София - Септември, 120км/ч по крус контрол, около 80км/ч при двата ремонта, където двете ленти стават една, после извънградското каране по крус контрол с 90км/ч, градско (селско

На връщане - тъй като беше неделя - без крус контрол, доста движение, каране и с над 160км/ч, но предимно 130км/ч-140км/ч, 5.9/100.
И двете посоки четирима! човека и един бебок на 10 месеца.
Колата не е удобна за 4 + 1 човека, по средата на задната седалка не може да се седи, сценика в това отношение беше по-удобен, по-практичен, тук явно целта е била комфорта на 4-ма, а не на 5-ма пътника.
Неделя - около 80км градско София, почти без задръствания, средно шофиране, нито туткане, нито прекалено бързо, 4.3/100.
Понеделник сутринта - около 45км градско, сериозно ръчкане през половината път, защото закъснявах за една среща - 5.3 / 100.
Следобяда около 55км градско, без задръствания, шофиране вкл бул. Брюксел, който е дооооста икономичен (85км/ч по крус контрол) - 4.3 / 100.
Събота и неделя ще видим София - Етрополе, вкл планинско шофиране какво ще даде

П.С.
първо обслужване, сервиз пит стоп
Масло 5в30 XE 4л 90.83лв
Маслен филтър 5.83
Въздушен филтър 11.42
Филтър купе 10.25
Дифтунга 1.50
Крушка 5В 1.35
Труд 13.44
Това са цени без ДДС.
Какво има да се прави по колата за в бъдеще:
1. Водна помпа и антифриз (казаха, че капе) - 80лв + 40лв + 5ч труд
2. Презалепване картер - 17лв + 3ч труд
3. Крива предна лява биалетка - 36.20 + 1ч труд
4. Почистване задни спирачки - 1.5ч труд
Следващия вторник колата влиза в ТМ Ауто за смяна на водна помпа на ел. двигателя и нещо друго по кампанни на Тойота, т.е. безплатно.
ТМ Ауто обявиха цена + труд за водна помпа на бензиновия двигател от 446лв.