
Съединител D4D
Re: Съединител D4D
Мнение от Георгиев » 28 Фев 2013 09:24
Вече 10 000 км с конвершън кита от Англия, благодарение на любезното съдействие на Мечокух
.Ник'ви проблеми, няма притропване, претрисане и наистина ми излезе около 570 лв с монтажа.Японците са инженери, а англичаните колонизатори и са го измислили напълно случайно този едномасов конвершън кит, който се ползва от стотици, странна работа, а?..

Honda cr-v III I-CTDI, 2008 г., Avensis 1 Wagon (T22) 2.0 D-4D,2000 г.
Георгиев
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Съединител D4D
Мнение от JapCar » 03 Мар 2013 00:40
Не знам защо всички май смятат, че само на Тойота маховиците са демпферни? Мисля, че на всички (или почти) съвременни дизели (марки) маховиците са демпферни. След като в миналото не са били такива,а сега са станали такива, вероятно има причина и сигурно в специализираната литература е описано.SFINKS написа:Така ами, тва инженерите на тойота са пълни идоти
Иначе и аз не доумявам как на 5-6 годишна дизелова кола комън рейл , смяната само на йнжекторите с оригинални струва колкото остатъчната цена на колата.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
JapCar
Re: Съединител D4D
Мнение от Георгиев » 03 Мар 2013 13:45
Демпферния маховик, според МЕН е жалко отроче на греховното кръвосмешение между инженерната и икономическата мисъл, (познай последните за кого са помислили). Не ми се навлиза в конспиративни теории, защото има достатъчно в нета.
Honda cr-v III I-CTDI, 2008 г., Avensis 1 Wagon (T22) 2.0 D-4D,2000 г.
Георгиев
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: Съединител D4D
Мнение от zi_zi_top » 03 Мар 2013 13:57
Комън рейл системата, турбокомпресорът, демпферния маховик и катализаторите правят разликата в комфорта на возене и управление между камион Шкода Мадара и дизеловия лек автомобил.
Преди 15 години дизелите бяха най-презряната част от автомобилостроенето за мен, а сега се кефя на дизелчето. Е, всеки кеф се плаща.
Преди 15 години дизелите бяха най-презряната част от автомобилостроенето за мен, а сега се кефя на дизелчето. Е, всеки кеф се плаща.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
zi_zi_top
- slowtraveler
- Мнения: 6348
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 369 пъти
- Получена благодарност: 399 пъти
Re: Съединител D4D
Мнение от slowtraveler » 03 Мар 2013 16:53
Не съм съгласен...Георгиев написа:Демпферния маховик, според МЕН е жалко отроче на греховното кръвосмешение между инженерната и икономическата мисъл, (познай последните за кого са помислили). Не ми се навлиза в конспиративни теории, защото има достатъчно в нета.
Демпферния маховик е отроче на инженерната мисъл.
Ако ставаше въпрос за икономистите - за тях е най-изгодно е въобще да няма маховик..
А единствената причина да се усложни един такъв прост модул като маховика е, че е имало технически проблем или технически изисквания (например намаляване на пиковите натоварвания), който е решен по този по-скъп от обикновения начин...
Икономистите са се намесили в избора на пружини и други еластични елементи - да ги намерят по-евтини, и евентуално - по-некачествени...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Re: Съединител D4D
Мнение от emko63 » 24 Мар 2013 11:29
колега от къде купи комплектаГеоргиев написа:Вече 10 000 км с конвершън кита от Англия, благодарение на любезното съдействие на Мечокух.Ник'ви проблеми, няма притропване, претрисане и наистина ми излезе около 570 лв с монтажа.Японците са инженери, а англичаните колонизатори и са го измислили напълно случайно този едномасов конвершън кит, който се ползва от стотици, странна работа, а?..
emko63
Re: Съединител D4D
Мнение от emko63 » 24 Мар 2013 11:30
даи повече инфоemko63 написа:колега от къде купи комплектаГеоргиев написа:Вече 10 000 км с конвершън кита от Англия, благодарение на любезното съдействие на Мечокух.Ник'ви проблеми, няма притропване, претрисане и наистина ми излезе около 570 лв с монтажа.Японците са инженери, а англичаните колонизатори и са го измислили напълно случайно този едномасов конвершън кит, който се ползва от стотици, странна работа, а?..
emko63
dobrii
Re: Съединител D4D
Мнение от Георгиев » 06 Апр 2013 05:46
За съжаление не мога да намеря сега линка, но определено търговеца има значение.Затова се обърнете най добре към колегата Мечокух за напътствие, ако сте решили да слагате конвершън кит.
Honda cr-v III I-CTDI, 2008 г., Avensis 1 Wagon (T22) 2.0 D-4D,2000 г.
Георгиев
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 2 госта