Марто имал съм такъв проблем с едно 4а-ге на място и леко из града нищо като го напънеш малко и се изпикава та накрая се оказа турбинката на помпатаmartod написа:Като чета ето товаVokil написа:Водната помпа сваляна ли е от колата за преглед ? Сигурно ли е че турбинката и не е превъртяла ?със сигурност си е в ред помпата . Ако е превъртяла турбинката, при по дълга работа на место, направо пука маркучи колата ..На място може да работи и цял ден и температурата е перфектна.
Любовницата прегрява, помагайте!!
Re: Любовницата прегрява, помагайте!!
Човек и добре да живее умира .......
- slowtraveler
- Мнения: 6644
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 403 пъти
- Получена благодарност: 434 пъти
Re: Любовницата прегрява, помагайте!!
Също съм имал проблем с помпа - износена турбинка и от там - намален дебит на охлаждащата течност...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Re: Любовницата прегрява, помагайте!!
На високи обороти не циркулира правилно водата или завира и балончетата за събират в най-горната точка - парното изтива.Провери дали правилно са свързани тръбите, дали целия радиатор се загрява и има ли разлика в температурата м/у входящия и изходящия маркуч на високи обороти при включена перка .Както ти написа Скот термостата отваря големия кръг и затваря малкия (в повечето случаи) , може да пробваш да позатвориш принудително малкия кръг с преправен термостат. Има вариант двигателя да ти генерира повече топлина от възможностите на охладителната система след промените и тези дюзи и промените по електрониката може да са в повече. Може да качиш дебита на водната помпа с по-малка ролка. Щом ти се охлажда на 4 на 3000 об. значи имаш подходяща циркулация за освободената топлина в цилиндрите.
Авенсис 3S-FE
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта