Трябва ли да посетя сервиз?
Трябва ли да посетя сервиз?
Здравейте колеги,преди 4 месеца купих на жената Тойота Корола 2003г.,2.0Д4Д,110к.с.,но се оказа ,че и аз я подкарах здраво в града.Разхода много ни допада на фона на другата кола в семейството-Субару Аутбек 3.0,та Тойота-та се превърна в ГРАДСКИЯ боец biggrin.gif До сега никакви ядове,докато днес не тръгнах да правя обратен завой с повечко газ(нищо екстремно,просто идваха коли),в самия завой ми светнаха лампите АБС и (!) и колата изгасна .След това си запали и никакви проблеми.Зачудих се дали в бързината не съм ръгнал 4-та и да съм я задавил нещо
.Тази вечер набързо я тествах на 2 обратни леви завоя(пак с повечко газ)и същия резултат-светва ABS и (!) и колата загасва.След това пали и никакъв помен от проблем,всички лампи загасват и колата си върви нормално.Та въпросът е -трябва ли да посетя сервиз и за какъв проблем може да намекват тия симптоми или има някаква електронна система в тая кола,която ми гаси двигателя при тия условия(нещо не ми се вярва
)И още един привидно глупав въпрос-как да разбера нивото на маслото в двигателя?На щеката има вдлъбнати точки от едната страна,от другата са изпъкнали(за мин. и макс.),само че от едната страна нивото на масло е едно,а от другата съвсем друго.Ако от към вдлъбнатите е на max,от зад е доста над изпъкналия белег.А и реално не знам кое е правилното положение на щеката,в момента е с вдлъбнатите напред.До сега такава кола не съм имал
.Чакам Вашите мнения и приятна вечер 
-
memorex
Re: Трябва ли да посетя сервиз?
Ако ти е колата с ел управление на волана избягвай да въртиш пълен и в същото време много газ.Особено ако ти е зле акумулатора или динамото.Ако е хидравлика пак при пълен се натоварва помпата и ремъка може да приплъзне.За щеката на маслото се гледа по ниската стойност,другото е зацапване от масло останало по тръбичката.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Трябва ли да посетя сервиз?
Прилича на ел. проблем, не е лошо да направиш една диагностика даже най-добре докато го симулираш да се гледа какво се случва.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Трябва ли да посетя сервиз?
Според мен също трябва да посетиш сервиз.
И ги питай пак кога на щеката маслот ти е на макс., за да знаеш за вбъдеще.
Иначе този проблем, дето го имаш не е заради ниско ниво на маслото.
И ги питай пак кога на щеката маслот ти е на макс., за да знаеш за вбъдеще.
Иначе този проблем, дето го имаш не е заради ниско ниво на маслото.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- TATI
- Мнения: 3101
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 194 пъти
- Обратна връзка:
Re: Трябва ли да посетя сервиз?
Малсото се мери като се гледа страната на щеката, която сочи задницата на автомобила. В книжката е написано и показано. За другото, колегите са ти казали.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Re: Трябва ли да посетя сервиз?
Благодаря на колегите,които помогнаха с мнения
.Сега по същество-днес закарах колата на диагностика и не беше записала никаква грешка,нито двигателя,нито АБС-а.От там с диагностика отиваме на голям паркинг и газ,рязък ляв и ....колата изгасва,палене,пак същото упражнение и пак същия резултат-изгасва и светват всички лампи на таблото,все едно си дал на контакт.От там правим упражнението пак,само че на дясно и без проблем,на ляво-гасне.Следват умни и задълбочени погледи
Светна чека и отидохме да четем грешката-нещо от сорта на ниско напрежение.Основния заподозрян започна да се оформя електромотора на рейката (електрическа е).И точно почнахме да обсъждаме варианти за последващи действия,когато човека ме вика,сочи ми двигателя и ме пита"кво виждаш?"А аз викам-акумулатор
.И след малко просвтлението-някой италиански или български шиб.няк е елиминирал скобата за захващане на акумулатора и при рязка маневра на ляво,акумулатора побягва на дясно и клемата се допира до дросела и...рестарт
Мястото чак беше почерняло от искрата.Добре,че не ми се е подпалила колата,избухнал акумулатора или гръмнал някой компютър.Стана малко дълго,ама исках да ви кажа от каква дребна мърлявщина в какъв филм може да се влезе.

- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Трябва ли да посетя сервиз?
Браво, много се радвам, че бързо сте открили и отстранили повредата!
Хубаво е да четем от къде е бил проблема и как е решен.
Тук много често влизат хора, питат, казваме им и после въобще не се вясват да кажат репили ли са проблема, какво са направили и т.н.
Хубаво е да четем от къде е бил проблема и как е решен.
Тук много често влизат хора, питат, казваме им и после въобще не се вясват да кажат репили ли са проблема, какво са направили и т.н.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Re: Трябва ли да посетя сервиз?
Така мисля,че е редно,а и така съм свикнал от Субару форума-намираш решението и споделяш ,да има някаква полза от писането. 
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Baidu [Spider], ZEDYCUS и 2 госта