Карай докато ти светне пак чекенджина и бегай в някой оторизиран сервиз на тойота да прочетат грешката и после мисли какво ще правиш.Така фъргаме боб,а и темата не е за решаване на персонални проблеми а образователна и няма да хареса на другите.rumen_af написа:Аз и това си го премислих. Но първия път когато светна ЧЕК те ми изтриха грешката и всичко се оправи моментално. Автомобила си палеше пак от раз. Мисълта ми е следната, но не знам дали е много правилна: След слагането на ГИ всичко по компютъра на Тойотата е ОК. След изминаване на определени километри/време, се вкарва повече газ от необходимото започва полека да трупа грешка в компютъра на Тойотата. Така след време тя започва да пали все по-трудно и по-трудно - защото не може да образува правилната смес на бензин (заради обогатяването от газта). И в един момент светва ЧЕК. Изтрива се грешката и пак всичко е ОК. И така .... до незнам и аз кога.alalexll написа:Колега това сътрешното палене и изобщо паленето на автомобила няма нищо общо с газовата,тя се вклучва после след определени градуси на антифриза.Имам приятел който имаше същата болежка,при него излезе бензинова помпа.По същия начин сутрин е палела от 2-3 път после при всяко палене и накрая въобще не пожелала да запали.Няколко пъти палел на аварийно директно на газ ,но като въобще се е скапала дори и на газ не е искала да запали.Това нещо се еслучвало в порядъка на 5-6 месеца по-малко км от твоите.rumen_af написа:Здравейте,
Не знам дали точно тук е мястото за питането ми. Понеже е тема за LPG и реших да не пускам нова тема.
Проблема е следния:
В края на м.Март сложих ГИ BRC Sequent 24. Монтажа и всичко останало е ОК. След около месец и половина и около 3000км. автомобила започна да не пали от първия път ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ (понякога от 3 път). Това продължи още около 2000км. През това време смених свещи, въздушен филтар, проверих бобини и др. Всичко е ОК. Не след дълго светна ЧЕК на ДВИГАТЕЛЯ. Отидох където ми я поставиха, закачиха я и казаха, че е богата горивна смес. Изтриха грешката и намалиха с 10% подаването на газ. Тръгнах си доволен, че вече ще харчи по-малко и че може би всичко е готово (мембраните са се отпуснали и т.н.). На следващата сутрин останах удивен. Тойотата запали от раз. И разхода се подобри. И аз си казах - край с проблемите. НО ... уви.
Минах пак около 3000км и пак започна да пали от втория път. Този път не чаках да светне ЧЕК и пак отидох. Гледаха, умуваха и намалиха с още 4% газта. Този път не са гледали компютъра на Тойотата. Сега пак не пали от първия път и мисля да изчакам още малко да видя дали ще се подобрят нещата или не.
Моля ако има някой с подобни проблеми или някой който може да каже как да разреша този проблем да пише за да може да не прецакам автомобила а навреме да се вземат мерки (настройките на газта ги правят на празен ход и на 3000об.).
P.S. Автомобила е Тойота Корола 1.4 97кс. 11.2004г. JTD - рама.
И още нещо да добавя - разхода ми на газ е 9.5-10/100 градски и 7.5/100 извънградско (това е от пълна до празна бутилка). На бензин ( от пълен резевроар - изминаване на 100км. и пак до пълнен резервоар) съм правил разход 8/100гр. и 5,7/100 извънградско. (Да не говорим, че на бордкомпютър ми е показвало 4,9/100км извънградско при скорост 90-100км/ч.)
Ако мисълта ми е грешна или правилна моля кажете, че вече и аз не знам какво да мисля. Карам по около 3000км на месец и нещата се случват доста бързо при мен!
Що е то газова уредба и има ли почва при TOYOTA
Re: Проблем с ГИ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта