Разни проблеми Corolla E11-Ангренаж,Климатик,Свещи,Скърцанe.
Re: Проблем с Корола
Мнение от iwan33 » 09 Юни 2012 16:28
iwan33
Re: Проблем с Корола
Мнение от iwan33 » 09 Окт 2012 23:06
iwan33
Re: Проблем с Корола
Мнение от iwan33 » 02 Фев 2014 12:18
П.С. Това на снимката са старите свещи, които свалих. Предполагам, съдейки по вида им, може да се приеме, че мотора е работил добре?
- Прикачени файлове
-
- P1280305.JPG (87.72 KiB) Преглеждано 3113 пъти
iwan33
saho
Re: Проблем с Корола
Мнение от iwan33 » 02 Фев 2014 14:39
iwan33
- paco_escobar
- Мнения: 98
- Регистриран на: 07 Яну 2013 19:43
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с Корола
Мнение от paco_escobar » 02 Фев 2014 15:06
paco_escobar
iwan33
saho
Re: Проблем с Корола
Мнение от iwan33 » 04 Фев 2014 17:41
iwan33
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Проблем с Корола
Мнение от Japanese_fever » 04 Фев 2014 21:00
Аз също смених свещите, но не беше от тях. Това ли са свещите, които се препоръчват за твоя двигател? Аз бих ти препоръчал да си купуваш обикновени с един електрод. Аз карам с NGK V Power и съм много доволен. Сменям ги на 48 000 - 50 000 км. Свещите на NGK имат много кодове според марката и модела автомобил. Провери за твоя кой е точно кода и си вземи такива.

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
- paco_escobar
- Мнения: 98
- Регистриран на: 07 Яну 2013 19:43
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с Корола
Мнение от paco_escobar » 04 Фев 2014 21:40
С 2 електрода са:Denso K16TR11, NGK BKR5EKB11Japanese_fever написа:Провери си вакумите. Според мен от някъде смуче въздух за да се форсира така. Провери си клапаните, които са на самия дросел и регулират празния ход на оборотите. Аз имах подобен проблем и се оказа, че IACV (Idle Air Control Valve) клапана от студа ми беше запецанл посредата и не можеше да затвори нормално. Този клапан отваря и затваря проход за въздух в зависимост от темп. на антифриза, т.е. от там черпи инфо дали колата ти е загряла или не. В този ред на мисли си провери и нивото на антифриза! Не знам при Тойота как се казва този клапан, но трябва да се намира на throttle body-то, т.е. острани на корубата на дросела.
Аз също смених свещите, но не беше от тях. Това ли са свещите, които се препоръчват за твоя двигател? Аз бих ти препоръчал да си купуваш обикновени с един електрод. Аз карам с NGK V Power и съм много доволен. Сменям ги на 48 000 - 50 000 км. Свещите на NGK имат много кодове според марката и модела автомобил. Провери за твоя кой е точно кода и си вземи такива.
paco_escobar
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Проблем с Корола
Мнение от Japanese_fever » 04 Фев 2014 21:57
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
Re: Проблем с Корола
Мнение от iwan33 » 04 Фев 2014 22:37
Благодаря за мненията на колегите, но може би не се изразих правилно. Колата не се форсира, проблема е такъв, на студен двигател, като натисна газта се получава така, все едно "ритам" педала два пъти. Малко е неприятно когато ускорявам и минавам на по-висока предавка защото колата първо забива муцуната за секунда и след това тръгва да набира нормално. Не съм сигурен дали го описвам както трябва. И да, старите свещи от снимката са NGK BKR5EKB11 а тези, които сложих сега са Denso K16TR11.Japanese_fever написа:...Според мен от някъде смуче въздух за да се форсира така. ...Това ли са свещите, които се препоръчват за твоя двигател?...
П.П. На двигателя има картинка, на която едноелектродната свещ е задраскана и пише да се ползват само двуелектродни...
iwan33
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Проблем с Корола
Мнение от Japanese_fever » 05 Фев 2014 02:00
О.К. край с такива щом така пише за твоя двигател.iwan33 написа: П.П. На двигателя има картинка, на която едноелектродната свещ е задраскана и пише да се ползват само двуелектродни...
Не можах много да разбера какви са симптомите на твоята кола? Направи видео и го пусни, ако може.
Извинявай, горе те обърках за клапана! Ако не ти свети CEL (check engine light) проблема най-вероятно не е електрически, а механичен. Ако имаш неправилно работещ сензор/датчик или свещ ще ти светне CEL. От там не е трябвало да сменяш и свещите, но карай, запази си старите.
Прегледай си жилото на газта, да не е ръждасяло и да запича в началото, докато се раздвижи.
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
Re: Проблем с Корола
Мнение от iwan33 » 05 Фев 2014 20:32
http://www.youtube.com/watch?v=87LUu3qp ... re=mh_lolz
iwan33
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта