Заслужава ли си Тойота?Мит ли е качеството на Тойота?
Мнение от plpenov » 20 Дек 2006 22:08
plpenov
- TheOrcrist
- Мнения: 129
- Регистриран на: 19 Сеп 2006 05:53
Мнение от TheOrcrist » 20 Дек 2006 22:10
Просто обясних на Алтезов за какво става въпрос и как са се правили нещата преди защото jamie попита, ако не помните ония стари времена на "всичко държавно е общо" не е моя винатаbad_dog написа:Ти явно живееш в 50-те ощеTheOrcrist написа:Old School основен ремонт е наваряване с елекрожен и пристъргване на струг или фреза докато се достигне необходимия размер за да се избегне СМЯНА което е забранена дума в БГ механиката![]()
![]()
![]()

TheOrcrist
Мнение от b_d » 21 Дек 2006 08:39
TheOrcrist написа:Просто обясних на Алтезов за какво става въпрос и как са се правили нещата преди защото jamie попита, ако не помните ония стари времена на "всичко държавно е общо" не е моя винатаbad_dog написа:Ти явно живееш в 50-те ощеTheOrcrist написа:Old School основен ремонт е наваряване с елекрожен и пристъргване на струг или фреза докато се достигне необходимия размер за да се избегне СМЯНА което е забранена дума в БГ механиката![]()
![]()
![]()








b_d
Мнение от Reptile » 21 Дек 2006 12:47
Дано да си прав. Въпреки, че фирмата, която се опари с турските "Тойоти" сега мина на Опел и като че ли всички са по-доволни от опелите. Единствено еластичността на мотора е по-слаба, но поведение на пътя и спиране.....опелите са по-добри!bobsn написа:Фирмите сами знаят още с пускането на пазара какви дефекти ще дадат колите. Просто за да са конкурентни се налага много по-често да освежават с фейслифт или направо да подменят моделите си с нови. Така нямат време или въобще дори не се занимават с търсене на дефекти по прототипните серии. Ще ви дам пример с мой приятел, който през 2003-та си купи Мерцедес Е320CDI. На четвъртия ден забелязва на пода в гаража си петно като от спирачна течност. Закарва го в БалканСтар. И там още преди да му я вдигнат на подемника при разпита от какво се оплаква, след като им обяснява за вероятност от теч, шеф-техника приемчик му заявил спокойно, че най-вероятно му тече хидроусилването на волана. Но да бъдел спокоен, от Мерцедес знаели за тоя проблем, който бил конструктивен и ако до година и половина от пускането на пазара тоя модел дадял повече от 11% дефектни коли с тоя проблем, фирмата сама щяла да го извика са безплатно отстраняване. А дотогава щели нещо да му затягат при смяната на консумативите и по-малко щяло да тече. След още три седмици им я закара за ремонт на прехвалената им автоматична скоростна кутия. После го викаха за смяна на софтуера, щото имал грешка и не можел да достига до предвидените 200 и незнам колко си конски сили. И това е за нова кола за над 130000 лв. Обаче понеже сам знае, че вече всичко ново е боклук си поръча и от месец кара по-нов мерцедес, на който поне се радва, че нямал за сега течове...Та поговорката за "бързата работа..." важи за всички производители по света. Не е изключение и Тойота, особено Европейското им подразделение. Е вярно е и това, че са по-добри и надеждни от повечето европейски марки, нали затова сме ги купили, но в никакъв случай не са на нивото от 90-те или 80-те!
Турските "Тойоти" си се люшкаха по завойте и се усещаше. Всеки си има различен стил на каране, но това са мои ЛИЧНИ констатации!
ПОЗДРАВИ
Reptile
Мнение от Reptile » 21 Дек 2006 12:55
А, не е ли "по-сладко", Тойотата да ти се отпусне от фирмата - чисто НОВА?!plpenov написа:Колеги , пожелавам го на всички , да имат щастието да си купят нова Тойота , а след това да дават каквито си искат коментари : къде е произведена , до коя година нямала проблем с окачването , и т.н. , и т.н. За мен , всичко това са казани думи без покритие , защото удоволствието от новата Тойота е незабравимо , и само този който не го е усетил , неможе да се наслади на удоволствието!
Данъци, застраховки, гориво, дори и автмомивките да ти се покриват, к'во ШЪ ка'еш. Когато автомобила е служебен и не си извадил пари от джоба ми се струва, че оценката ти е по-адекватна.
Като извадиш 20000 евро, навсякъде ще твърдиш, че твойто е най-добро и доставя неземна наслада, нЕма кажеш, че си се набутал Я?!?!
Ако пожеланието ти е всеки да има СВОБОДНИ поне 20000 евро - БЛАГОДАРЯ(но не бих ги дал за нова Тойота сглобявана в Турция)!
ПОЗДРАВИ
Reptile
Мнение от Reptile » 21 Дек 2006 13:09
Ами много неща за по-ниският клас Мерцедеси се правят в КИТАЙ. По окачването особено почти всичко се прави ТАМ.bobsn написа:Фирмите сами знаят още с пускането на пазара какви дефекти ще дадат колите. Просто за да са конкурентни се налага много по-често да освежават с фейслифт или направо да подменят моделите си с нови. Така нямат време или въобще дори не се занимават с търсене на дефекти по прототипните серии. Ще ви дам пример с мой приятел, който през 2003-та си купи Мерцедес Е320CDI. На четвъртия ден забелязва на пода в гаража си петно като от спирачна течност. Закарва го в БалканСтар. И там още преди да му я вдигнат на подемника при разпита от какво се оплаква, след като им обяснява за вероятност от теч, шеф-техника приемчик му заявил спокойно, че най-вероятно му тече хидроусилването на волана. Но да бъдел спокоен, от Мерцедес знаели за тоя проблем, който бил конструктивен и ако до година и половина от пускането на пазара тоя модел дадял повече от 11% дефектни коли с тоя проблем, фирмата сама щяла да го извика са безплатно отстраняване. А дотогава щели нещо да му затягат при смяната на консумативите и по-малко щяло да тече. След още три седмици им я закара за ремонт на прехвалената им автоматична скоростна кутия. После го викаха за смяна на софтуера, щото имал грешка и не можел да достига до предвидените 200 и незнам колко си конски сили. И това е за нова кола за над 130000 лв. Обаче понеже сам знае, че вече всичко ново е боклук си поръча и от месец кара по-нов мерцедес, на който поне се радва, че нямал за сега течове...Та поговорката за "бързата работа..." важи за всички производители по света. Не е изключение и Тойота, особено Европейското им подразделение. Е вярно е и това, че са по-добри и надеждни от повечето европейски марки, нали затова сме ги купили, но в никакъв случай не са на нивото от 90-те или 80-те!
Едно време, като студент работех, като охрана и имах възможност да карам или да се возя в СУПЕР автомобили:
Ламборжини Диабло VT, Ферари, Мерцедес Кьонинг Спешъл и доста S Class-и.
Всички мои познати, които си останаха охрана и сега возят охраняваните персони в нови автомобили споделят, че качеството е паднало НЕИМОВЕРНО. При нас имаше три S-Class, един дизел и два бензинови и то купени втора ръка. Не можете да си представите дизела к'во е "преживал", ама наистина неможете.......имаше блокировка и като се включеше въртеше гуми......абе изродска работа!
Там съм бил 4 години, НИТО една повреда по S-Class-те!
Към днешна дата особено средният клас "Фърлят" окачване на по 30 000км ФАКТ. Ауди А8 например имат ужасни проблеми с елктрониката, ама о СекакАв характер, пак лични наблюдения!
ПОЗДРАВИ
Reptile
Мнение от domi » 22 Дек 2006 02:27

Пък прощавайте, ако съм нагрубил, просто все се отнасям като заговоря за подобен вид неща...
domi
V35GTR
Мнение от Tzoncho » 24 Яну 2007 00:40

Tzoncho
jamie
Tzoncho, проблема идва оттам че дори Тойота стана емблема че
Мнение от Tzoncho » 24 Яну 2007 12:55
Tzoncho
- juri_galev
- Мнения: 739
- Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45
Re: Tzoncho, проблема идва оттам че дори Тойота стана емблем
Мнение от juri_galev » 24 Яну 2007 17:31
Е и аз трябва да се оплача за 5 години най-накрая ми изгоря единния габаритTzoncho написа:аз лично незнам коя друга европейска марка предлага същото съотношение цена- качество, което предлага Тойота (колкото и влошено да е качеството напоследък,, съдейки от мнения на колеги). Ако качеството се влошава, то става глобално, вземете една фирма като Ситроен, ами това са анти автомобили, сравняват ми френския дизел с японския- пълни глупости, сравняват цени и продажби, всяка година изкарат по някой абсурден автомобил като ц4, който след това ми го обявяват за кола на годината! Възмощавам се конкретно от ситроен поради факта че един колега му блокира двигатела на 30000тина хиляди, 1.6Д, дори представителите на прекрасната марка го помолиха най-учтиво да намери начин да я закара до сервиза поради затруднения да го направят те! Същата история е и с още една камара други европейски ЛИДЕРИ, но няма да коментирам повече някой да не се почувства засегнат лично!




juri_galev
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Мнение от sluchaen_fen » 24 Яну 2007 17:59
За първите 7 години имам само един дефект на Королата (лифтбек 1999 год. японска сглобка), вследствие на влошеното качество на Тойота. Извади се и падна пластмасовия връх на лостчето от пулта на парното за управление на входящия въздух за салона, т.е. лостчето за регулиране засмукване отвън или циркулация на въздуха вътре в салона. Изгоряха 3 лампички за осветление на приборите от 4 възможни лампички. Скъса ми се ръждясала шпилка, която държи джантата за главината. Причината е невнимателен гумаджия, който използваше сгъстен въздух с повишено налягане за пневматичен пистолет при развиване на гайките на джантите при смяна зимни-летни гуми. Мъка.
Другата ми Корола е още в гаранция и засега всичко е ОК, освен бързото запушване на филтъра за въздуха в салона. Явно качеството на филтрите е паднало или въздуха в София е станал по-прашен?
Същия гумаджия по същия начин ми счупи секретната гайка. Мъка.
Два месеца събирах литература за ремонт на Тойота, защото искам да посъветвам всички практични Тойота-фенове да си карат Тойотите и да не си правят експерименти с други марки.
sluchaen_fen
- slowtraveler
- Мнения: 6307
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Мнение от slowtraveler » 24 Яну 2007 18:29

На Тойотата до момента (почти 60х.км) само крушка не ми е изгаряла (да чукна на дърво), но иначе скоростна кутия сваляха 2 пъти и смениха съединител и аксиален лагер за да търсят оня странен шум при тръгване назад - шума си го има и до сега, направиха основен ремонт на двигателя - смяна бутала, сегменти и т.н.......
На Опел Астра G 1.6 16V до 103х.км когато го продадох имах една смяна на предни спирачки, изгорял фар и изгорял габарит (и разбира се консумативите - масла на 15х.км, въздушни филтри и бензинов на 30х.км и свещи с ГРМ ремък на 60х.км).......
Като поведение на пътя - с Опела бях доста по-сигурен в завой (имаше напълно балансирано завиване, докато Авенсиса тръгва да поднася задница), но пък на дълъг път и при високи скорости Авенсиса е много по-комфортен...
Така, че спора май е 'на кой е по-дълъг' biggrin.gif
Най-хубавата кола е новата, ако я сравняваш с кола в същия клас...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
jamie
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта