доста бързо се изстреля, т.е. динамиката също е ОК. Усеща се, че кутията сменя някакви предавки (софтуерно, разбира се biggrin.gif ) и не е скучна като предните версии на кутията. Волана се втвърдява с увеличаване на скоростта. Иначе, при маневриране, волана ми идва малко "къс" - оборот и половина, но не е болка за умиране.
Видимост: Ако страничните огледала бяха малко повече асферични, нямаше да имат грешка, но и това не е болка за умиране. По- неприятно е, че предните греди намаляват видимостта във завой.
Мултимедия: моята навигация се води Toyota Touch 2 със 6 тонколони, тъч скриийн, няма навигация. Честно казано, аз освен радио и тук- там някой диск от ранните ми рокерски години почти не ползвам, така че не мога да дам много коментар за нея. Като звук е ОК, не е нещо кой- знае какво. Удобство е bluetooth интеграцията със телефон за разговори, както и функцията да ти показва разхода под формата на графика. Най- голямата благинка, обаче, си е камерата за заден ход.
Това, което ми направи впечатление, е, че понякога, при смяна от D -> R -> D при паркиране, се получава едно "преритване". Това, лично аз, го отдавам на факта, че сменя съединителите за задна и напред, но тук ще помоля колегите, които имат автомобили със CVT кутии, да изкажат и те впечатления дали и при тях е така.
Разход: 9.0/100 км (пробег: 570 км., основно градско - по Симеоновско шосе и Оковръстен път)
Динамика: на няколко пъти ми се наложи да настъпя по- рязко газта при изпреварване и колата доста бързо се изстреля, т.е. динамиката също е ОК. Усеща се, че кутията сменя някакви предавки (софтуерно, разбира се biggrin.gif ) и не е скучна като предните версии на кутията. Волана се втвърдява с увеличаване на скоростта. Иначе, при маневриране, волана ми идва малко "къс" - оборот и половина, но не е болка за умиране.
Видимост: Ако страничните огледала бяха малко повече асферични, нямаше да имат грешка, но и това не е болка за умиране. По- неприятно е, че предните греди намаляват видимостта във завой.
Мултимедия: моята навигация се води Toyota Touch 2 със 6 тонколони, тъч скриийн, няма навигация. Честно казано, аз освен радио и тук- там някой диск от ранните ми рокерски години почти не ползвам, така че не мога да дам много коментар за нея. Като звук е ОК, не е нещо кой- знае какво. Удобство е bluetooth интеграцията със телефон за разговори, както и функцията да ти показва разхода под формата на графика. Най- голямата благинка, обаче, си е камерата за заден ход.
Това, което ми направи впечатление, е, че понякога, при смяна от D -> R -> D при паркиране, се получава едно "преритване". Това, лично аз, го отдавам на факта, че сменя съединителите за задна и напред, но тук ще помоля колегите, които имат автомобили със CVT кутии, да изкажат и те впечатления дали и при тях е така.
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Колега, ако не те затруднява ме интересува как е положението с шумоизолацията: двигателния отсег и цялостно по окачване, шум от гумите, вятъра.
Оглеждах тази Корола в салона на ТМ и ми направи впечатление, че за разлика от Авенсис например в багажника не видях поставена шумоизолация !
Вратите се хлопваха доста "по-шумно", т.е. няма го мекото прихлопване.
Наистина ли няма навигация ! Че не можаха ли да вържат един китаец
На авенсис предните колони също оставят мъртва зона. Как е положението със задния прозорец и видимост ? Волана лек ли е ? Окачването как е - твърдо, шумно .. Поне на мен ми се стори в салона,че седалките са малко твърдички.
Спирачките "чувствителни" ли са, т.е. реагират ли добре. Фаровете добре ли осветяват ? Приборното табло добре ли е осветено ? Настройки. Какви са опциите на БКП ?
Е доста въпроси но е интересно.... В момента този автомобил е на промоция 33 хиляди лева (1.6,CVT, Luna)... замислям се
Оглеждах тази Корола в салона на ТМ и ми направи впечатление, че за разлика от Авенсис например в багажника не видях поставена шумоизолация !
Вратите се хлопваха доста "по-шумно", т.е. няма го мекото прихлопване.
Наистина ли няма навигация ! Че не можаха ли да вържат един китаец
На авенсис предните колони също оставят мъртва зона. Как е положението със задния прозорец и видимост ? Волана лек ли е ? Окачването как е - твърдо, шумно .. Поне на мен ми се стори в салона,че седалките са малко твърдички.
Спирачките "чувствителни" ли са, т.е. реагират ли добре. Фаровете добре ли осветяват ? Приборното табло добре ли е осветено ? Настройки. Какви са опциите на БКП ?
Е доста въпроси но е интересно.... В момента този автомобил е на промоция 33 хиляди лева (1.6,CVT, Luna)... замислям се
- Airfan
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Обратна връзка:
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
На моята се усеща леко потръпване понякога, когато изключвам от D към N. В други моменти не съм го усещал. Въпреки, че е Авенсис, подозирам, че кутиите са еднакви.
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Имах шанса да карам 2 дни новата Корола 1,6 бензин . Мога да кажа ,че са поработили сериозно върху окачването и сега вози доста по-добре от предишните версии - Е12 и Е15 . Като цяло може би е най-доброто в Голф-класата . Качеството на материалите отвътре не ме изкефи освен може би седалките ,които са много удобни и имат добре изразена странична поддръжка . Относно шумоизолацията има определено напредък , но има какво да се желае . За съжаление вече никоя марка не се слави с качество и дълговечност обаче .
- slowtraveler
- Мнения: 5051
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 182 пъти
- Получена благодарност: 162 пъти
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Струва ми се, че Королата отдавна излезе от Голф класа (откакто се 'разделиха' с хечбека и той стана Аурис)... Все пак е автомобил дълъг над 4.6м..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Kiki
- Мнения: 8205
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
И аз така мисля! Королата почти стана Авенсис по габарити.slowtraveler написа:Струва ми се, че Королата отдавна излезе от Голф класа (откакто се 'разделиха' с хечбека и той стана Аурис)... Все пак е автомобил дълъг над 4.6м..
Сега остава Авенсис-а да порасне малко.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
@scorpion: шумоизолацията е средна работа, като минеш през кал след това 5 мин все още се чуват разни парченца от нея кат удрят подкалника. Мисля, че основно там е проблема в шумоизолацията.
Двигателя е изключително тих, но пък CVT-то издава шум и се чува като настъпиш по- смело. Ако, обаче, не я юркаш зверски - доста е тиха.
Окачването е "златната среда", което дава комфорт при дълго пътуване и стабилност, от друга страна. Стегната возия има. Но при по- рязко спиране скърцат предните тампони. Волана е мек, по- мек в сравнение с този на коли с хидравлика. Като ускоряваш се втвърдява. Но пък ми идва къс понякога - оборот и половина.
Вратите и седалките за мен са ОК. Не са като на S- класа, но все пак говорим и за друг ценови клас. Но, да, пластмасата вътре е малко груба. Даже не малко, а доста груба. biggrin.gif Но пък за сметка на това, бях гледал едно Рено Каптур с "нежна" пластмаса в интериора, която вече беше започнала да се изкривява още в шоурума.
Спирачките са ОК, може би биха могли да са с една идея по- силни, тъй като все пак CVT-то постоянно дава тяга, не е като нормална скоростна кутия - една предавка надолу и ползваш двигателя като спирачка. Но засега не съм имал проблеми със спирането.
Видимостта, обаче, е малко недомислена. Дали защото аз съм висок или защото гредите на предните и задните колони са силно скосени - няма много добра видимост. Особено в ляв завой ... И огледалата можеше да са малко по- асферични ... Но това не е само при Авенсис или Корола, а при всички модели на Тойота (не знам за Рав-ките и Круизер-ите как са).
Фаровете светят нормално, все пак за халогенни крушки. Таблото е осветено добре, но другите прибори са осветени скромно - на тъмно трудно ще уцелиш блокажа за задните прозорци и централното заключване от вътре, както и копчетата за прозорците (само шофьорското има светодиод). Можеше да не се скъпят и поне един светодиод и на другите бутони да сложат. Бутоните за ел. огледалата са също на малко кофти място - под волана, отляво. И там светодиод - няма.
Иначе си има доста благинки колата ... Автоматик със "софтуерни" скорости, камера за задно виждане, LED дневни светлини, мултимедия с тъч скрийн.
Китайска навигация и парктроник (заден) от Тойота са още 2850 лв отгоре. Реших да пропусна. Един Garmin и някой турски парктроник излизат 5- 6 пъти по- малко...
Като заключение ще кажа само, че с тази Корола получаваш това, за което плащаш. Нито повече, нито по- малко. Можеше да е с много повече екстри, но пък всяка екстра отгоре означава по- висока първоначална цена и риск, че след 5-6 години вече няма да работи и ще е дразнещо (поне за мен).
П.С. винаги можеш да идеш до ТМ Ауто и да им поискаш тест драйв и така да разбереш дали тази кола е за теб. И ако вземаш Luna ниво на оборудване те съветвам да си доплатиш за круиз контрол - страхотна благинка е, особено при движение на извънградско.
Двигателя е изключително тих, но пък CVT-то издава шум и се чува като настъпиш по- смело. Ако, обаче, не я юркаш зверски - доста е тиха.
Окачването е "златната среда", което дава комфорт при дълго пътуване и стабилност, от друга страна. Стегната возия има. Но при по- рязко спиране скърцат предните тампони. Волана е мек, по- мек в сравнение с този на коли с хидравлика. Като ускоряваш се втвърдява. Но пък ми идва къс понякога - оборот и половина.
Вратите и седалките за мен са ОК. Не са като на S- класа, но все пак говорим и за друг ценови клас. Но, да, пластмасата вътре е малко груба. Даже не малко, а доста груба. biggrin.gif Но пък за сметка на това, бях гледал едно Рено Каптур с "нежна" пластмаса в интериора, която вече беше започнала да се изкривява още в шоурума.
Спирачките са ОК, може би биха могли да са с една идея по- силни, тъй като все пак CVT-то постоянно дава тяга, не е като нормална скоростна кутия - една предавка надолу и ползваш двигателя като спирачка. Но засега не съм имал проблеми със спирането.
Видимостта, обаче, е малко недомислена. Дали защото аз съм висок или защото гредите на предните и задните колони са силно скосени - няма много добра видимост. Особено в ляв завой ... И огледалата можеше да са малко по- асферични ... Но това не е само при Авенсис или Корола, а при всички модели на Тойота (не знам за Рав-ките и Круизер-ите как са).
Фаровете светят нормално, все пак за халогенни крушки. Таблото е осветено добре, но другите прибори са осветени скромно - на тъмно трудно ще уцелиш блокажа за задните прозорци и централното заключване от вътре, както и копчетата за прозорците (само шофьорското има светодиод). Можеше да не се скъпят и поне един светодиод и на другите бутони да сложат. Бутоните за ел. огледалата са също на малко кофти място - под волана, отляво. И там светодиод - няма.
Иначе си има доста благинки колата ... Автоматик със "софтуерни" скорости, камера за задно виждане, LED дневни светлини, мултимедия с тъч скрийн.
Китайска навигация и парктроник (заден) от Тойота са още 2850 лв отгоре. Реших да пропусна. Един Garmin и някой турски парктроник излизат 5- 6 пъти по- малко...
Като заключение ще кажа само, че с тази Корола получаваш това, за което плащаш. Нито повече, нито по- малко. Можеше да е с много повече екстри, но пък всяка екстра отгоре означава по- висока първоначална цена и риск, че след 5-6 години вече няма да работи и ще е дразнещо (поне за мен).
П.С. винаги можеш да идеш до ТМ Ауто и да им поискаш тест драйв и така да разбереш дали тази кола е за теб. И ако вземаш Luna ниво на оборудване те съветвам да си доплатиш за круиз контрол - страхотна благинка е, особено при движение на извънградско.
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Колега dio_fan,
преди всичко благодаря за изчерпателния и според мен много обективен коментар, в който няма залитане по марка и модел автомобил.
Днес отидох до ТМ Ауто Изток за да видя отново автомобила наживо и евентуално поискам тест-драйв. За съжаление имаше изложен само един автомобил и то ниво ТЕРА. Разбира се това не променя общото ми мнение, което припокрива и вашите изводи... Колата е ОК за парите си но видимо и ясно е разграничима от по-високия като клас събрат- Авенсис. Всъщност най-вече ме привлича автомата,който вече вграден в Авенсис качва много цената. Обаче останалото за съжаление поне за мен ще е компромис с това с което разполагами управлявам в момента.
Е, аз си оставам засега на Авенсиса но пожелавам на други колеги, които харесват и мечтаят за Корола да я притежават. Заслужава внимание !
Още веднъж мерси за отделеното време и безаварийни километри !
преди всичко благодаря за изчерпателния и според мен много обективен коментар, в който няма залитане по марка и модел автомобил.
Днес отидох до ТМ Ауто Изток за да видя отново автомобила наживо и евентуално поискам тест-драйв. За съжаление имаше изложен само един автомобил и то ниво ТЕРА. Разбира се това не променя общото ми мнение, което припокрива и вашите изводи... Колата е ОК за парите си но видимо и ясно е разграничима от по-високия като клас събрат- Авенсис. Всъщност най-вече ме привлича автомата,който вече вграден в Авенсис качва много цената. Обаче останалото за съжаление поне за мен ще е компромис с това с което разполагами управлявам в момента.
Е, аз си оставам засега на Авенсиса но пожелавам на други колеги, които харесват и мечтаят за Корола да я притежават. Заслужава внимание !
Още веднъж мерси за отделеното време и безаварийни километри !
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Привет отново!
Авенсис не съм имал удоволствието да карам, но пък съм карал Аурис и лично за мен, Королата е удължен Аурис, седан, със сменена муцуна, което се компенсира и от леко по- високата цена. Нито повече, нито по- малко.
Авенсис не съм имал удоволствието да карам, но пък съм карал Аурис и лично за мен, Королата е удължен Аурис, седан, със сменена муцуна, което се компенсира и от леко по- високата цена. Нито повече, нито по- малко.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 06 Ное 2012 11:11
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla E21 1.8 HSD
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Здравейте и то мен, видях че обсъждате новата Корола и реших да напиша моите впечатления.
Преди нея съм имал Корола 2006 1.4 VVTI, ниво Terra и Аурис 2010 1.6 Valvematic, ниво Unique+
Сега за новата Корола:
Двигател - 1.6 Valvematic
Скорости – ръчни
Ниво на оборудване – Luna
Купих я през месец Февруари тази година, като върнах Ауриса и доплатих разликата (поздрави към дилърите на отделите за нови и стари автомобили, които ми направиха супер оферти).
Екстериор – на мен лично много ми харесва, недостатък е че фаровете доста лесно се цапат,
това при Ауриса го нямаше, независимо от времето неговите фарове бяха вечно чисти.
Друг недостатък са малките странични огледала за обратно виждане, особено с дясното ми е голяма мъка, но предполагам ще свикна.
Интериор – доста по-добре от предишните модели. Виждам че на някои колеги са им груби пластмасите,за да се успокоите влезте в предишния модел Аурис .
В този ценови клас пластмасите са навсякъде независимо от марката и мисля, че не са болка за умиране ако не скърцат.
Инструменталното табло е много добре подредено без излишък от копчета, камерата за заден ход помага много. Най-голям кеф ми прави връзката с телефона, работи перфектно.
Междуосието от 2700 си е казало думата, аз съм 1.90м и зад мен спокойно сяда човек със същата височина.
Седалките са удобни, малко по-твърди но ми харесват.
Подлакътника се плъзга, което е удобство за хората с нормална височина:).
Обезшумяването е значително подобрено, но винаги може повече.
Комфорта на возене за мен е супер, някой беше писал, че е златната среда, споделям напълно мнението му.
Багажник – предостатъчен.
Недостатък или по-скоро дефект при мен е, че мултимедията няколко пъти се изключва и включва сама по време на движение(явно има хлабава връзка и като друсне губи контакт), та ще се ходи до ТМ Ауто някога.
Друг недостатък e, че когато слушаш MP3 през USB не показва папките които аз съм създал и в които са ми песните, а показва песните по някакви други критерии(при ауриса папките си излизаха и можеше да си избираш съответната папка и песните от нея). Може би не знам как да си настроя системата, въпреки че прерових няколко пъти книжката с инструкции, та ако някой знае как става ще съм благодарен да сподели.
Въпреки, че е със същия двигател като на бишият ми Аурис, автомобила ускорява значително по-добре, а и имам чувството, че моторът работи по-култивирано.
Предвид габаритите на автомобила можеше радиуса на завиване да е малко по-малък, но не е болка за умиране.
Колата в момента е на 600км навъртени градско в София по следния маршрут: Овча купел 2-Красна Поляна-бул. К. Величков-бул. Стамболийски-Съдебна палата-бул.Стамболийски-бул.Т.Александров-Метростанция К.Величков.
За този маршрут в часовете сутрин 7.30 и вечер 18.00 средният разход на бензин е около 9л. по борд
компютър(на ауриса беше около 9.5-9.7, но да кажем, че е в същите граници).
Това което ме дразни е че няма опция човек сам да изключи системата за следене на налягането в гумите,съответно който е с два комплекта джанти като мен или кара със светнала лампа(аз карам така) или си купува още едни сензори от ТМ Ауто -110лв/бр. За мен тази цена е неоправдано висока, все пак гуми с размер 195/65/15, каквито са моите зимни струват 110лв/бр (говорим за гуми Continental).
Само да отбележа, че автомобила идва с летни гуми 16“ които си имат датчици за следене на налягането.
Въпреки забележките които изброих колата си струва.
Автомобила го препоръчвам на всеки който в момента се чуди какво да избере в този клас.
Единствената конкуренция, ако може да се нарече такава, е VW Jetta, която е с неоправдано висока цена (по спомен 42000лв), за горе долу същото ниво на оборудване (да не кажа по-слабо).
Ако на някой му трябва повече информация готов съм да споделям
Преди нея съм имал Корола 2006 1.4 VVTI, ниво Terra и Аурис 2010 1.6 Valvematic, ниво Unique+
Сега за новата Корола:
Двигател - 1.6 Valvematic
Скорости – ръчни
Ниво на оборудване – Luna
Купих я през месец Февруари тази година, като върнах Ауриса и доплатих разликата (поздрави към дилърите на отделите за нови и стари автомобили, които ми направиха супер оферти).
Екстериор – на мен лично много ми харесва, недостатък е че фаровете доста лесно се цапат,
това при Ауриса го нямаше, независимо от времето неговите фарове бяха вечно чисти.
Друг недостатък са малките странични огледала за обратно виждане, особено с дясното ми е голяма мъка, но предполагам ще свикна.
Интериор – доста по-добре от предишните модели. Виждам че на някои колеги са им груби пластмасите,за да се успокоите влезте в предишния модел Аурис .
В този ценови клас пластмасите са навсякъде независимо от марката и мисля, че не са болка за умиране ако не скърцат.
Инструменталното табло е много добре подредено без излишък от копчета, камерата за заден ход помага много. Най-голям кеф ми прави връзката с телефона, работи перфектно.
Междуосието от 2700 си е казало думата, аз съм 1.90м и зад мен спокойно сяда човек със същата височина.
Седалките са удобни, малко по-твърди но ми харесват.
Подлакътника се плъзга, което е удобство за хората с нормална височина:).
Обезшумяването е значително подобрено, но винаги може повече.
Комфорта на возене за мен е супер, някой беше писал, че е златната среда, споделям напълно мнението му.
Багажник – предостатъчен.
Недостатък или по-скоро дефект при мен е, че мултимедията няколко пъти се изключва и включва сама по време на движение(явно има хлабава връзка и като друсне губи контакт), та ще се ходи до ТМ Ауто някога.
Друг недостатък e, че когато слушаш MP3 през USB не показва папките които аз съм създал и в които са ми песните, а показва песните по някакви други критерии(при ауриса папките си излизаха и можеше да си избираш съответната папка и песните от нея). Може би не знам как да си настроя системата, въпреки че прерових няколко пъти книжката с инструкции, та ако някой знае как става ще съм благодарен да сподели.
Въпреки, че е със същия двигател като на бишият ми Аурис, автомобила ускорява значително по-добре, а и имам чувството, че моторът работи по-култивирано.
Предвид габаритите на автомобила можеше радиуса на завиване да е малко по-малък, но не е болка за умиране.
Колата в момента е на 600км навъртени градско в София по следния маршрут: Овча купел 2-Красна Поляна-бул. К. Величков-бул. Стамболийски-Съдебна палата-бул.Стамболийски-бул.Т.Александров-Метростанция К.Величков.
За този маршрут в часовете сутрин 7.30 и вечер 18.00 средният разход на бензин е около 9л. по борд
компютър(на ауриса беше около 9.5-9.7, но да кажем, че е в същите граници).
Това което ме дразни е че няма опция човек сам да изключи системата за следене на налягането в гумите,съответно който е с два комплекта джанти като мен или кара със светнала лампа(аз карам така) или си купува още едни сензори от ТМ Ауто -110лв/бр. За мен тази цена е неоправдано висока, все пак гуми с размер 195/65/15, каквито са моите зимни струват 110лв/бр (говорим за гуми Continental).
Само да отбележа, че автомобила идва с летни гуми 16“ които си имат датчици за следене на налягането.
Въпреки забележките които изброих колата си струва.
Автомобила го препоръчвам на всеки който в момента се чуди какво да избере в този клас.
Единствената конкуренция, ако може да се нарече такава, е VW Jetta, която е с неоправдано висока цена (по спомен 42000лв), за горе долу същото ниво на оборудване (да не кажа по-слабо).
Ако на някой му трябва повече информация готов съм да споделям
Toyota Corolla E21 1.8 HSD
- Airfan
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Обратна връзка:
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
На мултимедията нямаш ли копче на екрана Folders? Поне при мен на Авенсиса е така - горе в дясно е изобразено "копче" Folders, което ми дава списък на директориите на флашката. Освен това копче, долу в ляво пък има копче Files, което ми показва файловете от текущата директория. Няма възможност да ми изгенерира общ списък с всички файлове.
Сортирането е по реда на записване върху флашката, но това не винаги е реда, в който си ги пейстнал. Има едно скриптче, с което може да се пренаредят по азбучен ред. Аз него ползвам и ако го искаш, ще ти го пратя.
Сортирането е по реда на записване върху флашката, но това не винаги е реда, в който си ги пейстнал. Има едно скриптче, с което може да се пренаредят по азбучен ред. Аз него ползвам и ако го искаш, ще ти го пратя.
- iovkito
- Мнения: 2879
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 70 пъти
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Колеги , новата corolla не ви ли харесва повече от авенсиса ? В Добрич разтриват една червена , винаги се обръщам , когато мине покрай мен. С едни алуминиеви 17 цолови джанти ще е кукла.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- Airfan
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Обратна връзка:
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Ако е с алуминиева джанта е хубавка да, но вътре не ми допада никак. Таблото е вертикално пред теб като на джуган. По-хубава е от моя Авенсис външно, но от новия не е. Жалокото е, че масово с тасчета я поръчват, а с тях е абсурдна.iovkito написа:Колеги , новата corolla не ви ли харесва повече от авенсиса ? В Добрич разтриват една червена , винаги се обръщам , когато мине покрай мен. С едни алуминиеви 17 цолови джанти ще е кукла.
- iovkito
- Мнения: 2879
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 70 пъти
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Нормално е . Алуминиевите са в последното ниво на оборудване , което се поръчва рядко, а от него най-необходими са автопилотът и електрическото прибиране на огледалата , останалите екстри не са нещо , за което да си струват 5000лв.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 3 госта