трябва ли да имам 2-3 хиляди мнения в тоя форум за да не си мислите че си питам на вятъра
toyota corolla Tsport
- don_pepone
- Мнения: 21
- Регистриран на: 15 Авг 2012 22:43
Re: toyota corolla Tsport
Инфо ли няма никой или ме взехте на майтап 
трябва ли да имам 2-3 хиляди мнения в тоя форум за да не си мислите че си питам на вятъра
трябва ли да имам 2-3 хиляди мнения в тоя форум за да не си мислите че си питам на вятъра
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: toyota corolla Tsport
Има инфо, дори ако разровиш темата назад ще го намериш.don_pepone написа:Инфо ли няма никой или ме взехте на майтап
http://rototest-research.eu/popup/perfo ... artsID=256
http://rototest-research.eu/function/fu ... edStatus=0

Re: toyota corolla Tsport
Селика Т-спорт фабрично няма с LSD .
Трябва да си купиш кутия от МР-2 (почти всички 5 степенни имат LSD)
Аз така направих.
Монтира се сравнително лесно, а разликата в тръгването е осезаема.
Ако трябва да сравня колрола ТС със селика ТС , няма нищо положително в Королата.
Селиката има превес по абсолютно всеки параграф (имам 2 Kороли тс и 9 Селики)
2zz мотора държи на 75 шота нитро.Изхабил съм поне 5 бутилки а мотора няма и следа от износване.
Сток селиката е някъде ниска 15ка , със шпера слизаш до средна 14ка , а със нитрото падаш на 13.7-8 , в зависимост от това до колко може да караш и със какви гуми си.
Все пак говорим за кола 1.8 атмосферна.
Какви нютони гоните от 1.8 атмосферен мотор?
При този вид двигател не се гледат нютоните а съотношението к.с./кг.
Мога да говоря толкова много за този двигател , защото 5та година се занимавам с неговото изучаване.
И със всеки следващ мотор който разглобя все научавам нещо ново.
Ако искаш бърза кола просто го сложи в МР2 и си купи нитро
Трябва да си купиш кутия от МР-2 (почти всички 5 степенни имат LSD)
Аз така направих.
Монтира се сравнително лесно, а разликата в тръгването е осезаема.
Ако трябва да сравня колрола ТС със селика ТС , няма нищо положително в Королата.
Селиката има превес по абсолютно всеки параграф (имам 2 Kороли тс и 9 Селики)
2zz мотора държи на 75 шота нитро.Изхабил съм поне 5 бутилки а мотора няма и следа от износване.
Сток селиката е някъде ниска 15ка , със шпера слизаш до средна 14ка , а със нитрото падаш на 13.7-8 , в зависимост от това до колко може да караш и със какви гуми си.
Все пак говорим за кола 1.8 атмосферна.
Какви нютони гоните от 1.8 атмосферен мотор?
При този вид двигател не се гледат нютоните а съотношението к.с./кг.
Мога да говоря толкова много за този двигател , защото 5та година се занимавам с неговото изучаване.
И със всеки следващ мотор който разглобя все научавам нещо ново.
Ако искаш бърза кола просто го сложи в МР2 и си купи нитро
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
- don_pepone
- Мнения: 21
- Регистриран на: 15 Авг 2012 22:43
Re: toyota corolla Tsport
Интересно,уж прегледах цялата тема а това съм го изпуснал. Нищо че е за Корола тая графика,мисля, че на селиката щее почти същата. Направи ми впечатление,че има "дупка" на въртящият момент при около 6хил оборота ,което ми е малко странно 
Re: toyota corolla Tsport
"Дупката" идва от това ,че валовете прехвърлят от малките към големите гърбици
Почти не се усеща този преход ако не се съди по дино графиките
Почти не се усеща този преход ако не се съди по дино графиките
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
- don_pepone
- Мнения: 21
- Регистриран на: 15 Авг 2012 22:43
Re: toyota corolla Tsport
a А неможе ли да се бодне само Дифа от МР2 на селиката или се трябва цялата кутия,понеже липсата на 6-та според мен ще се поотрази на дъги разстояния,а на мен примерно ми се налага да правя често пътувания по около 300 км в посока (е незнам колко е дълга кутията от МР2 де но все пак 6-степенната си е 6 степена)
toyota corolla Tsport
Здравейте колеги! Наскоро закупих ТС 2003-та година. Предишният собственик ми каза че е развивал 220км/ч но когато я качих на магистралата стигнах до 190 като на 6200 оборота машинката сама ми отнемаше от скоростта. Обадих се на бившият собственик и той ни о ясни че това го прави когато е студена. Да обаче в моя случай двигателя си беше топъл. На всяка една друга педавка си цедя до 8к обаче на 5-та и 6-та на 6,2к оборота се включва ограничителя. Та въпроса ми е - Имали ли сте подобен проблем? Как да го разреша най-безболезнено ( за автомобила )? Много ще се радвам ако някой успее да помогне.
п.п. Граматиката ми куца моля не обръщайте внимание. Благодаря!
п.п. Граматиката ми куца моля не обръщайте внимание. Благодаря!
- TATI
- Мнения: 3101
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 194 пъти
- Обратна връзка:
toyota corolla Tsport
220 ги е вдигал в някой сън.
Карай си колата и спазвай правилата за движение.
Карай си колата и спазвай правилата за движение.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
toyota corolla Tsport
Не ми помогна много. Исках да разбера как може да се премахне този ограничител. Сега не ме разбирайте погрешно но за 192 к.с. ограничител на 6200 на 5-та ми се струва кофти. Не съм лумпен който иска да се изтрепе просто се чувствам като в нормален автомобил а не в спортна версия. За сведение бившата ми кола( фиат браво 1,6 16v достига 187 км/ч е извинявам се ама не е честно! 
- spiridoncho
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16 Юли 2016 12:07
- Местоположение: София
toyota corolla Tsport
Лифт болтовете проверил ли си? Аз без проблем на 200 включвам 6-та и колата уверено набира с лифт след 200. До края не съм я цедил защото идеята беше дали ще усетя кик на 6-та като вдигне лифта.
Мисля, че проблема ти е в лифт болтовете.
На 6200 до 6500об усещаш ли кик. Ако не усещаш или пък е много слаб и равномерен прехода почти на 100% имаш счупен лифт болт. Тази кола бие ограничител ако не е загряла на 7100об и ако не е натоварен мотора т.е. превърта гуми май при по ниски обороти.
Мисля, че проблема ти е в лифт болтовете.
На 6200 до 6500об усещаш ли кик. Ако не усещаш или пък е много слаб и равномерен прехода почти на 100% имаш счупен лифт болт. Тази кола бие ограничител ако не е загряла на 7100об и ако не е натоварен мотора т.е. превърта гуми май при по ниски обороти.
- slowtraveler
- Мнения: 6638
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 401 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
toyota corolla Tsport
Технически е възможно с този автомобил, и не би ме учудило да бъде постигнато при подходящи условия...
Дали е разумно - това е друг въпрос...
Така, че и аз предполагам, че има проблем с двигателя... А 'ограничителя' е проблем с мощността... Да не би двигателя да е обикновен 1.8?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
toyota corolla Tsport
Двигателя си е 1,8 VVTL-i демек баш този дето трябва. Иначе усещам как връща оборотите от 6200 на 5800. Когато достигне 5800 отново започва да ускорява. Ще погледна лифт болтовете.
- spiridoncho
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16 Юли 2016 12:07
- Местоположение: София
toyota corolla Tsport
Ако болтовете са ОК си виж и OCV филтрите т.е. този за VVT и този за VVTL-а. Запушени ли са също може да правят бели. Джеки чан (check engine) свети ли? Това с връщането до 5800об малко ме съмнява. Недостиг на гориво или някой датчик? Но спокойно може да е от системите за газоразпределение и лифт.
toyota corolla Tsport
Чека не свети, допитах се до колеги шофьори и те ми казаха да не пипам нищо, защото щяло да започнат проблеми с окачване, двигател и т.н. Обаче ме тормози един факт. Японеца му е написал макс 225км/ч защо тогава да не се пипне да се направи? Какво е вашето мнение. Ще се радвам ако успеете да ме убедите с факти и аргументи кое е най-доброто решение за автомобила.
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
toyota corolla Tsport
Ако не работи добре лифта, не би трябвало да може да се форсира до 8к об/мин и на другите скорости. Скорости над 160 км/ч са опасни за българските магистрали и не бих те съветвал да пробваш, защото вниманието ти се раздвоява между пътя и поведението на двигателя. Все пак, ако наистина ограничава на 6200, точно когато трябва да се включи лифта на 5 и 6 е по-скоро софтуерно, или температурен датчик или нещо с маслото.Klicey написа: Японеца му е написал макс 225км/ч защо тогава да не се пипне да се направи? Какво е вашето мнение. Ще се радвам ако успеете да ме убедите с факти и аргументи кое е най-доброто решение за автомобила.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта

