Japanese_fever написа:Akima написа:Обикновените "медни" свещи са с пробег около 30 000 км и не искам да ти казвам как изглеждат накрая.
Друг път не се изказвай така или прилагай снимка към коментара да не става толкова смешно!
Аз ти показах обикновени свещи на 50 000 км и такива над 50К км, които до последно работеха безупречно вижда се от цвета им и даже могат да изкарат още.
Българинът не е беден, а просто му продават ментета - бензин, масло, свещи и т.н.
Ти ми говориш за една кола,а аз ти говоря за друга.
Твоите обикновени са със service life 50k m , а на моите по книжка им дават 30k km.
Нямам снимка в момента,но обикновените свещи - бяха много зле износени - без да е надвишаван пробега им по книжка - даже имаше и поизядено на една от тях.
Ти караш в Чикаго,ИЛ , а аз във Варна,БГ - има разлика в начина на експлоатация.Имаш много повече магистрални мили от мен.
Горивата са различни,маслата да кажем са пълна синтетика и при двамата.
Спазваш ли сервизния интервал няма такова нещо като лоши свещи.
За мен иридия е по-добър,защото ми осигурява по-добра работа на двигателя,искра с по-висока температура,по-тиха работа на мотора и дори лека икономия на гориво.Да не говорим,че ми се струваше,че колата е по-отзивчива в ниските обороти,но това считам за мое внушение.
Аз имам свещи за 75 лв. с пробег да 100к км и едно ходене до сервиз за смяната им.
Ти имаш свещи за 10 $ / 15 лв. с пробег по 50 к и две смени.
Реално си на далавера,ако не отчитаме парите за труд,но да предположим,че го играеш и гаражен майстор.
Само,че не отчитаме другите предимства на иридия.
Айде лека нощ от мен,че го обърнахме на чат.
П.С.Защо постваш 3 мнения едно след друго,а не ги обединиш за по-прегледно.