2ZR-FE с Dual VVT-i
Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
gringo359
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: 2ZR-FE с Dual VVT-i
Мнение от Japanese_fever » 21 Окт 2006 02:30
Ne gi znam mnogo dvigatelite, no 6tom e FE ne vijdam kakvo jivotno moje da bude!?! 

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
ugabuga
Мнение от domi » 17 Дек 2006 05:52
Според инфото из нетя, изглежда най-пикантното в двигателя е Dual VVT-i системата, която за разлика от предишния екземпляр променя валв-тайминга и на двата вала, докато предишния - само на exhaust половината. Иначе са разширили диаметъра на цилиндрите с милиметър и половина и са скъсили хода със малко над 3мм. От цялата играчка са извадили 3 коня и 5 нютон-метра въртящ момент, но като цяло нещата са почти сходни със 1ZZ-FE VVT-i... Със здраве да си го слагат по новите колички. =)
domi
ALTEZZA
Мнение от domi » 20 Дек 2006 04:22
Алтеза, не съм ти на нивото, че да ти противореча, но ето тук официалния сайт на Тойота твърдят друго. [http://www.toyota.co.jp/en/news/06/0613.html]
Не съм правил коментара на базата на собствен опит, може VVT-i по принцип да се отнася само към входящата част от инсталацията, просто инфото, което ми попадна беше друго. Има шанс и в страницата да е допусната грешка, идея нямам, просто следваше да оправдая изказването си... Не съм настоявал, че дуал системата е първата по рода си, за отправна точка използвах двигателя, чието място този заема във линията на Тойота..
Не съм правил коментара на базата на собствен опит, може VVT-i по принцип да се отнася само към входящата част от инсталацията, просто инфото, което ми попадна беше друго. Има шанс и в страницата да е допусната грешка, идея нямам, просто следваше да оправдая изказването си... Не съм настоявал, че дуал системата е първата по рода си, за отправна точка използвах двигателя, чието място този заема във линията на Тойота..
domi
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост