Корола Версо D4D проблем при потегляне
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от stankros » 16 Окт 2013 10:18
stankros
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от JapCar » 16 Окт 2013 12:42
Разпечатката ти е най-вероятно от диагностична програма.За стенд дюзите се свалят, но не съм наясно... Предполагам, че помпа създава стандартно налягане на входа, пръска в буркан, а изхода (връщаща) в колбичка, което измерват за определено време...stankros написа:Ще пиша разбира се, но искам да питам нещо. Имам разпечатка от ТМ Ауто с показанията на дюзите. Някой знае ли дали това се прави като диагностика с компютър или механично на стенд или нещо подобно. Чувал съм за някакви "колбички", които се слагали на маркуча за обратната нафта на дюзата и замервали дебита.
Това което си чувал за колбичките е за по-дърти дизели, където изходите на дюзите са изведени над капака на клапаните и са достъпни всяка по отделно за мерене с колбички. При нас е невъзможно защото изходите се събират вътре и навън излиза обща връщаща тръба.
Диагностичната програма показва компенсацията, която прави управлението за всяка дюза- ако пръска много компенсира в минус и обратно. Предполагам, че компенсацията става с промяна в +/- на времето за впръскване на всяка спрямо зададеното според режима. Не съм сигурен, само предположение, защото пък компенсациите се дават не във време, а в куб. мм гориво. Както и да е компенсация може да стане всякак, не мога да си отговоря по какво управлението познава как да компенсира всяка поотделно?
Yaris, 1,33, 2010
JapCar
stankros
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от memorex » 16 Окт 2013 13:34
http://www.youtube.com/watch?v=19r6kYDKVUw ;http://www.youtube.com/watch?v=vwdh08GQ1_I Обаче надали в ТМ правят това.Аз мисля че просто ти дават показанията свалени от ЕКУ а те не съответстват на тези при индивидуален тест.
memorex
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от JapCar » 16 Окт 2013 14:01
Да, за такива тестове споменах и аз, но се чудя в кои случай се правят? Пример:memorex написа:stankros написа: http://www.youtube.com/watch?v=19r6kYDKVUw ;http://www.youtube.com/watch?v=vwdh08GQ1_I Обаче надали в ТМ правят това.Аз мисля че просто ти дават показанията свалени от ЕКУ а те не съответстват на тези при индивидуален тест.
Отиваш на диагностика, показва съмнение в дюзите и предлагат такъв точен тест- съгласен. След теста вероятноста да кажат, че са ОК е малка, ще кажат зле са, ако искаш да ги сменим-2-3000 кинта примерно. Казваш-аа, много са, та тва е половината от цената на колата ми. Връщат обратно дюзите, сглобяват и олекваш с 2-300 кинта (диагностика/сваляне/тест/монтиране) за да знаеш, че наистина са зле... но знаеш колко точно са зле. biggrin.gif (числата са измислени, но вероятно близки до действителните)
Yaris, 1,33, 2010
JapCar
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от stankros » 16 Окт 2013 16:53
В краен случай, винаги мога да отида пак там.
stankros
- iovkito
- Мнения: 2991
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от iovkito » 16 Окт 2013 19:31
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
iovkito
stankros
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от JapCar » 17 Окт 2013 13:41
Задължително. На всяка дюза има отпечатан код според фабричните изпитания, защото не могат да се произведат абсолютно еднакви. С програма се въвеждат тези кодове за всяка по отделно и компа вече знае как да ги управлява, че да са еднакви...stankros написа:Да разбирам ли, че ако сменя дюзи или ги ремонтирам, ще трябва да се прави някаква настройка софтуерно?
Yaris, 1,33, 2010
JapCar
stankros
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от stankros » 21 Окт 2013 14:23
За сега спирам да пиша по темата.
stankros
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17 Дек 2011 17:33
- Местоположение: Златица
- Получена благодарност: 1 път
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от kalkam » 21 Окт 2013 16:16
kalkam
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от JapCar » 21 Окт 2013 16:41
Как не можаха да ги замерят?stankros написа:Колеги, няма резултат. Не можаха да замерят дюзите,.....
Да изложа малко мои разсъждения...само да се разтоваря biggrin.gif
Имам чувството, е всички, които пишем в темите за дюзите и имаме някакъв проблем, той не е само в дюзите. Вероятно една или две не са съвсем в ред и когато в даден момент още някоя излезе от норми се проявява ефекта. Или пък освен дюзите и нещо друго е на ръба, но все още не светва чек енджин лампата и нещата се сумират и ето крайния ефект...Имам предвид, че оплакванията ни са подобни, но не съвсем еднакви- при някой пуши, при друг не, при някой чукането е под 1400 об, при друг от 1400 до 1800, при някой не пали добре, при други пали, пуши, не пуши...
Сложих почистваща добавка, заредих от най-скъпото гориво и мислех, че е една идея по-добре, ще чакам да изразходя резервоара...Но може би/кой знае/едва ли biggrin.gif
Например-вчера карах по голям баир със завои, настигнах бавно движеща се колона пъплеща едвам едвам. Намалих на 2-ра, оборотите паднаха доста и при опит да ускоря, придърпа и угасна...просто нямаше мощност при 1000-1400об. По равно при такава ситуация причуква, което ми е и оплакването. По-нататък на равно имаше разклонение под много остър ъгъл, почти обратен завой- влизам на 2-ра с отнета газ, при излизането, при подаване на газ пак се опита да угасне, но бях подготвен, съединител да разтоваря двг.....и продължих. Е, до сега вярно, че са били все бензинови коли,че и с по-слаби двг., но не се е случвало на баир на 2-рада ми угасне колата поради не добра мощност на ниски обороти...Какви са тия 126к.с...очевидно си има проблем в ниските. Ако са само дюзи, няма ли да е зле и при високи- там разход, вървене са си ОК, няма пушек.
Мисля си, че възможно и при толкоз много електроника, някой куплунг или краче да не контактува добре или прекъсва от време на време и като се сумира с дюзите примерно и ето ефекта...За това в друга тема питах къде са тия блокове, да поразмърдам куплунзите.
Yaris, 1,33, 2010
JapCar
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от stankros » 21 Окт 2013 17:49
Иначе и аз споделям мнението ти, че едва ли само в дюзите е проблема, но явно за тази марка няма кадърни техници. Слизам от Пежо и да ви кажа нямах грижи, а когато имах знаех сервиз, където имаше и отношение и компетентност. Кола на 320к км, продадох я на познат, вчера си я видях, чак ме е яд.
Но....както и да е, сега изучаваме Тойота. Тъпото е, че дори и да прежалиш средства и отидеш в официален сервиз, там безхаберието е пълно. Ако не показва грешка в компа, за тях колата е ОК.
Твоя проблем от вчера е като моя, само че при мен не гасне, но по-лошо - трябва да спра и рестратирам, защото влизала в авариен и до там - 800 оборота (на пежака аварийния беше до 3000 оборота и си караш).
Колата е на 200к км оригинални, казваме лоша нафта - ОК, но защо се прецакват една или две дюзи, а не комплект. И защо след като само в Япония ги правели, за да са качествени, те не са. На мой познат с Ленд Крузър му ги смениха гаранционно, защото били калпави!
И аз разсъждавам на глас, че ме е яд, а удоволствието от шофирането на иначе хубавата кола си отиде. Не може всички да станем механици или хакери, че сами да си правим колите, едно време беше друго.
Между другото, чета в други теми за чукане, при мен това липсва. Шума от мотора е измамно приятен.
Вече 11- ти ден без авария, но й нямам вяра. Ще слагам добавки и ще карам докато почне пак да се чуди дали да върви и ще му мисля тогава.
stankros
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Корола Версо D4D проблем при потегляне
Мнение от JapCar » 21 Окт 2013 18:23
Е, очевидно, както казах, в дюзиte може и да има някакъв проблем, но не се връзва да е само там...ето и при теб се появява и изчезва.stankros написа: Вече 11- ти ден без авария, но й нямам вяра. Ще слагам добавки и ще карам докато почне пак да се чуди дали да върви и ще му мисля тогава.
Съгласен съм и, че за специалистите щом не свети лампата и няма записани грешки , колата е наред...
И не само горивото е основен проблем, и тук може да има по-кофти гориво, но би трябвало основно да е добро.
И аз си акрам и чакам нещо да стане, да се задълбочи, че да се открие. Лесно се открива проблем, който е довел до пълно спиране на нещо, но когато ту го има/няма или е полузле, тогава е трудно.
Мисля си, че ако целта на конструкторите е да са ремонто пригодни колите (както беше едно време), щяха да сложат дюзите отвън, над капака, лесно да се сменят, лесно да се тестват дори на колата и евентуално след тест (ако не са много зле)да се вкарат нови кодове в компа, които да изравнят дюзите...Съвременните коли са многократно по-добри технически от едно време, ..., но ги правят не инженери, а счетоводители, които искат да се използват евтини материали, но скъпи резервни части, които трябва да изкарат гаранцията на колата...
Yaris, 1,33, 2010
JapCar
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта