Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!
iovkito
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!
Мнение от scorpion » 25 Ное 2013 13:00


Не знам не знам ....голямо набутване. ..... и сега тази лампичка на огледалото. трябва да ходя в сервиза.... ако беше 2.0 Д4Д сега щях да си


scorpion
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!
Мнение от JapCar » 25 Ное 2013 13:49
Не знам не знам ....голямо набутване. ..... и сега тази лампичка на огледалото. трябва да ходя в сервиза.... ако беше 2.0 Д4Д сега щях да си


А аз трябва ли да съм щастлив, че съм с 2.0, а не 2.2? biggrin.gif
Не можеш ли сам да смениш лампичката, за да не си губиш времето в сервиз? ЕГР-а също сам можеш да почистиш(ако не е правено), на AD двг. става мн. лесно.
Кажи нещо за удължената гаранция в БГ, както в UK ли е? (бях писал по-горе,само от любопитство)
Yaris, 1,33, 2010
JapCar
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!
Мнение от scorpion » 25 Ное 2013 18:58
Да чукам на дърво двигателя мърка. Проблемите с рейката и помпата ми бяха гаранционно отстранени. Доп.гаранция ми струваше 700 лева за период от 2 години. Всъщност това е вид застраховка. покрива доста неща но и вероятно има и такива които не се покриват. досега не съм се възползвал от нея...
колкото до крушката.... biggrin.gif е мога разбира се но се шегувам.
Иначе си имам майстор за колата но ще пипа след като изтече и доп.гаранция. Самият той (всъщност по големият ми брат) ми е поддържал всички коли но за тази държи да е в официалния сервиз за да се покриват дефектите (ако има такива,а то имаше два по сериозни - рейка и помпа) от официалния сервиз.
Но така или иначе засега съм доволен и според мен всичко зависи от експлоатацията и поддръжката.
scorpion
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!
Мнение от jim_beam » 25 Ное 2013 19:54
а иначе щом ще ти свършва гаранцията да ти дам един жокер,само че не знам дали ще ти го покрие тая застраховка.
я огледай капака,който покрива ангренажната верига,99% съм сигурен,че е омаслен.по-точно светни с фенерче при динамото и зад него.за да уплътнят наново се вади целия двигател.не че е нещо кой знае какво,но е слабо място на мотора.

като за последно може да направиш теста за изг.газове в антифриза,за всеки случай.че тия поляци кой ги знае как са пипали при твоята кола.

а тия с 2.0 д4д да не се радват много,че и тях са ги дялкали там.

jim_beam
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!
Мнение от JapCar » 25 Ное 2013 21:10
Да не си карал Полонез на времето, че не пропускаш да похвалиш братския полски народ biggrin.gifjim_beam написа: а тия с 2.0 д4д да не се радват много,че и тях са ги дялкали там.
Yaris, 1,33, 2010
JapCar
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!
Мнение от scorpion » 26 Ное 2013 12:53
Не знам дали Джими е карал Полонез но аз съм карал Полски Фиат 125р

scorpion
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!
Мнение от JapCar » 26 Ное 2013 14:16
Малко офтопик:scorpion написа:......... но аз съм карал Полски Фиат 125рИзключително бях (а преди това и моите родители) доволен от автомобила и никога не съм имал оплаквания. Според мен беше по-добър от Лада ... лично менние !
Мой приятел караше 125p, малко съм го карал, повече съм се возил и да, беше читава кола, отзад на ресори, возията се доближаваше до Волга...Единственият им "детски" кусур беше ръчната спирачка, работи само докато е нова колата...
Yaris, 1,33, 2010
JapCar
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!
Мнение от scorpion » 26 Ное 2013 18:59
Ами не. Тайната е да се дърпа винаги ръчната при престой и паркиране.JapCar написа:Малко офтопик:scorpion написа:......... но аз съм карал Полски Фиат 125рИзключително бях (а преди това и моите родители) доволен от автомобила и никога не съм имал оплаквания. Според мен беше по-добър от Лада ... лично менние !
Мой приятел караше 125p, малко съм го карал, повече съм се возил и да, беше читава кола, отзад на ресори, возията се доближаваше до Волга...Единственият им "детски" кусур беше ръчната спирачка, работи само докато е нова колата...
Апропо полския фиат 125 беше с дискови спирачки и отпред и отзад....
scorpion
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!
Мнение от JapCar » 26 Ное 2013 21:14
Именно заради дисковите спирачки- кофти конструкция беше, защото действаше на накладките на дисковете, а сега колите имат отделен барабан с челюстни накладки за целта.scorpion написа: Ами не. Тайната е да се дърпа винаги ръчната при престой и паркиране.
Апропо полския фиат 125 беше с дискови спирачки и отпред и отзад....
Аз използвам р. спирачка само ако съм паркирал на много стръмен наклон, не знам от къде този навик...Тук ги учат да използват за щяло и нещяло р. спирачка, даже на светофар+1ва скорост и съединител докато чакаш.
Yaris, 1,33, 2010
JapCar
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!
Мнение от zi_zi_top » 26 Ное 2013 22:29
Това е против глупави действия на глупаци! laugh.gif И не на последно място да има работа в сервизите.JapCar написа:...Тук ги учат да използват за щяло и нещяло р. спирачка, даже на светофар+1ва скорост и съединител докато чакаш.

Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
zi_zi_top
jim_beam
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!
Мнение от JapCar » 26 Ное 2013 22:47
Не е за сервизите, теорията е да могат веднага да тръгнат като светне зелено. Не е забранено да чакат и на крачна спирачка, но пък вечер стоповете дразнели задния, за това р. спирачка... biggrin.gifzi_zi_top написа: Това е против глупави действия на глупаци! laugh.gif И не на последно място да има работа в сервизите.
Yaris, 1,33, 2010
JapCar
- biro
- Мнения: 2829
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 127 пъти
Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!
Мнение от biro » 27 Ное 2013 10:06
Някой не си е чел упътването на авенсиса. Там пише да се ползва ръчната при паркиране, а не включване на първа предавка, за да няма натоварване на съединителя при наклон.JapCar написа: Аз използвам р. спирачка само ако съм паркирал на много стръмен наклон, не знам от къде този навик...
biro
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!
Мнение от JapCar » 27 Ное 2013 13:10
Когато купя кола винаги първо чета книжката, но на това не съм обърнал внимание. В случая, да, има се предвид, че маховика е двумасов и при паркиране на наклон пружините му ще стоят дълго свити в едната посока. За това при голям наклон казах, че слагам и ръчна спирачка, но колко време стоя на голям наклон...А на равно какъв е смисъла...biro написа: Някой не си е чел упътването на авенсиса. Там пише да се ползва ръчната при паркиране, а не включване на първа предавка, за да няма натоварване на съединителя при наклон.
За пружините на съединителите се отнася същото, но е твърде теоретично, ако материала на пружините е читав. Винаги съм имал този стил, а съединител никога не съм сменял...На времето Волгата продадох на 30г с оригиналния съединител( е, нямаше много километри), ама това е друга тема за качеството на колите тогава и сега biggrin.gif
Yaris, 1,33, 2010
JapCar
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot] и 3 госта