От многото нано частици натрупани по стените на цилиндрите, те са станали по тесни от буталата ..nowyaris написа: Заради какво точно е блокирал мотора

От многото нано частици натрупани по стените на цилиндрите, те са станали по тесни от буталата ..nowyaris написа: Заради какво точно е блокирал мотора

Та казваш, че не трябва да слушаме собствения си опит и разум, и сериозните производители на автомобили и на ГСМ?Тонии написа:.....Така ще бъде,докато има хора които да са сигурни че " от искъро по-дълбоко нема и от Витоша по-високо нема " . Технологиите отдавна задминаха познанията на нашия средно статистически инженер, какво да говорим за завършил механо-техникум
 
 
slowtraveler написа:Та казваш, че не трябва да слушаме собствения си опит и разум, и сериозните производители на автомобили и на ГСМ?Тонии написа:.....Така ще бъде,докато има хора които да са сигурни че " от искъро по-дълбоко нема и от Витоша по-високо нема " . Технологиите отдавна задминаха познанията на нашия средно статистически инженер, какво да говорим за завършил механо-техникум
А да вярваме на рекламите на някакви си производителчета на добавки и съответните им местни дистрибутори?
Не звучи сериозно
martod, и аз така си помислих - просто луфта е бил половин милиметър, ама милиардите наночастици са запълнили празнината, а предозировката е уплътнила така буталото, че вече и молекулите не са могли да минават по стената... И е запекъл
 голям смях пада с тези добавки.Някои хора май прекаляват с филмите за "нанотехнологиите"
 голям смях пада с тези добавки.Някои хора май прекаляват с филмите за "нанотехнологиите"  А и като се зачетох забелязах,че на Мечо клиентелата е спаднала от 300 на 30-това го считам за прогрес от негова страна biggrin.gif А за добавките моето скромно мнение е това:който иска да
 А и като се зачетох забелязах,че на Мечо клиентелата е спаднала от 300 на 30-това го считам за прогрес от негова страна biggrin.gif А за добавките моето скромно мнение е това:който иска да  
Ами явно ти е добавката ти е направила маслото по-гъсто, щом чак лятото си усетил ефекта й...Оги написа: С такава добавка ми спря свиренето в скоростите.Виеше като ЗИЛ. Интересно, че я налях през зимата, а ефекта дойде чак през лятото. Явно е трябвало да се стопли за да реагира.
ffsolutions написа:Баща ми наскоро сложи добавка в двигателя, че мотора му лапа масълце. Няма да споменавам коя марка бе, но имаше добър резултат.
Аз самият не съм слагал добавки в маслото, но карам постоянно с добавка в резервоара, и смея да твърдя, че върши чудесна работа и мотора работи изключително тихо (не един или двама приятели са се чудили как може дизел да работи толкова тихо).
Истината е много проста - всяко стадо си има своята мърша. На пазара за добавки, от какъвто вид и за каквато и цел да се произвеждат, ще има както добри, така и лоши варианти. Важното е човек да си провери внимателно нещата преди да закупи и използва каквото и да е (и това важи не само за добавките).
За мен математиката е проста - щом една компания продава над 70 години на пазара, явно има качествена продукция. Колкото и "балъци" да има по света, няма достатъчно, за да я изкарат толкова дълго.
 Много хора тук го мислят, че дори го вярват! Нема смисъл - има добавки, които просто правят това, което е описано на кутията. Има много ментаци също. Пък и българина всичко знае - от домашно лечение до ядрена физика. Хубаво е човек да знае какво купува, защо и да попита за опита на други хора. Но да знаеш всичко и да не развиваш мисленето си са доста различни неща..... Цели електроцентрали и сума мини и минна технология ползва добавки и виджат смисъла да плащат хиляди левове, ама видиш ли, щом тук се казва че не стаа, значи не стаа......
  Много хора тук го мислят, че дори го вярват! Нема смисъл - има добавки, които просто правят това, което е описано на кутията. Има много ментаци също. Пък и българина всичко знае - от домашно лечение до ядрена физика. Хубаво е човек да знае какво купува, защо и да попита за опита на други хора. Но да знаеш всичко и да не развиваш мисленето си са доста различни неща..... Цели електроцентрали и сума мини и минна технология ползва добавки и виджат смисъла да плащат хиляди левове, ама видиш ли, щом тук се казва че не стаа, значи не стаа......  

Имах на предвид,че си спрял да преувеличаваш толкова ама май съм се объркалMe4oKyX написа:Тоше - как по-точно разбра, че са намалели клиентите !?? Тука утепа коня от смях ...... Звездите ли ти говорят ?!
Тони - ай сега тръгни да спориш, че производителя не прави нещата за пари, а за общото благо на ползвателя ....Много хора тук го мислят, че дори го вярват! Нема смисъл - има добавки, които просто правят това, което е описано на кутията. Има много ментаци също. Пък и българина всичко знае - от домашно лечение до ядрена физика. Хубаво е човек да знае какво купува, защо и да попита за опита на други хора. Но да знаеш всичко и да не развиваш мисленето си са доста различни неща..... Цели електроцентрали и сума мини и минна технология ползва добавки и виджат смисъла да плащат хиляди левове, ама видиш ли, щом тук се казва че не стаа, значи не стаа......
 с тези електроцентрали и минни технологии направо ме разби
 с тези електроцентрали и минни технологии направо ме разби  На минни машини боксове слагат(ш) ли biggrin.gif
 На минни машини боксове слагат(ш) ли biggrin.gif  
Не е вярно това! Аз лично съм работил за фирма която продаваше масла които никой не ги препоръчваше и съм участвал в тестове! Масово в индустрията се ползват минерални и полусинтетични долнопробни масла поради огромните обеми и нуждата от ниска цена. А това е рая за добавките!!! Дори съм присъствал на презентация на една марка немски масла за автоматите на ветрогенераторите в които бяха сложили ревитализант и изследванията им бяха доста показателни за ефекта. А отделно съм виждал тестове и знам къде се продават дори и в БГ добавки за индустрията! По принцип това за което говориш ти е мечтата на фирмите производители. Дори се опитват през застраховатлите да ги натискат но като сложиш анализите и се кротват. Но на практика нещата не са така и се променят доста драстично защото разходите за поддръжка са огромни. Това че в точно в твоята практика не си срещал подобни примери не значи че никой никога не го е правил или прави дори и сега! Но в най-скоро време и при теб ще дойдат.slowtraveler написа: Въпроса е, че явно имаме различни критерии за добавка...
Та на 'индустриален' двигател(и), на които се прави редовна проверка качеството на маслото в лабораторен център на производителя на маслото, не се слагат добавки.
.................................

Опа,отгъваш се.Ти да не си завършил Станфордския Технологичен миналата пролет ? Без подобни кфалификации,ако обичаш . Бъркаш Форума и Колегите с някой друг.Тонии написа:Какво се чудиш,тези хора познават само М 10 Д,завършили механо-техникум през миналия век. За тях нано технология звучи някак си космическо
Басмане, имах предвид употребата на добавки в двигатели и агрегати, за които е жизненоважна изправността, икономията и т.н.. Ветрогенераторите са доооста далеч от тези изисквания, въпреки, че според приятели в 'масления' бизнес са доста добри клиенти, защото консумират доста масло.Bass_Man написа:Не е вярно това! Аз лично съм работил за фирма която продаваше масла които никой не ги препоръчваше и съм участвал в тестове! ....slowtraveler написа: Въпроса е, че явно имаме различни критерии за добавка...
Та на 'индустриален' двигател(и), на които се прави редовна проверка качеството на маслото в лабораторен център на производителя на маслото, не се слагат добавки.
.................................
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта