

Мнение от Japanese_fever » 07 Апр 2014 18:36
Japanese_fever
Scott
Мнение от Japanese_fever » 07 Апр 2014 19:06
Japanese_fever
Мнение от Vesko » 07 Апр 2014 20:12
Теста и тестерите си ги има още от бай Тошово време..... друг е въпроса дали се ползват biggrin.gifJapanese_fever написа:Да, но гледам да помагам. Той човека вече си е махнал катализатора. Явно много са скъпи в БГ. Толква скъпи, че предпочита да се надишва с вредни изпарения всеки ден вместо да си вземе нов катализатор, а и не само той, но и неговите деца и съседите също. За радост аз не живея в неговия град.Това показва, че БГ върви назад, а не напред. Дето се вика още няма тест за изгорели газове при годишния технически преглед. Ако имаше щяхме да видим дали щеше да си махне катализатора. biggrin.gif
Vesko
Мнение от Japanese_fever » 07 Апр 2014 20:30
Japanese_fever
Мнение от Vesko » 07 Апр 2014 20:36
Тя тази букса точно за тази цел е измислена. За техническите прегледи в УСА. Но дори и там много лесно могат да се сложат емулатори и за тестера всичко да е ОК, пък какво става с мотора...Japanese_fever написа:Те вече тестовете ги правят само чрез буксата за OBDII (не се мушкат вече мъркучи в ауспуха), така че ако не му свети CEL пак ще мине теста и без катализатор.
Vesko
Мнение от Japanese_fever » 07 Апр 2014 20:42
Japanese_fever
Мнение от jim_beam » 07 Апр 2014 20:43
тук ги мушкат още в аспуха на техн.прегледи.Japanese_fever написа:Те вече тестовете ги правят само чрез буксата за OBDII (не се мушкат вече мъркучи в ауспуха), така че ако не му свети CEL пак ще мине теста и без катализатор.
jim_beam
Мнение от Vesko » 07 Апр 2014 20:49
Т.е. с ЕЛМ кабел, ако си изтриеш грешките точно преди прегледа всичко е ОК? И после уж в УСА било по-добреJapanese_fever написа:Ако ЕСU-то не ти дава грешка, т.е. не ти свети CEL - минаваш теста. Не ти трябват никакви емулатори.
Vesko
Мнение от Black-VVT-i Celica » 07 Апр 2014 20:57
Black-VVT-i Celica
Мнение от Japanese_fever » 07 Апр 2014 20:58
Japanese_fever
Мнение от Vesko » 07 Апр 2014 21:19
А не мерси. Все пак каторжниците от австралия ми дадоха виза, ама не смятам да си ги причинявам скоро пак за да ходя и до УСА. Като махнат визите моооже и да си помисля.Japanese_fever написа:Ами те нали виждат преди колко време се занулил ECU-to. Не са пък толкова да пасат трева. Иначе УСА е поне 20 год. пред БГ като дойдеш ще разбереш.
Vesko
Мнение от Japanese_fever » 07 Апр 2014 21:33
Japanese_fever
Мнение от Black-VVT-i Celica » 07 Апр 2014 23:03
Black-VVT-i Celica
Мнение от Japanese_fever » 08 Апр 2014 05:25
Колега, защо не си купиш китайски катализатор, не е задължително да е японски? Ще ти излезе поне двойно по-евтино! Също така може да си свалиш от някоя ударена кола в моргата.Black-VVT-i Celica написа:КОЛЕГИ!Аз съм бедно полицайче и нямам 1000 долара за японски катализатор.
Japanese_fever
Потребители разглеждащи този форум: pancho_villa и 1 гост