Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.
Re: КОРОЛА Е12 мнения, +/- цени части и др.
Здравейте Колеги,
От няколко дни съм горд собственик на E12U 1.6 vvt-i 2002г.
(като цяло не знам дали това е правилната тема)
Успях да навъртя стотина километра на абтомобилчето, и като цяло съм много доволен. Каляската е страхотна
Днес е голям ден за автомобила, предстои му монтаж на аларма, оглед за каско, и смяна на масълцето.
И все пак има едно виене, когато е на скорост, и се движи с повече от 50 км/ч. Шумът малко ме притеснява, защото не съм чувал подобен до сега в предишните си автомобили ( може и да е нормално за този мотор).
Бихте ли ме насочили, какво би могло да бъде притеснително при подобни звуци ( проблема е че го прави само в движение и на скорост и няма как да я обиколя и да се ослушам внимателно).
(като цяло приемам всякакви съвети относно това возило)
Поздрави
От няколко дни съм горд собственик на E12U 1.6 vvt-i 2002г.
(като цяло не знам дали това е правилната тема)
Успях да навъртя стотина километра на абтомобилчето, и като цяло съм много доволен. Каляската е страхотна
Днес е голям ден за автомобила, предстои му монтаж на аларма, оглед за каско, и смяна на масълцето.
И все пак има едно виене, когато е на скорост, и се движи с повече от 50 км/ч. Шумът малко ме притеснява, защото не съм чувал подобен до сега в предишните си автомобили ( може и да е нормално за този мотор).
Бихте ли ме насочили, какво би могло да бъде притеснително при подобни звуци ( проблема е че го прави само в движение и на скорост и няма как да я обиколя и да се ослушам внимателно).
(като цяло приемам всякакви съвети относно това возило)
Поздрави
Toyota Corolla 1.6 VVT-I / 2003
Honda CB 600 F / 2000
Toyota Corolla 1.4 D4D / 2014
Honda CB 600 F / 2000
Toyota Corolla 1.4 D4D / 2014
Re: КОРОЛА Е12 мнения, +/- цени части и др.
Защо мотора нали в движение го прави?ids написа:Бихте ли ме насочили, какво би могло да бъде притеснително при подобни звуци ( проблема е че го прави само в движение и на скорост и няма как да я обиколя и да се ослушам внимателно).
(като цяло приемам всякакви съвети относно това возило)
Поздрави
Гумите ти с едър грайфер ли са?
Пробвай и на завой ляв-десен с около 60-70 км.в час за проверка на предни лагери,ако са позаминали шума се усилва или обратно,или най добре да ти я чуе някой разбирач.
Re: КОРОЛА Е12 мнения, +/- цени части и др.
Здравейте Колеги,
Всъщност вчера беше голям ден за Королата
Има си аларма (майсторите леко си оставиха ръцете и ми изядоха времето, за оглед при застрахователите , но здраве да е ).
По важното е, че и смених масло и филтри в читав сервиз, където ми направиха и диагностика. Оказа се шум от скоростната кутия.
Но трябва да отида през седмицата, да се чуе от спец по скоростните кутии. Иначе механика, който я преглежда спомена, че скоростната кутия е ремонтирана ( отваряна е 5-та предавка, каквото и да значи това).
А иначе ходова част, ремък и ролки са ок, което е хубаво все пак.
Като цяло е малко рисково да се купува автомобил нов внос, без номера, заради това че не може да му се направи тест драйв.
...(на следващия ден)
Все пак се оказа, че проблемът е в скоростната кутия.
Най добрата цена, която получих за сваляне диагностика и качване днес беше 350 лв. ( това реално ли е или токова си струва?)
След това майстора, с който говорех започна да ми говори за някакви лагери за по 200-300 лева, като на края уточни, че е добре да си приготвя едни 1000 лева за цялата магария, а можело да излезе и по малко...
Моля, споделете от опита си, това реално ли е, или аз попадам на хора, които не познават парите...
Ще съм благодарен за всеки съвет(дори и по отношение на това какви скоростни кутии са съвместими с моя мотор 3zz 1.6 vvti, а иначе автомобила ми е e12u 2002г)
Поздрави.
Всъщност вчера беше голям ден за Королата
Има си аларма (майсторите леко си оставиха ръцете и ми изядоха времето, за оглед при застрахователите , но здраве да е ).
По важното е, че и смених масло и филтри в читав сервиз, където ми направиха и диагностика. Оказа се шум от скоростната кутия.
Но трябва да отида през седмицата, да се чуе от спец по скоростните кутии. Иначе механика, който я преглежда спомена, че скоростната кутия е ремонтирана ( отваряна е 5-та предавка, каквото и да значи това).
А иначе ходова част, ремък и ролки са ок, което е хубаво все пак.
Като цяло е малко рисково да се купува автомобил нов внос, без номера, заради това че не може да му се направи тест драйв.
...(на следващия ден)
Все пак се оказа, че проблемът е в скоростната кутия.
Най добрата цена, която получих за сваляне диагностика и качване днес беше 350 лв. ( това реално ли е или токова си струва?)
След това майстора, с който говорех започна да ми говори за някакви лагери за по 200-300 лева, като на края уточни, че е добре да си приготвя едни 1000 лева за цялата магария, а можело да излезе и по малко...
Моля, споделете от опита си, това реално ли е, или аз попадам на хора, които не познават парите...
Ще съм благодарен за всеки съвет(дори и по отношение на това какви скоростни кутии са съвместими с моя мотор 3zz 1.6 vvti, а иначе автомобила ми е e12u 2002г)
Поздрави.
Toyota Corolla 1.6 VVT-I / 2003
Honda CB 600 F / 2000
Toyota Corolla 1.4 D4D / 2014
Honda CB 600 F / 2000
Toyota Corolla 1.4 D4D / 2014
Re: КОРОЛА Е12 мнения, +/- цени части и др.
Да опиша и аз моята Корола.
1.8VVTi,134 к.с. 350000 км( 310 000 мои) , 2003 набор. Има навъртяни 300 000 на метан( това прозвуча като за такси ).
Някъде по-нагоре колега питаше за газови уредби и VVTi мотор, та да кажа моите наблюдения и ремонти покрай метана.
На всеки 80-100к се сменяват клапани+ гумички и гарнитура на главата. Това е. Малко неприятно, но като се има пред вид спестената сума пари за 300к км, си струва.
По някое време ги бях смятал 18 000 лева разлика.
С метана съм го докарвал до 4.5кг/100км, но това за теста, със около 110 извънградско( към 2000 оборота), иначе нормално извънградско -5.5-6 км.
Системата е BRC Sequent4 със японски дюзи KEIHIN.Радвам се, че избрах тях тогава преди 8 години, защото другата по-евтина опция бяха BRC дюзи, но за Кейхина ми казаха, че ще изкара 200к , досега е на 300к и няма грижи никакви.
Иначе освен покрай метана друго съм сменявал съединител 2 пъти, радиатор също 2 пъти + наскоро радиаторчето вътре в купето ( супер неприятна работа, освен това в BG искат 900 лева за него, добре, че имам приятели да ми изпратят отвън).
От 2005 година, за тези 300к км, НИКОГА не е сменяно нищо по ходова част, чак сега май се разтропа един амортесьор.
Забравих да кажа, че колата е правена в Япония, не в Турция.
На това отдавам частично безумно здравата машина, имайки пред вид какъв душманин съм на всякакви видове каляски.
Масло се сменява на не по- малко от 10К, стигало се е и до 20К.
Доскоро карах само с MOTUL 6100+, никога не го е пипала, сега сложих някакъв уж нов уникален Кастрол, оригинален, немски едикакво си, и вчера доливах.
Така че, се сещам какво масло ще пийне скоро пак .
1.8VVTi,134 к.с. 350000 км( 310 000 мои) , 2003 набор. Има навъртяни 300 000 на метан( това прозвуча като за такси ).
Някъде по-нагоре колега питаше за газови уредби и VVTi мотор, та да кажа моите наблюдения и ремонти покрай метана.
На всеки 80-100к се сменяват клапани+ гумички и гарнитура на главата. Това е. Малко неприятно, но като се има пред вид спестената сума пари за 300к км, си струва.
По някое време ги бях смятал 18 000 лева разлика.
С метана съм го докарвал до 4.5кг/100км, но това за теста, със около 110 извънградско( към 2000 оборота), иначе нормално извънградско -5.5-6 км.
Системата е BRC Sequent4 със японски дюзи KEIHIN.Радвам се, че избрах тях тогава преди 8 години, защото другата по-евтина опция бяха BRC дюзи, но за Кейхина ми казаха, че ще изкара 200к , досега е на 300к и няма грижи никакви.
Иначе освен покрай метана друго съм сменявал съединител 2 пъти, радиатор също 2 пъти + наскоро радиаторчето вътре в купето ( супер неприятна работа, освен това в BG искат 900 лева за него, добре, че имам приятели да ми изпратят отвън).
От 2005 година, за тези 300к км, НИКОГА не е сменяно нищо по ходова част, чак сега май се разтропа един амортесьор.
Забравих да кажа, че колата е правена в Япония, не в Турция.
На това отдавам частично безумно здравата машина, имайки пред вид какъв душманин съм на всякакви видове каляски.
Масло се сменява на не по- малко от 10К, стигало се е и до 20К.
Доскоро карах само с MOTUL 6100+, никога не го е пипала, сега сложих някакъв уж нов уникален Кастрол, оригинален, немски едикакво си, и вчера доливах.
Така че, се сещам какво масло ще пийне скоро пак .
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: КОРОЛА Е12 мнения, +/- цени части и др.
Началото на номера на купето определ яеднозначно страната производител. И това за всички марки. Поне по стандартmityo79 написа:Бъдещ колега при покупка на кола при първоначален оглед може ли да се разбере къде е правена колата в турция или япония , чувал съм за някакви цифри на купето ли не помня точно
Re: КОРОЛА Е12 мнения, +/- цени части и др.
Къде се намират номерата на копето на королата, в долтага част на предното стъкло ли, и какви са цифрите ако е произведена в турция и какви са ако е произведена в япония
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: КОРОЛА Е12 мнения, +/- цени части и др.
http://en.wikibooks.org/wiki/Vehicle_Id ... fier_(WMI)
А къде се намира не знам... В талона го пише също
А къде се намира не знам... В талона го пише също
Re: КОРОЛА Е12 мнения, +/- цени части и др.
Буквата с която започва VIN номера определя страната производител.mityo79 написа:Бъдещ колега при покупка на кола при първоначален оглед може ли да се разбере къде е правена колата в турция или япония , чувал съм за някакви цифри на купето ли не помня точно
J - Япония
S - Англия
N – Турция
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 20 Сеп 2008 19:16
Re: КОРОЛА Е12 мнения, +/- цени части и др.
Здравейте колеги,
Предстои ми закупуването на летни гуми, а не мога да намеря информация какви са точно размерите на оригиналните гуми. Става въпрос за Toyota Corolla E12 hachback, 2003, 1.6 VVT-I. Колата съм я купувал втора употреба с 195/60/15, с тези размери ми е и резервната гума, но на много места в интернет гледам, че за този модел дават размер 195/65/15, а и много хора виждам, че карат с този размер.
В калкулаторите за гуми двата размера дават много голямо отклонение.
Моля за коментар ако някой се е сблъсквал с този проблем, кой е оригиналния размер, както и има ли проблем ако взема 195/65/15, че май са по-евтини......
Благодаря предварително!
Предстои ми закупуването на летни гуми, а не мога да намеря информация какви са точно размерите на оригиналните гуми. Става въпрос за Toyota Corolla E12 hachback, 2003, 1.6 VVT-I. Колата съм я купувал втора употреба с 195/60/15, с тези размери ми е и резервната гума, но на много места в интернет гледам, че за този модел дават размер 195/65/15, а и много хора виждам, че карат с този размер.
В калкулаторите за гуми двата размера дават много голямо отклонение.
Моля за коментар ако някой се е сблъсквал с този проблем, кой е оригиналния размер, както и има ли проблем ако взема 195/65/15, че май са по-евтини......
Благодаря предварително!
Re: КОРОЛА Е12 мнения, +/- цени части и др.
Оригиналния размер е 195 60 15, но и аз на следващата смяна обмислям да е на 65. Плюсовете на 65 са по меко возене-за в града са супер, разтоварване малко на мотора по магистрала /пътя за морето biggrin.gif /. Минусите са нестабилност при високи скорости над 130, може би и клатушкане по зовоите, за друго не се сещам...
Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Re: КОРОЛА Е12 мнения, +/- цени части и др.
Здравейте,вчера капарирах (заради празниците)една корола хечбек 2006г. 2000куб д4д 116 коня,никъде не видях в темата да коментирате този мотор,кажете нещо и за него,набутал ли съм се
- zi_zi_top
- Мнения: 4213
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 17 пъти
Re: КОРОЛА Е12 мнения, +/- цени части и др.
ДВГ е добър и няма някакви характерни проблеми, мощен е и много добре дърпа това купе. Все пак купуваш 8 годишен автомобил и много зависи какъв ти е късметът...
Ако си уцелил добре поддържан екземпляр ще се возиш дълго с кеф.
Ако си уцелил добре поддържан екземпляр ще се возиш дълго с кеф.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- zi_zi_top
- Мнения: 4213
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 17 пъти
Re: КОРОЛА Е12 мнения, +/- цени части и др.
"Японките" и "туркините" са за предпочитане! Моделът е железен отвсякъде. Карай и поддържай добре за да не ремонтираш.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 31 Мар 2014 11:48
- Местоположение: София
Re: КОРОЛА Е12 мнения, +/- цени части и др.
Здравейте, от няколко дни съм горд собственик на Корола Хечбек 2.0D4D 116 коня. 2003-та година.
Засега съм повече от доволен.
Единствения видим проблем за мен е, че в ниските обороти на 2-ра и 3-та не иска изобщо да набере... чак като стигне 1800-2000 и зацепва както се казва, но според някой понеже била "дизел" и е нормално...
Не можах да намеря информация за сваляне на таблото, а днес доста търсих, трябва да проверя копчетата под СД-то, че някой искат доста сила, за да се задействат.
Може ли да попитам и кое точно ми трябва за закупуването на части, кой номер? cde120l-dhmnxw или Е12U, или дългия SB1KW28E90E031127, мерси.
Също така какво съветвате да сменя сега след закупуването : ролки, ремъци ( но всички ли ? ) всички филтри, водна помпа и масло.
2-3 снимки:
http://i.minus.com/i6mzQTXeDQauY.jpg
http://i.minus.com/ib0zUwE6gN9361.jpg
Засега съм повече от доволен.
Единствения видим проблем за мен е, че в ниските обороти на 2-ра и 3-та не иска изобщо да набере... чак като стигне 1800-2000 и зацепва както се казва, но според някой понеже била "дизел" и е нормално...
Не можах да намеря информация за сваляне на таблото, а днес доста търсих, трябва да проверя копчетата под СД-то, че някой искат доста сила, за да се задействат.
Може ли да попитам и кое точно ми трябва за закупуването на части, кой номер? cde120l-dhmnxw или Е12U, или дългия SB1KW28E90E031127, мерси.
Също така какво съветвате да сменя сега след закупуването : ролки, ремъци ( но всички ли ? ) всички филтри, водна помпа и масло.
2-3 снимки:
http://i.minus.com/i6mzQTXeDQauY.jpg
http://i.minus.com/ib0zUwE6gN9361.jpg
Toyota Auris 2007 2.0 D4D 126к.с
Re: КОРОЛА Е12 мнения, +/- цени части и др.
infrasonic написа:Здравейте, от няколко дни съм горд собственик на Корола Хечбек 2.0D4D 116 коня. 2003-та година.
Честито колега.
http://www.youtube.com/watch?v=4dzkKeBmKeginfrasonic написа:Не можах да намеря информация за сваляне на таблото, а днес доста търсих, трябва да проверя копчетата под СД-то, че някой искат доста сила, за да се задействат.
infrasonic написа:Може ли да попитам и кое точно ми трябва за закупуването на части, кой номер? cde120l-dhmnxw или Е12U, или дългия SB1KW28E90E031127
Всички филтри, масло, водна помпа, всички ремъци и ролки. Това са задължителните неща.infrasonic написа:Също така какво съветвате да сменя сега след закупуването : ролки, ремъци ( но всички ли ? ) всички филтри, водна помпа и масло.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта