Здравей колега,
Преди време бях писал по темата, имам същия проблем с вибрация в полкой на D и R.
Оказа се левия тампон: 12372-0D120
За съжаление не го намерих никъде. освен в сервиза на дилъра и там смятам да го сменя.
Можеш да го провериш, когато някой наблюдава под възд филтър самия тампон колко се мести при смяна от N на D. Не трябва да се мести напред или назад прекалено много а настрани накъдето му в всъщност функцията.
ще пиша за резултата
Поздрави
Тампони на двигател - проверка
Re: Тампони на двигател - проверка
на D и R мотора не ти е в покой-това е като полусъединител на ръчка, само пускаш спирачката и тръгва. при теб определено е тампон, вибрацията е при натоварване на трансмисията /двигател, кутия /.n1k написа:Здравей колега,
Преди време бях писал по темата, имам същия проблем с вибрация в полкой на D и R.
Оказа се левия тампон: 12372-0D120
За съжаление не го намерих никъде. освен в сервиза на дилъра и там смятам да го сменя.
Можеш да го провериш, когато някой наблюдава под възд филтър самия тампон колко се мести при смяна от N на D. Не трябва да се мести напред или назад прекалено много а настрани накъдето му в всъщност функцията.
ще пиша за резултата
Поздрави
доколкото разбрах колегата е с ръчка и тресе на свободна, те без натоварване на железата, ако е тампон ще тресе при тръгване, въобще при натоварване на маторя.
на празен ход да тресе с тоя двг и ръчна кутия вариантите са много ограничени но... не е тампон!
Re: Тампони на двигател - проверка
Не сам разбрал, мислех че е авртоматик. Щом е ръчка е така по-скоро.vodafon написа:на D и R мотора не ти е в покой-това е като полусъединител на ръчка, само пускаш спирачката и тръгва. при теб определено е тампон, вибрацията е при натоварване на трансмисията /двигател, кутия /.n1k написа:Здравей колега,
Преди време бях писал по темата, имам същия проблем с вибрация в полкой на D и R.
Оказа се левия тампон: 12372-0D120
За съжаление не го намерих никъде. освен в сервиза на дилъра и там смятам да го сменя.
Можеш да го провериш, когато някой наблюдава под възд филтър самия тампон колко се мести при смяна от N на D. Не трябва да се мести напред или назад прекалено много а настрани накъдето му в всъщност функцията.
ще пиша за резултата
Поздрави
доколкото разбрах колегата е с ръчка и тресе на свободна, те без натоварване на железата, ако е тампон ще тресе при тръгване, въобще при натоварване на маторя.
на празен ход да тресе с тоя двг и ръчна кутия вариантите са много ограничени но... не е тампон!

Re: Тампони на двигател - проверка
Колега n1k, с автоматични скорости съм.Прав си,тресе си на свободна,но си тресе и когато съм на светофар например,на D и спирачка.При потегляне не мисля,че има някаква промяна във вибрациите.Та може и наистина да не е тампон...vodafon написа:на D и R мотора не ти е в покой-това е като полусъединител на ръчка, само пускаш спирачката и тръгва. при теб определено е тампон, вибрацията е при натоварване на трансмисията /двигател, кутия /.n1k написа:Здравей колега,
Преди време бях писал по темата, имам същия проблем с вибрация в полкой на D и R.
Оказа се левия тампон: 12372-0D120
За съжаление не го намерих никъде. освен в сервиза на дилъра и там смятам да го сменя.
Можеш да го провериш, когато някой наблюдава под възд филтър самия тампон колко се мести при смяна от N на D. Не трябва да се мести напред или назад прекалено много а настрани накъдето му в всъщност функцията.
ще пиша за резултата
Поздрави
доколкото разбрах колегата е с ръчка и тресе на свободна, те без натоварване на железата, ако е тампон ще тресе при тръгване, въобще при натоварване на маторя.
на празен ход да тресе с тоя двг и ръчна кутия вариантите са много ограничени но... не е тампон!
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 04 Дек 2022 17:57
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Тойота Авенсис 1.8 Т25 2005
- Благодарил/а: 1 път
Тампони на двигател - проверка
Привет,
Виждам, че темата е стара, нооо продължавам поне аз да си карам Авенсиса и нямам намерение да се отказвам скоро
Та по темата - от време на време(1 седмично примерно) при потегляне се случва едно притрисане, което се усеща в задната част на автомобила - все едно някой чука/думка с нещо неколкократно по дъното на автомобила. Като стане така, за да не продължи притропването, отпускам съединителя и газта и опитвам да потегля отново - два пъти един след друг не ми се е случвало досега да се повтори, но сякаш започва да се появява все по-често този проблем.
Предположих, че ще е от някои от тампоните, затова искам да попитам при вас как се е проявлявал дефекта с тампоните.
Също така дали човекът от, който сте поръчвали тампоните е все още активен? Честно казано бих предпочел да ги сменя всичките като тръгвам да ги сменям.
Виждам, че темата е стара, нооо продължавам поне аз да си карам Авенсиса и нямам намерение да се отказвам скоро
Та по темата - от време на време(1 седмично примерно) при потегляне се случва едно притрисане, което се усеща в задната част на автомобила - все едно някой чука/думка с нещо неколкократно по дъното на автомобила. Като стане така, за да не продължи притропването, отпускам съединителя и газта и опитвам да потегля отново - два пъти един след друг не ми се е случвало досега да се повтори, но сякаш започва да се появява все по-често този проблем.
Предположих, че ще е от някои от тампоните, затова искам да попитам при вас как се е проявлявал дефекта с тампоните.
Също така дали човекът от, който сте поръчвали тампоните е все още активен? Честно казано бих предпочел да ги сменя всичките като тръгвам да ги сменям.
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 10 Сеп 2019 13:13
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota rav4
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Тампони на двигател - проверка
Поръчай си ги от "Геомоторс", в раздел "сервизи и магазини"
Там цените са най-добри.
Там цените са най-добри.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 9 госта