Коментари отностно Aygo-то
Мнение от bobsn » 17 Дек 2006 16:22
bobsn
Мнение от Tino » 24 Дек 2006 15:52
А относно разликите м/у Джаз-а и Айгото , огромни са !!! Просто няма база за сравнение м/у двете коли ;) и ако при Хонда можеш да не си вземеш постелки , калобрани , халогени , пепелник цената също ще е много близка до тази на Айгото !!! Това е първоро нещо , което ме възмути в Тойота - Айгото струва 20500 лв , ниво Плюс , като си сложихме халогени , калобрани , аларма с централно !!! цената скочи с 1000 ЕВРО отгоре и се лишихме от постелки , пепелник и май тасове laugh.gif Джаз-а като ги купихме имаше всичко каквото и Айгото сега + постелки , задни тонколони , тасове и трети стоп маче + много повече място за 4 човека , качествени пластмаси , зглобка в Япония - 25 000 лв !!! ;) но за щастие хванахме първата такава предлагана в България и ония смотльовци не бяха надули цената както е в момента

Абе ще видим , другата седмица вече ще я карам , така че ще видя наистина какви са плюсовете и минусите спрямо двете коли ;)
Tino
Мнение от Tino » 28 Дек 2006 17:49



А и разхода на бензин , на някакви чертички е и като я взехме беше на две , казаха , че ни я дават с 5 литра бензин , минъл съм 50 км и още не е влезнала в резервата

Утре ще видим как е и на дълъг път

Tino
Мнение от bobsn » 28 Дек 2006 19:12
bobsn
Мнение от Tino » 29 Дек 2006 10:29
Колега има нещо наречено шувенизъмbobsn написа:Честито, и да си я каращ със здраве. Аз обаче продължавам да стоя на мнението си, че един продукт се купува оттам където ти дадат най-добрите условия, и като цена, и като поддръжка. А съм убеден, че ТМ, дори само заради мръсния си византийски манталитет не могат да дадат по-добри условия от Пежо или Ситорен. А в тая кола няма абсолютно нищо от Тойота, поне от тези характеристики, който определят японците като най-кадърните производители. Все едно си си купил фафли катеричка, на които Нестле са си сложили логото.

Tino
Мнение от jamie » 29 Дек 2006 10:37
VVTi-я си е от Ярис 1-во поколение според мен - наготово.bobsn написа: А в тая кола няма абсолютно нищо от Тойота, поне от тези характеристики, който определят японците като най-кадърните производители. Все едно си си купил фафли катеричка, на които Нестле са си сложили логото.
jamie
Мнение от Tino » 08 Яну 2007 17:07



Tino
Мнение от plpenov » 08 Яну 2007 20:44
Не съм на същото мнение! Със същия Ярис, до София не паднахме под 120(с малки изключения разбира се), да не говорим че не са превключвани предавките - само на 5-та! А за разхода си прав, дори си намалил доста - 9/100 !!!Tino написа:Още впечетления от колата : по магистралата на нагорнищата издъхва якоС трима човека в колата нанагорнището преди тунелите Пловдив-София го взех на 4-та щото се влачеше с 90 и имаше намерения да намаля още скоростта
Или иначе с двама човека спада до 110 км/ч някъде . Разхода май не й е от най-малките 20 лв бензин 95 на 1.75 - 170 км
това колко прави на 100 км ??? И малко повече подрусва
plpenov
Мнение от Tino » 08 Яну 2007 21:43
Не знам колега , в колата бяхме 3-ма човека , 2-ма по 80 кила и една девойка на 56/7 и един сак 5 кила и издахнаplpenov написа:Не съм на същото мнение! Със същия Ярис, до София не паднахме под 120(с малки изключения разбира се), да не говорим че не са превключвани предавките - само на 5-та! А за разхода си прав, дори си намалил доста - 9/100 !!!Tino написа:Още впечетления от колата : по магистралата на нагорнищата издъхва якоС трима човека в колата нанагорнището преди тунелите Пловдив-София го взех на 4-та щото се влачеше с 90 и имаше намерения да намаля още скоростта
Или иначе с двама човека спада до 110 км/ч някъде . Разхода май не й е от най-малките 20 лв бензин 95 на 1.75 - 170 км
това колко прави на 100 км ??? И малко повече подрусва


Tino
Мнение от plpenov » 09 Яну 2007 21:15
Не знам какво да ти кажа, беше лятото, и климатика определено е помогнал за по големия разход, но в крайна сметка какво можем да искаме от кола 1000см3, за 20 000 лв., а за градско определено ще си доволен от разхода, и от това че е малка и се вре навсякъде!Tino написа:Не знам колега , в колата бяхме 3-ма човека , 2-ма по 80 кила и една девойка на 56/7 и един сак 5 кила и издахнаplpenov написа:Не съм на същото мнение! Със същия Ярис, до София не паднахме под 120(с малки изключения разбира се), да не говорим че не са превключвани предавките - само на 5-та! А за разхода си прав, дори си намалил доста - 9/100 !!!Tino написа:Още впечетления от колата : по магистралата на нагорнищата издъхва якоС трима човека в колата нанагорнището преди тунелите Пловдив-София го взех на 4-та щото се влачеше с 90 и имаше намерения да намаля още скоростта
Или иначе с двама човека спада до 110 км/ч някъде . Разхода май не й е от най-малките 20 лв бензин 95 на 1.75 - 170 км
това колко прави на 100 км ??? И малко повече подрусва
Де да знам , да не ми говориш за дизеловия вариянт , аз говоря за 1000 кубиковия 3 цилиндров бензинов
Следващия път пак ще пробвам , а за разхода кво викаш 9/100 ви е дала , баси , аз тоя го засекох на връщане с двама човека , сега ще видим как се държи в градски условия и ако не ме кефи ще я дам на колегата laugh.gif
plpenov
Мнение от Tino » 10 Яну 2007 00:41

Tino
Мнение от Tino » 24 Яну 2007 23:21
Някой колега беше казал по-горе , че Айгото било като Джазз-а или нещо от сорта - повярвайте ми , НЯМА НИЩО ОБЩО !!! двете коли нямат нищо общо , Джазз-а превъзхожда пъти повече Айгото по всеки един критерии !!! Айгото може да се мери с Хонда Лого , но и там отстъпва по много точки , за моя огромно съжаление ( понеже Айго ще ми се наложи да карам

Джазз-а , пъти по-мека возия , не дрънчи и не тропа ( а е кола на 115 000 км и 3 години по български пътища ) , по-тих двигател , по-пъргав и мощен двигател , по-икономичен !!! поне за сега , много по-добре разположени уреди по таблото , по-неудобни седалки , за по-голямото пространство и багажник няма да пиша , то си е ясно
Лого-то , предишната ми служебна кола , сега я кара колегата , по-мека возия , по-пъргав двигател , по-издържлив и поддържащ скорост без значение какво е нанагорнището или хората в колата ( докато Айгото виде ли нанагорнище 4-та си иска и смачкване на педала до ламарина



Моя съвет като потребител вече на Тойота Айго е ако я купувате да я карате само в градски условия , за извънградско пак става , но само междуградски селища , по магистралата ако имате нерви да се влачите със 100-110 км/ч за да ви даде малък разход давайте , всъщност още остава да я засека в градски условия , но смесено се колебае 6.8-7.2 като и в двата случая по магистралата повече от 130 не съм вдигал и съм спазвал ограниченията от 80 км / ч в тунелите и пистата преди Пловдив

Tino
Мнение от roumen68 » 06 Мар 2007 23:08
Единият, да го наречем служител А - в София, ще си кара най-вече градско с малки и редки излизания примерно до към Ботевград най-много.
Другият служител Б ще бъде в провинцията, с доста градско каране, но и с поне 70 км извънградско всеки ден, понякога до 200 км например.
И двамата ще пътуват най-вече сами, с малко багаж.
Как е избора на Айго за тези случаи, какви да бъдат двигателите в двата случая, 3 врати ОК ли са? Дали е по-добре за служител Б да бъде дизел?
Благодаря ви предварително!
roumen68
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта